هفته پیش ..
همین حوالی ..
آقامون سوخته بود..... :))
و ماازهرگوشه این خاک براش دعای سلامتی میکردیم ..
| @seyedebram |
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
متاسفم برای رئیس جمهورمون!
+ آقای پزشکیان بس نیست؟
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
دانش آموزایِ شهیدمون :))) | @seyedebram |
یعنی این مدرسه بعد عید دیگه نصفِ کلاساش خالیه ؟ .. 💔
هدایت شده از دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/seyedebram/7587
باید بگم که اون مدرسه تخریب شده و اکثر دانش آموزاش شهید شدن و دیگه قرار نیست این مدرسه درست بشه و قراره خراب بشه💔
..
ای کاش نمیفهمیدم 💔
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
دیدی آخرچشم خوردی ،
خوش قد و بالای من ؟
| @seyedebram |
هدایت شده از "امیرِلشکرِعلی."
آقای پزشکیان هنوز یک هفته از شهادت رهبر نگذشته ، هنوز خون دختران مدرسه میناب بر روی دیوار خشک نشده که شما دارید از قاتلین اونا عذرخواهی میکنید بهانه دست اونور آبیها میدید