آسِیدْاِبرآهیم؛
صدایم را شنیدی ؟ گریه هایمان را دیدی ؟ زارزدن هایمان را به جان شنیدی ؟ میشود خواهش کنیم ؟ میشود مه
یا برگـــــــرد ! یا آن دل را برگـــــردان .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- آتشم زده تمام این عالم و آدمیان ؛
مرا دیگر بسوزانید، بریده ام از آدمیان !
| @seyedebram |
- خودت دیوار را میسازی و آجر به آجر خالی میکنی؟
بدان من اوستابنای* روزگارم اما برای تو شاگرد شدم ..
| @seyedebram |
فکر نمیکردم که روزی با خدافظی بروی !
آن هم وقتی شکستم بر تکه هایم بروی ..
| @seyedebram |
من گمان میکردم که حل اش میکنی
اما نه! .. بی سبب آن را دورش میکنی ..
| @seyedebram |
دروغی بیش نیست که درد خود پنهان میکنی !
که تو حتی درد های مرا هم بر خود نشان میکنی . .
| @seyedebram |
میدانم که همیشه سکوت دوای درد ها نیست ..
وگرنه شعر و شاعری خوشیِ شاعر ها نیست ..
| @seyedebram |