eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
فقط منم که حس میکنم قرارهست ۸۶* موج حمله داشته باشیم؟
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
متاسفم برای رئیس جمهورمون! + آقای پزشکیان بس نیست؟ | @seyedebram |
کلا صحبت نکنی بهتره! | @seyedebram |
دانش آموزایِ شهیدمون :))) | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
دانش آموزایِ شهیدمون :))) | @seyedebram |
یعنی این مدرسه بعد عید دیگه نصفِ کلاساش خالیه ؟ .. 💔
هدایت شده از دَکِه‌دل | آسید؛
https://eitaa.com/seyedebram/7587 باید بگم که اون مدرسه تخریب شده و اکثر دانش آموزاش شهید شدن و دیگه قرار نیست این مدرسه درست بشه و قراره خراب بشه💔 .. ای کاش نمی‌فهمیدم 💔
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
دیدی آخرچشم خوردی ، خوش قد و بالای من ؟ | @seyedebram |
هدایت شده از "امیرِلشکرِ‌علی."
آقای پزشکیان هنوز یک هفته از شهادت رهبر نگذشته ، هنوز خون دختران مدرسه میناب بر روی دیوار خشک نشده که شما دارید از قاتلین اونا عذرخواهی میکنید بهانه دست اون‌ور آبی‌ها میدید
یک لحظه
⭕️ آقای پزشکیان فقط یک سوال: رهبر ما شهید شده، در ماه مبارک رمضان کشته شده، کشورهای عربی مسلمان میزبان پرتاب ها بودند، این عزیز دل ما با کمک کشورهای عربی شهید شد، حالا ما باید عذر خواهی کنیم ازشون؟!!! یا اونها باید صف ببندند و وقت بگیرند برای عرض غلط کردم و اعطای جبران خسارت و تضمین اخراج این جانی از منطقه...؟ شما به نفع امام شهید باید موضع بگیری نه به نفع قاتل امام شهید! | @seyedebram |