- یِ خبرخوب برای عشاقِ آسید !
[ گرعاشقی؛ عاشق کن دگران ! ]
▫️چه خبره ؟
خب ما الان تو اردیبهشت هستیم ..
و چیزی به سالگرد آسیدابراهیم رئیسی ،
سیدالشهدای خدمت ، شهید جمهور
نمونده .. 🥲 .
[ یِ کارفرهنگی از جنس عشقِ شهدا ] ❤️🩹
+ اگه پای کار هستی بسم الله !
▫️اگه تو هم دوست داری به عشق این شهید ی کاری انجام بدی ،
کافیه بهم پیام بدی | @hadisehshirii
تا برات بگم چجوری!
+ شهید رئیسی منتظرن :)
« یِ کارفرهنگی به عشق شهیدرئیسی » ♥️ !
#انتشار_حداکثری
#فور
#انتشار
سلام رفقا ،
حالتون چطوره ؟
اردیبهشت هستیم ...
و سالگرد سیدالشهدای خدمت ،
« شهید سیدابراهیم رئیسی »
▫️ما قرار هست یک کار فرهنگی انجام بدیم ، که - نیازمند کمک های مالی اما معنواََ شما هستیم !
این کار به عشقِ شهید رئیسی هست و جهت آشنایی مردم با این شهید والامقام . ✨
اگرعشق به شهدا رو داری ،
شهید رئیسی منتظره کوچیک ترین کمک از شما هست ❤️🩹 .
شماره کارت
6037997577821961| شیری | اعلام واریز | @hadisehshirii این کار تماما قلبا و به کمک شما عشاقِ شهدا انجام میشه 🥲 . یک کار موندگار .. به عشق شهدا . گزارش کار : | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
سلام رفقا ، حالتون چطوره ؟ اردیبهشت هستیم ... و سالگرد سیدالشهدای خدمت ، « شهید سیدابراهیم رئیسی »
حتی ۱۰ت 🥲 ...
کمک بزرگی میشه برای این کار.
🔴 شهیـــد آیـتالله ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور فقید انقلاب اسلامی ایران:
«تنها راه مقابله با دشمن، ایستادگی و مقاومت است؛ این تفکر که با «تسلیم شدن» دشمن عقبنشینی میکند، کاملاً غلط است.»
«إن الطريق الوحيد لمواجهة العدو هو الثبات والصمود؛ أما الاعتقاد بأن العدو سيتراجع عبر “الاستسلام” فهو اعتقاد خاطئ تمامًا.»
"The only way to confront the enemy is through steadfastness and resistance; the notion that the enemy will retreat by 'surrendering' is entirely flawed.
| @seyedebram |
« ۲۹ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
مرحوم عابدزاده مدارسی را در مشهد تأسیس کرده بود
معروف به " جوادیه "
خانواده های مذهبی به خاطر نگاه تربیتی که داشتند،
بچه هایشان را می فرستادند آنجا
یک جورهایی خیالشان بابت محيط درسی و معلم آسوده بود ..
سیدابـــــــراهیم را هم فرستادیم جوادیه ابتدایی را که تمام کرد ..
طلبه شد!
روزها میرفت مدرسه موسوی نژاد و طلبگی میخواند ..
عصرها هم می رفت کوچه سرشور دست فروشی ،
لیفهایی که مادرش می بافت را
می فروخت ..
وقتی پنج سالش بود یتیم شد ! ..
میخواست کمک خرج خانه باشد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
[ راویان
سیدعلـــى رئيس الساداتی برادر رئیس جمهور /
ابو القاسم طالبی، کارگردان سینما
منابع ویژه برنامه شبکه یک دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴:۳
ویژه برنامه ثریا شبکه یک سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ ]
| @seyedebram |