eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
آقا ابراهیم دوباره بیااا😭😂
حالا تو هی لفت بده .. آخرش که عشاقِ آسید میمونن و‌خودش :) .
رفقا بعد مدت ها ؛
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
﴿ أِنَّمَا یُرِیــــــــدُ الشَّــــــــیْطَانُ أَنْ یُوقِعَ بَینَکُمُ الْعَدَاوَةَ والْبَغْضَا ﴾ | @seyedebram |
_دست شیطان را در پوست گردو بگذار! ⚠️ شیطان ! دوست دارد سفر خانوادگی را به خاطر جاگذاشتن قاشق و چنگال به کام هم تلخ کنیم ! 🏕🚫 و سفر دوستانه را به خاطر قاطی شدن دنگ ها توی خیابان به بهانه یک سپر به سپر ساده دست به یقه شویم ! 🚷 توی خانه به خاطر یک سوء تفاهم کوچک شیطان دوست دارد توی همه صحبت ها عصبی باشیم ! ⛔️ چه پمپ بنزین 🛢 | خود پرداز 💸 | بانک 💰 | نانوایی 🥖 | می خواهد همه جا به جان هم بیفتیم ! چه در روزنامه ها و چه در شبکه های اجتماعی و چه در تلویزیون ها ما به اف ۳۵ ها و بی ۲ها نباختیم ! 🛸 چون تصمیم گرفتیم بیش از چهــــــــل روز دست شیطان را توی پوست گردو بگذاریم ! به تفرقه افکنی هایش که میدان بدهیم کارمان به یک روز هم نخواهد کشید ... + حالا حواست هست؟ ✈️ | @seyedebram |
پس تفرقه افکنی ممنوع 🚫 .
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- من رفیقِ شهید* ندارم ! معشوقه ای دارم که از قضا مُهرشهادت دارد .. :) | @seyedebram |