آسِیدْاِبرآهیم؛
_
+مثل اشک شوق، شیرین است شور عاشقی
هرچه نوشیدم از این چشمه، عطش شد بیشتر. . .
| @seyedebram |
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- دغدغه مندی به سبک شهید رئیسی !
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
#به_وقت_تماس🔗❤️🩹 #وصال_دوشنبه -الو سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ، ترامپ* ا
#بهوقتتماس🔗❤️🩹
#وصال_دوشنبه
-الو سلام آسید خوبی؟
+ما هم خوبیم
+سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ،
اردیبهشت .. شروع شد و داغ شما تازه تر تازه .
| @seyedebram |