eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مجری مشکی پوش ، صدا و سیمای داغدار .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
حالا .. حالا تُ بگو ! « ای جانِ من » بگو .. بگو چگونه « چهل روز از رفتنت گذشت و من بی تو زنده ام ؟ » چهــــــل روز .. چهل روز از رفتنت گذشت. و.. من بی تو زنـــــده ام ! .. ای وای _ ای وای و شرم و برمن ! که بی تو زنده ام ... ! آخر ما مدعیان بودیم که بی تُ میمیرم ! مدعیان بودیم که بی تُ زندگی بر ما حرام است ! _ مدعیان بودیم که ما فدای تُ می‌شویم ! نه تُ فدای ما .. ! 💔 _ اما کنون زنده ایم ‌.. ! مارا ببخش که بی تُ زنده ایم . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
چهل روز فقط «گذشت» و ما از آن « یکشنبه » عبور نکرده ایم ! . | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
رهبر
رهبر .. رهبر .. این ذکر را بی پروا می‌فرستادم و دستانم فقط توان نوشتن نامت را داشت ! دقیقا همان لحظه ای که مجری مشکی پوش داشت اعلام میکرد .. تیتر قرمز رنگ نمایان شد .. « شهادت قائد امت .. » پاهایم سست شده بود و توان ایستادن نداشتم ! بی قدرت به عقب کشیده میشدم و تعادلی برایم نمانده بود ، زانو هایم خم و خم تر میشد .. با زانو به زمین افتادم _ همانند دخترکی که در جلوی چشمهایش، پـــــدر را از او گرفتند ! _ چشمانم بی پلک مانده بود و قلبم بی ضربان ، نفس هایم بریده بود ، و دیگر جانی برایم نمانده بود! خب آری ! جـــــــانم رفت .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
جونمون رفت
درهمین لحظه بود ؛ که جـــــانم رفت .. و روحم تا ابد داغدار شد .. و این تن تا ابد عزادار . | @seyedebram |
گریه کن زار بزن
کانال سیاسی مون | @aghavazir
به یاد شهید دانش آموز « حسین چمیلی » معروف به سردار بی سر شهدای میناب :) | @seyedebram |