eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
یک چیزی بفرستم کیف کنید ؟
- ولی این عکسِ اولِ کتــــــاب :)) | @seyedebram |
آقای چاووشی بازهم غوغاکرد ؛
شهادتت مبارک باد :) | @seyedebram |
رفیق! دخترای چندماهه تا ۷و۸ ساله همه شهید شدن ، همشون لیاقت داشتن جز من و تو ! :) 💔 | @seyedebram |
آقــــــاجان خسته نباشید :) +البته که اون دنیا هم آقامون به فکر ماست و داره ازاون بالاها جنگ رو رهبری می‌کنه. | @seyedebram |
ولش شاید دلیل پیروزی های ما : - نبودِشیطان توماه رمضان باشه :)) - کمکِ فرشته هاباشه :)) - رهبری جنگ توسط شهدامون باشه :)) - بازبودن دروازه های آسمون توی ماه رمضون باشه :)) + پیروزی حق بر باطل باشه ! . | @seyedebram |