.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وبیست و یک روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
وبیست و دو روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ، دیدی آقام
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹
#وصال_دوشنبه
-الو سلام آسید خوبی؟
+ما هم خوبیم
+سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ، بدون شما ، فقط عمر میگذره ! دیگه سال رو هم تحویل نمیگیریم..
| @seyedebram |
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- بگن نماز عیدو باز
خود آقا می خواد بخونه ! :)
| @seyedebram |
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه ها
روزی پنج نوبت اینو ببینین:
| @seyedebram |