eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
و چهــــــــــل و یک روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن
و چهــــــــــل و دو روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ . | @seyedebram |
آقـــــا ؟ حضرت آقــــــا ؟ آسید ؟ آسید ابراهیم ؟ اذن میدید ؟ ...
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- این عکس .. نوستالژی ترین عکسی که میتونید از آقــــا و آسیدابراهیم پیدا کنید :) | @seyedebram |
خداحافظ ای داغ بر دل نشسته .. . 💔 ! | @seyedebram |
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
؛ جبران نمیشوی! حتی به گریه‌های عمیق ! . | @seyedebram |
اونی که گفت برات مثل بقیه نیستم ، بدتر از بقیه شد که
و اونی که گفت همه ولم کردند ؛ نگاه نکرد ،خودش ول شدنی بوده ..
« گفت همه بهت بد کردن من نمیکنم ، اما ته بدی رو در حق طرف تموم کرد »