آسِیدْاِبرآهیم؛
- در این بهــــار آزادی ؛ جای شـــهدا* خالی .. | @seyedebram |
کجایی ای شهیدِ خدمتِ به وطن ؟
کجایی ای سیدالشهدای خدمت ؟
| @seyedebram |
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همسر شهید رئیسی*: اگر شهید رئیسی بود میگفت به جای اینکه پیرو آقا باشید سرباز ایشان باشید ..
| @seyedebram |
933K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امسال ۲۲ بهمن رو آرومتر جشن بگیریم ؛
شاید بعضیا در حسرت انقلاب کردن باشن..😔😂
| @seyedebram |
- ما شعارمون الله اکبر بود و هست
و با همین اومدیم سرکار !
اونا شعارشون فحش ناموسی بود و همچنان درگیر و البته که، انسانیت دین من است🤡👍🏻
نه دادا ما مثل هم نیستیم!
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
آقای جنتی؟ قربونش برم منه🎀 | @seyedebram |
سیگما؟ وقتی ۲۲ ساله بود تازه ترامپ به دنیا اومد! 💀🔥
| @seyedebram |
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخرین حضور شهید رئیسی در ۲۲ بهمن..
- ۲۲بهمن
داغ نبودنت رابرایمان تازه ترکرد...
| @seyedebram |
هدایت شده از پَـروازِ اُردےـبـِهِشـت🕊
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در بهار آزادی جای شهدا خالی