آسِیدْاِبرآهیم؛
- عاقبتی چنین آرزوست ! . | @seyedebram |
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چفیه ش سالم ماند :)
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ، بدون شما
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹
#وصال_دوشنبه
-الو سلام آسید خوبی؟
+ما هم خوبیم
+سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ، مهمون اومده برات !
اون بالاها خوش میگذره ؟ دور هم ؟
الانم که سردار اومد پیشتون .. خوش بگذره 💔 .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
خواستم بگم آسید ابراهیم برای من بسه:) _ برنامه های اختصاصی چنل: ▫️ حقیقت خدمت ♥️ ▫️حالــــت پـــــ
بگید ببینم « حقیقت خدمت ♥️ » پادکست یا متن ؟
https://eitaa.com/dakedel
خودم متن رو انتخاب میکنم اما خب شما بگید 💘
هدایت شده از "امیرِلشکرِعلی."
دو امپراتور . .🖤
●○یکی امپراتور هوا فضا و دیگری امپراتور دریاها انها جای خوبی هستند . ..
_
⎾ @amiralihajizadeh1404 ⏌
هدایت شده از ـ بلیطیِکطَـرَفـه|☫
همیشه دلم میخواسته این عزیزی که نشسته کنار سردار حاجیزاده [سمت چپ سردار] رو ببینم...
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شما صدای شهید هسته ای را می شنوید ! ..
| @seyedebram |