eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️‍🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ، بدون شما
🔗❤️‍🩹 -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ، مهمون اومده برات ! اون بالاها خوش میگذره ؟ دور هم ؟ الانم که سردار اومد پیشتون .. خوش بگذره 💔 . | @seyedebram |
خب خب آماده اید برای یک خبر ؟
قرارع کلی باهم داستان بخونیم ..
هدایت شده از "امیرِلشکرِ‌علی."
دو امپراتور . .🖤 ●○یکی امپراتور هوا فضا و دیگری امپراتور دریاها انها جای خوبی هستند . .. _ ⎾ @amiralihajizadeh1404
جمع ، جمعِ شهداست ! :) | @seyedebram |
عزاداری باشه برای بعد! الان باید تو میدون بود ..
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
همیشه دلم می‌خواسته این عزیزی که نشسته کنار سردار حاجی‌زاده [سمت چپ سردار] رو ببینم...
بالاخره دیدمش؛💔))))))
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌شما صدای شهید هسته ای را می شنوید ! .. | @seyedebram |