eitaa logo
شبکه امامت
15هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
13.3هزار ویدیو
62 فایل
﷽ شبکه امامت در فضای مجازی: 📱بله: https://ble.ir/shabake_emamat 📱سروش: http://splus.ir/shabake_emamat 📱روبیکا: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱روبینو: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱پایگاه مجازی نمازجمعه: namazjome.ir ادمین: @Admin133_emmat
مشاهده در ایتا
دانلود
✍ موفقیت‌های جهانی ورزشکاران ایرانی ✅ اگر هزینه‌هایی که برای ورزش فوتبال در عرصه تبلیغات و یا بودجه‌هایی که اختصاص داده می‌شود را در دیگر عرصه‌ها شاهد بودیم، امروز با موفقیت‌های جهانی بیشتری توسط ورزشکاران در رشته‌های دیگر مواجه بودیم. امام جمعه همدان ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه دیلم: شهدا نماد ایستادگی ایران اسلامی هستند حجت الاسلام محمود اسدی روز شنبه در آیین تشییع و خاک‌سپاری پیکر یک شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی شهر دیلم افزود: حضور شهدای گمنام در این منطقه یک موهبت الهی است که افتخار آن نصیب مردم این شهرستان شده‌است. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84244770/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام: رسانه‌ها در نقد و انتقاد حریم افراد را رعایت کنند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه رسانه ها در نقد و انتقاد باید حریم افراد را رعایت کنند، گفت: نقد نباید موجب توهین و تضعیف شخصیت افراد شود بلکه علمی و با ارائه راهکار های لازم باشد. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84244774/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
توزیع ۱۴۶۵ بسته معیشتی ویژه ایتام در فیروزآباد حجت الاسلام و المسلمین سید عزیزاله هاشمی زاده در مراسم بسته‌بندی و آماده‌سازی بسته‌های معیشتی که به مناسبت طرح رزمایش ۱۴۶۵ سالروز ولادت مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در ایام شیوع ویروس کرونا مجموعه ستاد نماز جمعه فعالیت‌های اجتماعی خود را با توجه به وضعیت به وجود آمده، انجام می‌دهد. مشروح خبر: https://www.farsnews.ir/fars/news/13991209000042 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✍ رفاه کارگران تأمین شود ✅ باید مشکل کارگر را برطرف کرد؛ باید در عرصه مدیریت کار، به امنیت شغلی داد و رفاهش تأمین شود؛ کارگر در رزق شبانه‌روزش نیز بعضاً تأمین ندارد. باید خدمات به کارگر داد. امام جمعه مشهد ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ (خطبه‌های نماز جمعه مشهد) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه الیگودرز: لازمه بقای هر جامعه مستلزم انتقال ارزش ها و باورها به نسل نو است حجت الاسلام سرلک، با بیان اینکه انتقال ارزش ها و باورها به نسل نو لازمه بقای جامعه است، گفت: با گسترش فرهنگ اسلامی بین نسل نو باید جلوی توطئه فرهنگی دشمن گرفته شود. مشروح خبر: http://shabestan.ir/detail/News/1031933 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✍ توهین عین بداخلاقی است ✅توهین به مسئولان عین بداخلاقی است و جایگاه قانونی مسئولان نباید مورد بی‌احترامی واقع شود، شعارهای توهین آمیز به رییس جمهور بر خلاف سیاست‌های مقام معظم رهبری است. البته مسئولی که منتقدین خود را بی هویت می‌داند، نباید انتظار نگه‌داشتن حرمت خود را داشته باشد، شما منتقدین خود را بی شناسنامه خطاب می‌کنید و نتیجه‌اش رواج بداخلاقی در جامعه می‌شود. امام جمعه آستارا (خطبه‌های نماز جمعه) ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل گفت: نظارت عمومی در جامعه به عنوان اصلی ترین پایه امر به معروف و نهی از منکر باید تقویت و توسعه پیدا کند. آیت الله سید حسن عاملی در مراسم معارفه دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل اظهار کرد: در سطح وسیع باید نظارت ها و فرهنگسازی عمومی در پیشگیری از وقوع منکرات و تقویت معروف ها در جامعه مورد دقت نظر قرار گیرد تا صیانت عمومی را شاهد باشیم. مشروح خبر: https://www.isna.ir/news/99120906556 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه ایلام: نقد منصفانه و مشرفانه موفقیت کار و ایرادات و کمبودها را گوشزد می‌کند حجت الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار در جمع اصحاب رسانه استان ایلام عملکرد رسانه‌های استان را مورد واکاوی قرار داد و اظهار داشت: رسانه می‌تواند در شکوفایی، رشد و توسعه جامعه موثر و در بیان درد و مشکلات جامعه حلقه وصل مردم و مسئولان باشد. مشروح خبر: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/12/09/2461024/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✍ زندگی کارگر همراه با رفاه و آرامش ✅ کارگر باید از نظر زندگی در رفاه و آرامش باشد، تا بتواند با اخلاص کامل، فعالیت خود را صورت دهد. عزیزان ما در و و مجلس و ، سعی کنند زندگی اداره شود. امام جمعه مشهد ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ (خطبه‌های نماز جمعه مشهد)
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان: به طبقه بندی شهروندان معتقد نیستیم آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در دیدار با اعضا شورای شهر همدان با اشاره به اینکه در حاکمیت اسلامی باید تمام برنامه ریزی‌ها و ساختارها را با مفهومی به نام عدالت بسنجیم، گفت: محور حاکمیت در اسلام، عدالت است و مردم باید این مسئله را احساس کنند. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84245102/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✍ انتقاد سازنده آری، توهین خیر ✅ عرصه عرصه حلال شدن غیبت نیست، عرصه حلال شدن تهمت و افتراء نیست، عرصه توهین نیست. کسی که اهل منطق است، اهل استدلال است، نیازی به توهین ندارد. انتقاد سازنده آری، ولی توهین، کار زشت و ناپسندی است و پیروان این راه نادرست را دنبال نمی‌کنند. امام جمعه موقت تهران ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماز جمعه این هفته بخش حسن آباد فشافویه به امامت حجت الاسلام و المسلمین درگاهی امام جمعه حسن آباد فشافویه. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
حفاظت از فضای سبز، وظیفه همه است. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
💠 🔘 امام جمعه مهران: یکی از بالاترین مصادیق احسان، تربیّت اسلامی است. خصوصاً وظیفه‌ی روحانیّت، ادارات فرهنگی مثل تبلیغات و سایر نهادها مثل سپاه و بسیج و همینطور معلّمان به‌ویژه معلّمان پرورشی در این موضع بسیار برجسته و مهم است؛ تربیّت اسلامی یعنی اینکه فرزندان ما با روح و تعالیم اسلامی آشنا باشند و طبق نقشه‌ی راهی که اسلام ترسیم کرده است بزرگ شوند و تبدیل به یک جوان مومن، متعهّد، متخصّص، با نشاط، با بصیرت و متخلّق شوند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦نماز جمعه ۸ اسفند ماه ۹۹ به امامت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم 🔷 گزیده ای از حضور پرشور مردم مومن و انقلابی رباط کریم در نماز با شکوه جمعه به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🌳به مناسبت فرارسیدن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری برگزار گردید 🔰به گزارش روابط عمومی ستاد و دفتر امام جمعه شهر آبسرد و حومه با توجه به در پیش بودن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرشریفی امام جمعه شهر آبسرد و حومه ، سروان مسگریان فرماندهی حوزه 3 امام حسن مجتبی (ع) با حضور در جوار امامزاده زین العابدین (ع) روستای زان و با دعوت از امام جماعت و اعضای محترم شورا و دهیار و سایر مسئولین این روستا چندین نهال مثمر و غیر مثمرثمر غرس شد . به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
دیدار آقای علی کامیار دادستان دیوان محاسبات کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و معرفی مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان 🔹 در این دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ضمن آرزوی توفیق برای آقای جعفری در مسئولیت ریاست دیوان محاسبات استان از رویکرد مردمی دیوان قدردانی نموده و افزود: یکی از وظایف اصلی دیوان محاسبات در کشور اعتمادسازی و جلب اعتماد مردم در شفاف سازی و جلوگیری از بروز تخلفات و فساد در ادارات دولتی، نهادها و سازمان هاست که امید است با رویکرد جدید این مهم به دست آید. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⛔️ قبیله گرایی ممنوع 🔹حق چنانچه از دشمن من هم صادر شد، من او را تمجید کنم به عنوان اینکه حق است. و باطل اگر از دوست من هم صادر شد، آن را تکذیب کنم. 🔺 حق هر جا هست باید دنبالش رفت و او را با آغوش باز پذیرفت، و لو بر خلاف نظر خود من هست. و باطل را هر چه هست و از هر کس صادر بشود باید نپذیرفت به عنوان اینکه باطل است. اشخاص و گروهها و اینها را باید کنار گذاشت، حق و باطل را ملاحظه کرد. 📅امام خمینی(ره) | ۶ خرداد ۱۳۶۰ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر می‌خواهی از سیم خاردار رد بشی، اول باید از سیم خاردار نفست عبور کنی به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔸امام صادق عليه السلام: 🔹زراعت كنيد و درخت بكاريد؛ زيرا به خدا سوگند، مردم شغلى حلال تر و پاكيزه تر از آن پيشه نكرده اند الكافی ج 5 ص 260 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»:
♦ بازدید امام جمعه اسفراین در جمع مردم روستای درازپی و رحیم آباد به منظور رفع و آسیب شناسی مشکلات 🔹 در این اقدام امام جمعه اسفراین از نزدیک در جریان مشکلات روستاها قرار گرفت. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام: ائمه جماعات «مسجد» را با کار اداری اشتباه نگیرند | دشمن می خواهد جوانان را از دین جدا کند حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار گفت: یکی از آسیب های حال حاضر تبدیل امام جماعت از حالت مردمی به شکل کار اداری است؛ برخی ائمه جماعات فقط در زمان اذان به مساجد رفته و نماز را می خوانند و سپس سریعاً مسجد را ترک می کنند؛ این مسئله نشأت گرفته از مشاغل دیگری است که به آنها می پردازند. مشروح خبر: https://www.hawzahnews.com/news/946505/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان: فرهنگ سازی نقش مهمی در توسعه نهالكاری و فضای سبز دارد امام جمعه زنجان در دیدار مدیر کل منابع طبیعی استان زنجان به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری به افزایش نهالکاری در استان تاکید کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت مسئولین دیگر دستگاه ها نیز بهره مند شد. نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه درختكاری و اهميت اين مهم بر كسی پوشيده نيست گفت: فرهنگ سازی نقش مهمی در توسعه نهالكاری و فضای سبز دارد. آیت الله خاتمی در ادامه تاکید کرد: به منظور توسعه جنگلکاری و درخت کاری باید مناطق بحرانی شناسایی شده و اولویت نهالکاری و دیگر اقدامات مثبت منابع طبیعی نیز با این مناطق باشد. مشروح خبر: http://shabestan.ir/detail/News/1032242 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?