« ۱۶ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
تصمیم گرفته بودند
مراسم سالگرد یکی از بزرگانی که داخل حرم
دفن بود را ،
همان جا کنار مزارش برگزار کنند.
آقای رئیسی ارادت ویژه ای به
ایشان داشت اما حرفش چیز دیگری بود .. ! :
« مراسم رو تو یه محدوده کوچیک برگزار کنید ,
در حد بیست دقیقه ،
سعی کنید بیشتر از این نشه هیچ چیزی نباید مانع زیارت زائر بشه !
فراموش نکنید ما حق نداریم
ما نمیتونیم اجازه بدیم که
محدودیتی برای زائرا ایجاد بشه ! »
می دانستم تا این بیست دقیقه تمام شود دلش هزار راه می رود نکند ..
زائری اذیت شود
نکند زائری بیاید و میان شلوغی...
نکند....
.
.
[ راوی حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی
منبع ویژه برنامه شبکه یک دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ]
| @seyedebram |
اگه کسی از #شهید_زنده [ ناشناس مون ] خبر داره
سریع بهم بگه | @hadisehshirii
آسِیدْاِبرآهیم؛
اگه کسی از #شهید_زنده [ ناشناس مون ] خبر داره سریع بهم بگه | @hadisehshirii
یاامام رضا میگید واسه حسنام ؟
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
و چهــــــــــل و شش روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن
و چهــــــــــل و هفت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
یاامام رضا میگید واسه حسنام ؟
صبح شد و از تُ نیامد خبری ..