eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
فکر نمی‌کردم که با تکرار سخن من ، بروی ! آن هم وقتی شکستم بر تکه هایم بروی .. | @seyedebram |
۱۶۰۰تاعاشق* .
نگید که فقط من با شروع اردیبهشت .. انگار وارد جهنمی از جنسِ داغداری روحم شدم . | @seyedebram |
« ۲۸ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . اولین بچه ی شش ساله ای بوده که توی آن مدرسه ثبت نامش کرده بودند! میگفت : « با مادرم رفتیم پیش آقای مدیر مادرم خواهش می کرد قبولم کنن .. » مدیر گفت : « حاج خانوم آخه شما کجا دیدی بچه ی این سنی رو مدرسه بنویسن؟ » با جواب مدیر مادرم گریه ش گرفت ، گفت: « پســـرمن پدرش رو تازه از دست داده ! من و و برادرشم که میریم سر کار این بچه تنها می مونه توی خونه ! » مدیر که حالت چهره ش تغییر کرده بود نشست کنارم دو سه تا سؤال پرسید و من هم جوابش رو دادم بعد رو به مادرم کرد و گفت : پسرتون از الان ثبت نامه. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . [ راوی اسماعيل سقاب اصفهانی دبیر ستاد تحول دولت منبع نسیمی شو شبکه نسیم سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ ] | @seyedebram |
نوش روحتون🎀
حال خوب کردن همینقدر کار داره ..