آسِیدْاِبرآهیم؛
_
بِ شانه کشیدی غمِ سینه اش را ؟
و یا چون بقیه تو سربارِ یاری .. ؟
| @seyedebram |
رفقا شرمندتونم
اما کپی نکنید دیگه 🥲 .
از فعالیت های قدیم که به هیچ وجه .. .
@Amaj_infoچرا گریه میکنی؟.mp3
زمان:
حجم:
4.1M
- چرا گریه میکنی؟ ..
#نجوای_قلب
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
- چرا گریه میکنی؟ .. #نجوای_قلب | @seyedebram |
فقط حلالم کن ..
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا برگرد یا آن دل را برگردان .. ! 💔
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
داغِـــــت نمیشه باورم ! ..
ای رهبرم ؛ ای رهبرم . 💔 .
| @seyedebram |