به عشقِ بچه های حنظله و هوافضا ، ۸ بار بخونید ؛
https://eitaa.com/seyedebram/8676
#فور
• این چه حکمتیه هرشب این موقع بارون میگیره؟
- شاید خدا میخواد امتحانمون کنه ببینه ما میدون رو خالی میکنیم یانه؟
- یا شایدم بخاطر حضور مردم در میدان و جهاد در راه خدا، بارون رحمتش رو داره نازل میکنه :)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
ای آرامِ جانم !
ای خودِ جانم !
هر گاه این آسمان میبارد ..
تنها و تنها و تنها یادِ تو تمامِ وجودم را فرا میگیرد ؛
آخرباران بود که تو را برای همیشه از ما گرفت ..
| @seyedebram |
امین قدیمبی تابم و حزینم.mp3
زمان:
حجم:
2.9M
من قلبم برا بارون لک زده .. :)
#نجوای_قلب
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
:))
اون قشنگایی که گذاشتن پروفایل ، بی حرف
همین جمله رو برام بفرستند ؛
@hadisehshirii
« جان به جان رسیدنم خوش است. »
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
وبیست و شش روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
وبیست و هفت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
اینک ماییم و بیعت با مجتبی ، پسرِعلی !
| @seyedebram |