eitaa logo
راه بندگی 🇵🇸
1.6هزار دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
2.1هزار ویدیو
12 فایل
‹بِںــم‌ِ‌رَب‌الحُسِـین؏› السلآم‌علیڪ‌یاابا‌عَبدالله https://eitaa.com/xdfghh شروط👆 https://eitaa.com/hsskkgwk تعرفه تبلیغات رفیقـ ترڪ ڪنیـے ³ صلوات سهــمت㋡ موندیـ ... خیـر ببینیـ 🙃 -♪ مدیࢪیٺ ؛ شنواےڪلام‌زیباٺون🌱 ➜ @DFlkpo
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از راه بندگی 🇵🇸
‹بِٮـــمِ‌‌اللّٰھ‌الرَّحمٰـنِْ‌الرَّحیـٓم› 🖐🏻!
دردِ‌ مارا احدی‌ جز تو‌ ندانست‌ حسین ؛ به‌ فدای‌ تو که‌ هم‌ دردی‌ و‌ هم‌ درمانی .
زمان لازم برای خواندن زیارت عاشورا، روزانه کمتر از ۱۲ دقیقه‌ 🌱
خبرنگار اسرائیلی که مدعی حمله نیروی هوایی اسرائیل به ۷ شهر ایران بود توییت خود را حذف کرد.😂
{🕊} یادت‌باشد‌شھیداسم‌نیست‌رسم‌است. شھیدڪه‌عڪس‌نیست‌کہ‌اگرازدیواراتاقت‌‌ برداشتےفراموش‌بشودشھیدمسیراست‌ راھ‌ست‌مرام‌ست‌شھیدامتحان پس‌دادھ‌است‌ شھیدراهیست‌بسوےخدا !(:
عاشق‌این‌عشق‌تو‌ام مجنون‌بی‌‌چشم‌توعم‌ گر‌‌را‌ه‌دهی‌به‌حرمت؛ لطفی‌چنین‌کردی‌ب‌من'🙂❤️‍🩹 میم-قاف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم┋ یهود داخلی را بشناسیم! 🔺در نزاع و مبارزه با یهود ، شکست عمربن عبدودها و مرحب ها یک جهت قضیه ست ، کعب الاحبارها و شریح قاضی های درون را مواظب باید بود و الا کعب الاحبار ها علی را زمین گیر و شریح قاضی ها حسین را به عاشوراء می کشاند ▫️نماز جمعه چهاردانگه | ۳۱ فروردین 🔸@SalarSanjari
❌بسیار مهم ... حتما ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از راه بندگی 🇵🇸
‹بِٮـــمِ‌‌اللّٰھ‌الرَّحمٰـنِْ‌الرَّحیـٓم› 🖐🏻!
:)))
حاج‌حسین‌یکتا‌ می‌گفت: درعالم‌رویا؛به‌شھیدگفتم! چرابرای‌مادعانمی‌کنید‌که‌شھیدبشیم...!؟ می‌گفت‌مادعامی‌کنیم‌ براتون‌شھادت‌مینویسن‌ .. ولی‌گناه‌می‌کنید' پاک‌میشه. . .!!
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
⭕️بالاییا به پایینیا میگن دزد! دنیای وارونه😕 🆔 @pedarefetneh 🔜
🔻حضور حسینی در دادسرا با شکایت فراجا 🔹فرماندهی انتظامی کشور(فراجا) از «سیدحسین حسینی» به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. 🔹حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است. 🔹وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.
جنس و فصل انسان در بیان امام سجاد علیه السلام در این مطلب، پوستری زیبا از آیت الله جوادی آملی را خدمت شما تقدیم میکنیم که حاوی نکته‌ای ظریف و تعریفی دقیق و منطقی از انسان است. در مباحث منطقی مشهور است که در تعریف انسان گفته میشود حیوانٌ ناطقٌ و مثلا در تعریف اسب گفته میشود حیوانٌ صاهلٌ و … در این مطلب، پوستری را خدمت شما دوستان تقدیم میکنیم که در آن، بیان علامه جوادی آملی در بیان جنس و فصل انسان، برگرفته از صحیفه سجادیه نگاشته شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از راه بندگی 🇵🇸
‹بِٮـــمِ‌‌اللّٰھ‌الرَّحمٰـنِْ‌الرَّحیـٓم› 🖐🏻!
-عـٰاشقـٰان‌راسـَرشوریدہ‌به‌پیکرعـَجب‌است دادن‌سـَرنه‌عـَجب‌دآشتـَن‌سـرعـَجب‌اَست..!