آسِیدْاِبرآهیم؛
دانش آموزایِ شهیدمون :))) | @seyedebram |
یعنی این مدرسه بعد عید دیگه نصفِ کلاساش خالیه ؟ .. 💔
هدایت شده از دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/seyedebram/7587
باید بگم که اون مدرسه تخریب شده و اکثر دانش آموزاش شهید شدن و دیگه قرار نیست این مدرسه درست بشه و قراره خراب بشه💔
..
ای کاش نمیفهمیدم 💔
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
دیدی آخرچشم خوردی ،
خوش قد و بالای من ؟
| @seyedebram |
هدایت شده از "امیرِلشکرِعلی."
آقای پزشکیان هنوز یک هفته از شهادت رهبر نگذشته ، هنوز خون دختران مدرسه میناب بر روی دیوار خشک نشده که شما دارید از قاتلین اونا عذرخواهی میکنید بهانه دست اونور آبیها میدید
⭕️ آقای پزشکیان فقط یک سوال:
رهبر ما شهید شده، در ماه مبارک رمضان کشته شده، کشورهای عربی مسلمان میزبان پرتاب ها بودند، این عزیز دل ما با کمک کشورهای عربی شهید شد، حالا ما باید عذر خواهی کنیم ازشون؟!!!
یا اونها باید صف ببندند و وقت بگیرند برای عرض غلط کردم و اعطای جبران خسارت و تضمین اخراج این جانی از منطقه...؟
شما به نفع امام شهید باید موضع بگیری نه به نفع قاتل امام شهید!
#فورر
| @seyedebram |
خدای خامنهای زنده است و مردم هم بیدارند!
نگران نباشیم؛
کسی نمیتونه این انقلاب رو از مسیر خودش خارج کنه. انشاءالله جنگ رو هم با تمام قدرت پیش میبریم ...
| @seyedebram |
اولین کشوری هستیم که بعد از تهاجم به کشورمون ؛ عذرخواهی میکنیم !
| @seyedebram |