eitaa logo
شبکه امامت
14.8هزار دنبال‌کننده
27.4هزار عکس
13.5هزار ویدیو
62 فایل
﷽ شبکه امامت در فضای مجازی: 📱بله: https://ble.ir/shabake_emamat 📱سروش: http://splus.ir/shabake_emamat 📱روبیکا: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱روبینو: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱پایگاه مجازی نمازجمعه: namazjomeh.ir ادمین: @Admin133_emmat
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شرح حدیث اخلاق از حضرت سجاد : آثار دنيوی و اخروی سخن نیکو: 🔸افزايش رزق 🔹تأخير در اجل انسان 🔸محبوبيت درميان خانواده 🔹ورود به بهشت (علیه السلام) به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 💠 بیانات استاد 🔻 تنوّع کار خیر در ماه شعبان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔸 آیت الله محمدی لائینی به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با حضور در منزل جمعی از جانبازان دفاع مقدس با آنان دیدار کرد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🇮🇷امام جمعه الیگودرز: ملتی که قدردان شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان خود باشد قطعا پیروز است. 🔶در مراسمی باحضور مسئولان استانی و شهرستانی به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل علیه السلام و روز جانباز از جانبازان سرافراز شهرستان الیگودرز قدردانی شد. 🔹حجت الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز در این مراسم صمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به جانبازان مقاوم و خانواده های صبور ایشان گفت: جانبازان مظهر استقامت ملت ایران هستند، ملتی که قدر شهدا، جانبازان و ایثارگران خود را می داند قطعا پیروز است. ♦️شهرستان الیگودرز ۱۵۶۰ جانباز سرافراز تقدیم انقلاب نموده است. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
⭕️بازدید امام جمعه شهرستان چگنی از شهرک صنعتی چگنی 🔷بازدید امام جمعه شهرستان چگنی ،حضرت حجت الاسلام و المسلمین حافظی از شهرک صنعتی و نشستن پای صحبت کارآفرین های این مجتمع جهت رفع مشکلات آنان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔹 رزمایش مواسات و کمک های مومنانه همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه و سال نو 🔹 امام جمعه کرکوند با تشویق نمازگزاران جمعه اقدام به جمع اوری کمک‌های مردمی جهت تقدیم به فقرای شهر نمود. 🔹 باجمع اوری و استقبال خوب نمازگزاران تعداد ۱۲۰ بسته کمک معیشتی وهر بسته معادل ۳۰۰ هزارتومان آماده شدو شبانه بصورت مخفیانه به درب منازل برده وموجب خوشحالی فقرا گشت. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔹 مراسم اهدای جوایز به نونهالان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسط امام جمعه و بخشدار کوهپایه به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
‍ ❇️نماینده ولی فقیه در استان ایلام : عملکرد مدیران و مسئولان با دین مردم گره خورده است 🔹حجت الاسلام دکتر کریمی تبار با بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند با ابزارهای مختلف مردم را نسبت به نظام و جمهوری اسلامی بدبین کنند، گفت: رفتار کارگزاران و مسئولان در نظام اسلامی در دینداری مردم بسیار تاثیرگذار است. 🔹نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در شورای اداری شهرستان سیروان، اظهار کرد: مسئولین باید قدردان این نعمت که خدا در اختیارشان قرار داده است باشند. 🔹حجت الاسلام والمسلمین « الله نور کریمی تبار»  ابراز کرد: ما کارگزار نظام جمهوری اسلامی هستیم و امروز به برکت خون شهدا در امنیتی قرار گرفته ایم که بر اساس آن، در این جایگاهه مشغول خدمت باشیم، این پست برای ما امانت است و باید تلاش جهادی برای خدمت به مردم داشته باشیم که دین خود را به شهدا ادا کنیم. 🔹حجت الاسلام دکتر کریمی تبار گفت: مسئولین در جایی که درخواست مردم را نمی‌توانند برآورده کنند، باید با آغوش باز، روی خوش و زبان نرم مردم را اقناع کنند و لازمه این کار ارتباط با خدا است، در روایات داریم که اگر کسی رابطه خود را خدا اصلاح کند خدا رابطه او را با مردم اصلاح می کند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔶در آستانه عید نوروز و در روز میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام روز پاسدار طی مراسمی به پاس گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدرشهرستان عباس آباد نهضت کمک های مومنانه با تهیه بسته های معشتی به اقشار کم درآمد و آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا اهدا شد. 🔹در این مراسم امام جمعه شهرستان عباس آبادحجت الاسلام والمسلمین موسوی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت امام حسین علیه السلام و روزپاسدار بیان داشتند: 🔹یکی از چیزهایی که برای انسان تا ابد به یادگار می ماند، اینکه انسان در راه رضای خدا جان خود را اهدا کند مثل همین شهدایی که تمثال این عزیزان را در این مکان مقدس و در جای جای این کشورعزیز مشاهده می کنید و دیگر اینکه انسان مال خود در راه رضای خدا انفاق کند و امروز شاهد هستیم که نهضت کمک های مومنانه به فرمان ولی امرمسلمین جهان امام خامنه ای ،مردم بزرگ ایران اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی که با آن دسته پنجه نرم می کنند اما در راه پیش قدم شدند و در مناسبت های مختلف این حرکت خداپسندانه را اجرایی نمودند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✅ در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز نماینده ولی فقیه در استان لرستان، استاندار لرستان، معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با جانبازان سرافراز اسداله بازگیر، سید محمد نورالحسینی و نصراله عزیزپور از جانبازان شهرستان خرم‌آباد دیدار و گفت‌وگو کردند. 🔺در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی با بیان اینکه جانبازان در دنیا و آخرت عزیز هستند اظهار داشت: منزلت و مقام جانبازان و خانواده‌های آنها بسیار بزرگ است زیرا امنیت و آرامش امروز حاکم بر جامعه در سایه فداکاری جانبازان و شهدا است. 🔺وی افزود: بر اساس آمار وجود ۱۶ هزار و ۵۰۰ جانباز و ۸۳۷ آزاده در استان لرستان نشان می‌دهد این استان در همان روزهای اول انقلاب به ویژه در هشت سال دفاع مقدس با توجه به حب اهل بیت(ع) و غیرت، مردانگی و شجاعتی که داشتند حماسه آفریدند. 🔺نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مردم استان لرستان با جمعیت یک میلیونی و تقدیم ۶ هزار و ۳۰۰ شهید در هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی بر افتخارات مردم این استان اضافه کردند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢برگزاری همدلی واحسان و توزیع ۵۰ بین نیازمندان به همت نهاد امامت جمعه و پایگاه مقاومت بسیج خواهران خدیجه کبری(س) تودشک به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
حجت الاسلام سید حسین علوی در حاشیه دیدار با یکی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس در شهر نوش آباد گفت: جانبازان سند زنده حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران و کتاب گویای دفاع مقدس هستند. مشروح خبر: http://shabestan.ir/detail/News/1038905 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔹دیدار با اسوه های صبر و افتخارآفرینان دیروز و امروز 💢 همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، نماینده ولی فقیه از طرف رهبر معظم انقلاب با تعدادی از جانبازان سرافراز استان دیدار کرد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🛑 به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، دیدار امام جمعه ازنا با جانبازان ✅ به مناسبت روز جانباز حجت الاسلام و المسلمین سپهوند امام جمعه ازنا با سه تن از جانبازان دیدار کرد. 🔹حجت الاسلام سپهوند در این دیدار با تقدیر از رشادت و ایثارگری جانبازان گفت: جانبازان عزیز به حضرت ابوالفضل(ع) اقتدا کردند و در راه اسلام و ولایت اعضای وجود خودشان را به خداوند هدیه دادند و از خداوند بزرگی و منزلت، پاداش گرفتند. 🔹امام جمعه ازنا ادامه داد: جامعه جانبازان نور چشم مردم و مایه حرکت های مجاهدت گرانه برای اقشار جوان، نوجوان و مردم عزیز هستند. 🔹وی تصریح کرد: هر کدام از جانبازان عزیز ما خود یک مدرسه آموزش آموزه های انقلابی و اسلامی هستند و می توانند برای جوانان و مردم الگوهای بسیار مناسبی باشند. 🔹حجت الاسلام سپهوند گفت: جانبازان آئینه تمام عیار صبر و مقاومت در برابر مشکلات هستند و به عنوان یک الگو برای همه مردم برای صبر و تحمل گذر مشکلات و معضلات، می باشند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔹دیدار صمیمی ورزشکارانِ قوی‌ترین مردان با امام جمعه صباشهر 🔻 حضور ورزشکارانِ قوی‌ترین مردان کشور و از قهرمانان ملی رشته پرورش‌اندام در دفتر حجت‌الاسلام‌ زرینه امام جمعه محترم این شهر. 🔻امام جمعه محترم صباشهر در این دیدار صمیمی، ضمن آرزوی موفقیت‌های روزافزون برای این چهره‌های شاخص ورزشی کشور در مسابقات ملی و بین‌المللی، فرخنده اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال جدید، بهار طبیعت و عید نوروز را تبریک گفت. 🌐 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?r=nametag
َ 🔰حجه الاسلام تاتاری امام جمعه گرمه: جانبازان یادگاران زنده انقلاب ودفاع ومقدس هستند 🔹 امام جمعه شهر گرمه ضمن تبریک روز جانباز به همه جانبازان گفت: جانبازان سند زنده انقلاب ودفاع مقدس اند و همه مسئولین ومردم وظیفه دارند در حفظ این اسناد زنده تلاش نمایند تا بلکه بتوانند قسمتی از زحمات وفداکاری وایثارگری های جانبازان عزیز و خانواده های این عزیزان را جبران نمایند. 🔹حجه الاسلام تاتاری در ادامه افزود: ما در کشور همگی مدیون رشادتهای شما عزیزان هستیم واگر نبود در دفاع مقدس این همه تلاش وزحمات شما معلوم نبود کشور ما امروز ازچه جایگاهی برخوردار بود. مشروح خبر... isaar.ir/fa/news/373783 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰همدلی ادامه دارد... 🔹آماده سازی ۱۰۰ بسته معیشتی توسط قرارگاه مواسات دفتر امام جمعه به مناسبت اعیاد شعبانیه 🔹به همت نهاد نمازجمعه شهرستان شیروان و بمناسبت اعیاد شعبانیه، تعداد 100 بسته معیشتی با حضور حجه الاسلام تکمیلی امام جمعه وجمعی اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان شیروان در محل حسینیه شهدای دفتر تهیه و بین نیازمندان مناطق حاشیه شهر توزیع شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔸توزیع ۴۰ بسته سبد کالا هر بسته ۴۵۰ هزار تومان بمناسبت میلاد با سعادت حضرت امام سجاد (ع) در بین نیازمندان منطقه به همت دفتر امام جمعه خیرآباد توزیع شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
28.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 🔹امام سجاد علیه السلام در کلام آیت الله صفایی بوشهری به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
📸 🔰 امام جمعه گرگان: آمریکا قابل اعتماد نیست/ با تکیه بر توان داخلی پیشرفت خواهیم کرد 🔶️ امام جمعه گرگان گفت: آمریکا کشوری نیست که بتوان به آن تکیه کرد و باید با اتکا به استعدادها، منابع و نیروهای خودمان پیشرفت کنیم. 🔹️به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) اظهارکرد: این روزها یادآور میلاد شخصیت‌های بزرگ بوده و باید تلاش کنیم خود را به این شخصیت ها نزدیک کنیم. 🔹️امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، افزود: برخی فکر می‌کنند رئیس جمهور جدید با رئیس جمهورهای قبلی متفاوت است ولی بارها شنیده ایم که رژیم آمریکا برای خود اصول بین‌المللی دارد و ممکن است در شکل و روش متفاوت باشد اما اصل قضیه یکی است. 🔺️ مشروح خبر در سایت 👇 🌐 mehrnews.com/xTYzL به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰 عید واقعی مردم انتخاب دولت انقلابی و جوان است 🔶️ امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به نزدیک شدن به سال نو گفت: عید واقعی مردم ایران تشکیل دولت انقلابی،حزب‌اللهی و جوان در انتخابات ۱۴۰۰ است. 🔹️ حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه اظهار کرد: به گفته فرمایشات رهبر معظم انقلاب سپاه باید همچنان با قدرت  به فعالیت‌های شایسته خود ادامه دهد تا شاهد شکست نهایی دشمنان در منطقه باشیم. 🔹️وی تصریح کرد: بالاترین نقشه دشمن برای ملت ایران این است که مردم غیرانقلابی شده و از نظام جمهوری اسلامی فاصله بگیرند تا در مراحل بعد بتواند با مذاکرات دوم و سوم به هدف واقعی خود برسد. 🔹️امام جمعه گنبد کاووس خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملت ایران بیدار بوده و همواره به فرمایشات مقام معظم رهبری دقت و توجه داشته و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند. 🔺️ مشروح خبر در سایت 👇 🌐 http://fna.ir/f35jpj به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
♦️نماینده مقام معظم رهبری در استان ایلام: 🔴ثمره مقاومت در برابر سختی ها پیروزی نهایی در آینده نزدیک است / دشمن در موضع ضعف و زبونی است 🔷️حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی تبار با بیان اینکه دشمن در موضع ضعف و زبونی است، گفت: امروز قله های پیشرفت را با سرعت خوبی طی می کنیم و ثمره این سختی ها و صبر در برابر فشارهای دشمنان، پیروزی نهایی در آینده نزدیک است. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه 29 اسفند ماه بوشهر: 🔹باید خدمات به مردم در عمل باشد تا مردم این خدمات در زندگی و پای سفره‌ها احساس کنند که مشکل حل شده است. 🔹 کادر درمان و پزشکی در مقابله با بیماری کرونا خیلی تلاش می‌کنند که خدمات آنان قابل ستایش و تقدیر است. 🔹 در آستانه انتخابات و تشکیل دولت جدید قرار داریم که باید حل مشکل معیشت مردم در حوزه اقتصاد، مورد توجه دولت جدید قرار بگیرد. 🔹 مسئولان باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری را عملیاتی کنند 🔹 تناقض برنامه‌ریزی مسئولان در برنامه سفرهای نوروزی برطرف شود به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?