eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
هفته پیش .. همین حوالی .. آقامون سوخته بود..... :)) و ماازهرگوشه این خاک براش دعای سلامتی میکردیم .. | @seyedebram |
فقط منم که حس میکنم قرارهست ۸۶* موج حمله داشته باشیم؟
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
متاسفم برای رئیس جمهورمون! + آقای پزشکیان بس نیست؟ | @seyedebram |
کلا صحبت نکنی بهتره! | @seyedebram |
دانش آموزایِ شهیدمون :))) | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
دانش آموزایِ شهیدمون :))) | @seyedebram |
یعنی این مدرسه بعد عید دیگه نصفِ کلاساش خالیه ؟ .. 💔
هدایت شده از دَکِه‌دل | آسید؛
https://eitaa.com/seyedebram/7587 باید بگم که اون مدرسه تخریب شده و اکثر دانش آموزاش شهید شدن و دیگه قرار نیست این مدرسه درست بشه و قراره خراب بشه💔 .. ای کاش نمی‌فهمیدم 💔
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
دیدی آخرچشم خوردی ، خوش قد و بالای من ؟ | @seyedebram |
هدایت شده از "امیرِلشکرِ‌علی."
آقای پزشکیان هنوز یک هفته از شهادت رهبر نگذشته ، هنوز خون دختران مدرسه میناب بر روی دیوار خشک نشده که شما دارید از قاتلین اونا عذرخواهی میکنید بهانه دست اون‌ور آبی‌ها میدید
یک لحظه