هدایت شده از آقـایِ وزیر؛
- اسرائیلیها خودشون هم میدونستن رفتنی هستن !
وگرنه به جای رژیم صهیونیستی میگفتن رژیم صهیو هستی ✅
| @aghavazir |آقایِ وزیر
128K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ولی این ادیت خیلی درد داشت ..
#فور
| @seyedebram |
https://eitaa.com/aghavazir/2828
ولی این پارتِ « جزیره اپستین » خیلی گریه داشت .
آسِیدْاِبرآهیم؛
دلم خطاطی روی موشک میخواد 🎀 | @seyedebram |
دلم میخواد روی موشک ها نقاشی کنم 🎀
| @seyedebram |