10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک انیمیشن لگویی که قشنگ میگه موشکِ ما چجوری میره مقصدش :) 🇮🇷
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وپنج روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebra
وشش روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی .
| @seyedebram |
هفته پیش ..
همین حوالی ..
آقامون سوخته بود..... :))
و ماازهرگوشه این خاک براش دعای سلامتی میکردیم ..
| @seyedebram |
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
متاسفم برای رئیس جمهورمون!
+ آقای پزشکیان بس نیست؟
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
دانش آموزایِ شهیدمون :))) | @seyedebram |
یعنی این مدرسه بعد عید دیگه نصفِ کلاساش خالیه ؟ .. 💔
هدایت شده از دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/seyedebram/7587
باید بگم که اون مدرسه تخریب شده و اکثر دانش آموزاش شهید شدن و دیگه قرار نیست این مدرسه درست بشه و قراره خراب بشه💔
..
ای کاش نمیفهمیدم 💔