eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
حالا .. ای دنیای بی علــــــی ! حالا چِ می‌کنی ؟ | @seyedebram |
قفس1_17793543962.mp3
زمان: حجم: 3.4M
امروز اگر گذشت .. فردا چِ می‌کنی ؟ | @seyedebram |
گریه کن گریه کن خوب زار بزن
ولی شیعه حیدر که ناامید نمیشه ! .. این پرچم بدست خودت به دستِ مولا میرسه ! آری ! موقع ظهور مولا که برگشتی :) | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
عزیزِ دلم ! عزیزتراز جــــانم! تمنا کنم جواب میدهی ؟ تُ را به مولایت قسم ! تمنا میکنم ! « یا برگـــ
صدایم را شنیدی ؟ گریه هایمان را دیدی ؟ زارزدن هایمان را به جان شنیدی ؟ می‌شود خواهش کنیم ؟ می‌شود مهر تایید بزنی ؟ می‌شود : « شفاعت مان کنی ؟ .. » حالا تمنا میکنم ای عزیزتراز جـــــــــانم :) تمنا میکنم با تمام وجود :
( هر چی تو دلته بگو .. خجالت چیه دیگه )
« اللهم الرزقنا شهادت فی خدمتک »
. اللهم عجل لولیک فرج .
به یاد حاجی:)
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- آتشم زده تمام این عالم و آدمیان ؛ مرا دیگر بسوزانید، بریده‌ ام از آدمیان ! | @seyedebram |