eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
- داداش مون گنگش بالاست 💀🕶 | @seyedebram |
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یاران همه رفته اند ؛ افسوس که جامانده منم .. | @seyedebram |
هدایت شده از دلــ🇮🇷ـی☫
قول‌دادی!! پخشش‌نمیکنی؟!
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه ها روزی پنج نوبت اینو ببینین: | @seyedebram |
یا حسین وزیر اطلاعات مونم شهید شد .. | @seyedebram |
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- از آخرین توییت های شهید لاریجانی... 💔 | @seyedebram |
- چقدر مظلومن شهدای ناو دنا ..! 💔 در خارج از آب‌های سرزمینی و در خارج از جنگ مورد حمله واقع شدن ناو دنا که غیر جنگی بود و قبل از جنگ رفته بودن رزمایش درحال برگشت به کشورمون در ساحل سریلانکا مورد هدف آمریکا قرار گرفت. و بیش از ۸۰ نفر شهید شدند. این جنایت جنگی بود. + دهان روزه هستین یک فاتحه برای این عزیزان مظلوم بخوانید. | @seyedebram |
نیازِاین روزامون ؛ | @seyedebram |