eitaa logo
شبکه امامت
15.4هزار دنبال‌کننده
27.6هزار عکس
13.7هزار ویدیو
62 فایل
﷽ شبکه امامت در فضای مجازی: 📱بله: https://ble.ir/shabake_emamat 📱سروش: http://splus.ir/shabake_emamat 📱روبیکا: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱روبینو: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱پایگاه مجازی نمازجمعه: namazjomeh.ir ادمین: @Admin133_emmat
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹 پیگیری مشکلات کشاورزان و بازدید از محل دپو پیاز در بخش جغین توسط دری امام جمعه شهرستان رودان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه تربت‌حیدریه: 🔻 فعالیت فرهنگی از مصادیق پشتیبانی تولید است 🔹 محمدرضا عصمتی گفت: فعالیت مداوم و گسترده فرهنگی از مصادیق مهم پشتیبانی از تولید و مانع‌زدایی از آن است و کسانی که کار فرهنگی می‌کنند باید یک برنامه عمیق و گسترده داشته‌ تا راهبردها و فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه عملیاتی شود. 🔹 امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: ما قبل از این که به اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم باید کار فرهنگی انجام دهیم یعنی روحانیون از کتاب و سنت ضرورت تولید را برای مردم تبیین کنند و دیگران حمایت کنند تا کشور به اقتصاد مقاومتی برسد. 🔹 عصمتی افزود: پرهیز از اسراف، تجمل‌گرایی و اشرافیگری نقش اساسی در اقتصاد مقاومتی دارد چون اشرافیگری و تجمل‌گرایی مظهر اسراف است و اسراف به معنای زیاده‌روی نیست بلکه استفاده بدون برنامه و بی‌رویه است. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84283288 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین: 🔻 نگهبانی از انقلاب را باید جدی تر دنبال کنیم 🔹 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: در شرایط حساس کنونی نگهبانی از انقلاب اسلامی و ارزش های آنرا باید جدی تر دنبال و پیگیری کنیم. 🔹 عبدالکریم عابدینی گفت: نباید کسانی وارد عرصه انتخابات شوند که به جای خدمت‌رسانی به مردم به دنبال سوء استفاده از جایگاه و بیت‌المال باشند و جامعه را ناامید کنند. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84283919 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه: 🔻 منویات مقام معظم رهبری باید نقشه راه مدیران باشد 🔹 امام جمعه زنجان گفت: مدیران توفیق خدمت به مردم را دارند و شکر عملی آن است که برای خدمت بیشتر استفاده کنند و قدم‌های بلندی برای خدمت به مردم بردارند. 🔹 وی به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: ظرفیت‌های مورد اشاره مقام معظم رهبری باید مورد توجه قرارگرفته و به عنوان نقشه راه استفاده کنند. مشروح خبر: https://www.mehrnews.com/news/5180915 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در هرمزگان: 🔻 همکاری کشورهای منطقه تضمین کننده امنیت است 🔹 حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در دیدار با هیئت اعزامی از ناوگروه نیروی دریایی کشور پاکستان به آبهای خلیج فارس همکاری کشورهای منطقه را تضمین کننده امنیت منطقه بیان کرد و گفت : اجرای اینگونه از تمرینات مشترک دریایی بین دو نیروی دریایی ایران و پاکستان علاوه بر اینکه نمایش اقتدار و قدرت دریایی دو کشور را نشان میدهد این پیام را به جهان مخابره میکند که امنیت مناطق تحت حاکمیت تنها با حضور کشورهای خود منطقه برقرار می‌شود و نیاز به حضور بیگانگان در منطقه نیست. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84283922 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 لزوم بهره مندی از فکر و خلاقیت جوانان در عرصه تولید 🔹 سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانی گفت: چندین سال است که شعار سال مربوط به موضوع اقتصاد و تولید است چرا که مقام معظم رهبری به خوبی سر منشأ مشکلات را می‌شناسند و این امر نشان از ذکاوت و هوشمندی، درایت و دوراندیشی ایشان است. 🔹 نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: اگر زمانی که ایشان، موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح می‌کردند، اقدام به بررسی راهکار مشکلات اقتصادی می‌کردیم، قطعاً تاکنون توانسته بودیم به موفقیت‌های بیشتری در حوزه اقتصادی دست یابیم. 🔹 وی همچنین بر لزوم بهره مندی از فکر و خلاقیت جوانان در عرصه تولید تاکید کرد. مشروح خبر: http://econews.ir/fa/content/2960108 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه بوئین زهرا: 🔹 امروزه، یکی از مهم ترین عرصه های جهاد، جهاد در تولید است به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه شاهرود: 🔻 تحقق شعار سال باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود 🔹 امام جمعه شاهرود گفت: تحقق شعار سال اعلام شده در پیام نوروزی مقام معظم رهبری باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود. 🔹 امینی ادامه داد: در بحث فرهنگی باید بررسی و اقدام شود که مردم چگونه به تولید ملی و حمایت و استفاده بیشتر از آن اقبال نشان دهند. 🔹 وی افزود: عزت ملی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود و پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با نگاه فرهنگی در اقتصاد کشور پیگیری شود. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84283599 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه خلخال: 🔻 بساط سخت‌گیری در ازدواج برچیده شود 🔹 امام جمعه خلخال گفت: انجام امر مقدس ازدواج نیازی به داشتن تمامی امکانات در آغاز زندگی مشترک ندارد و نباید ازدواج جوانان با تجمل‌گرایی و افراط سخت گرفته شود. 🔹 کریم اسدی افزود: طرح بسیاری از مسائل، شروط و خواسته‌های زاید و غیرمنطقی به عنوان موانع اصلی ازدواج موجب ناامیدی نسل جوان جامعه و گریز از این امر مهم می‌شود. 🔹 اسدی با تاکید بر توکل به خدا در همه امور از جمله ازدواج گفت: هراندازه که تشریفات ازدواج کمتر شده و توقعات خانواده‌ها برای تشکیل زندگی پایین‌تر بیاید به همان اندازه ازدواج نسل جوان جامعه تسهیل می‌شود. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84283535 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔹امام خمینی(ره): اطمینان داشته باشید که اگر بخواهید می‌شود. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔺️ رهبر معظم انقلاب: جوانها امروز در فضای مجازی فعّالند؛ فضای مجازی میتواند ابزاری باشد برای زدن توی دهن دشمنان. 📲 قابل استفاده در استوری اینستاگرام و... به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
⚜️ 💠 زمان در چرخش قمری خود به‌ قطعه‌ی حساس نزدیک می‌شود... ✍️ حجةالاسلام‌والمسلمین به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 اثر فعالیت قرآنی باید در زندگی مردم نمود پیدا کند؛ انقلاب اسلامی حاصل کار قرآنی موثر بر روی جوانان آن دوران بود نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز در جلسه شورای عالی قرآن و عترت فارس گفت: 🔹 فعالیت‌های قرآنی باید در زندگی جاری مردم و مراوادت فرهنگی و اجتماعی ما نمود و اثر داشته باشد تنها در این صورت می‌توانیم بگوییم که فعالیت قرآنی ما نتیجه داده است. 🔹در سال ۵۷، جوانان انقلابی در کلاس‌های قرآنی آن دوران تربیت شده و انقلابی بار آمدند و بر علیه رژیم ستم‌شاهی به پاخاستند، امروز نیز باید این‌گونه کار و فعالیت قرآنی انجام دهیم تا اثراتش را در زندگی اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی و اقتصادی مردم نشان دهد. 🔹مسئولان فرهنگی نیز اگر به دنبال اثرگذاری فعالیت‌های قرآنی هستند، باید به جوان‌ترها در این عرصه اعتماد کنند و میدان را برای فعالیت آنها باز کرده و موانع فعالیت موثر را برطرف کنند. 🌐 مشروح بیانات و تصاویر: http://emamat-jomeh.ir/?p=27990 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔹پشتیبانی از تولید 🔻 امام جمعه بیرجند با بیان اینکه باید تحقق شعار سال در دستور کاری مسئولان استان قرار گیرد، بیان داشت: مراجعات متعددی تاکنون به دفتر نماینده ولی فقیه صورت گرفته که افرادی در استان سرمایه گذاری کردند اما بعد از مدتی بدلیل عدم حمایت و پشتیبانی و مانع تراشی از سوی برخی مسئولان گره در کار آنها افتاده و بی انگیزه شدند؛ چنانچه افرادی بخواهند در استان سرمایه گذاری داشته باشند باید حمایت و پشتیبانی شوند، چراکه حمایت از سرمایه گذار و تولید کشور را به خودکفایی در تمام بخش ها می رساند و از طرفی اعتماد مردم نسبت به نظام را بیشتر می کند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی‌فقیه درخراسان شمالی: 🔻پیوند سیاست و دیانت راهبرد همیشگی علمای شیعه است 🔹نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، با بیان اینکه پیوند سیاست و دیانت و مبارزه با طاغوت و ظالمان از اصلی‌ترین راهبردهای عالمان شیعه در طول تاریخ اسلامی بوده است، گفت: علمای تشیع هیچ‌گاه دین و سیاست را از یکدیگر جدا ندانسته و همواره در کنار فعالیت‌های دینی، اقدامات و برنامه‌های سیاسی را هم بر اساس مقتضیات زمان و شیوه‌های ویژه خود اجرایی می‌کردند. مشروح خبر: 🌐 https://b2n.ir/h10199 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻جامعه با فعالیت‌های هدفمند قرآنی سامان می‌یابد 🔹نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: جامعه با گفتمان و فعالیت‌های هدفمند قرآنی سامان می‌یابد که برای تحقق این مهم باید از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده شود. 🔹قربانعلی دری نجف‌آبادی در نشست با دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی با هدف تدوین برنامه‌های قرآنی در سال جاری، افزود: تهدید حوزه فرهنگ، امروز به‌ عنوان یکی از تهدیدهای اصلی برای جمهوری اسلامی است که فکر، اندیشه، اعتقاد، ایمان، استقلال طلبی و هویت دینی جوانان این مرز و بوم را نشانه گرفته است و تنها راه خنثی‌سازی این توطئه‌ها، گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه است. 🔹وی ادامه داد: انقلاب و نهضت امام خمینی (ره) بر پایه قرآن شکل گرفت و حاکمیت جمهوری اسلامی برگرفته از دستورات و حاکمیت خداوند است، بنابراین گسترش فرهنگ قرآن و اهل‌بیت(ع) باید سرلوحه تمامی امور قرار گرفته و هر یک از نهادهای اجرایی باید در این زمینه نقش‌آفرینی کنند. 🔹امام جمعه اراک گسترش فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) را ضامن سلامت جامعه دانست و اظهار داشت: اجرای برنامه‌های قرآنی هدفمند در سال جاری به خصوص در ماه مبارک رمضان یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که آحاد مردم و مسئولان باید برای تحقق این خواسته معظم‌له مشارکت داشته باشند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬅️ استوری جدید اینستاگرام سایت رهبر انقلاب درباره فضای مجازی 🔹 کنترل کردن فضای مجازی معنایش این نیست که ما ملّت را از فضای مجازی محروم کنیم. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻بهره برداری از طرح آبرسانی روستای پولک آب منطقه احمدفداله 🔹با پیگیری امام جمعه دزفول طرح تکمیلی آبرسانی به روستای پولک آب احمدفداله، به همت سپاه و آبفا دزفول بهره برداری شد. مشروح+عکس http://www.majdedez.com/?p=87202 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻دوستان انقلاب و دشمنان انقلاب چشم به این انتخابات دوخته اند. کشیری امام جمعه مینودشت: 🔸دوستان انقلاب و دشمنان انقلاب چشم به این انتخابات دوخته‌اند؛دشمنان هدفشان این است که ملت ما سر صندوق های رأی شرکت نکنند و آنها خوشحال شوند و دوستداران نظام منتظرند تا همه با هم سر صندوق های رأی بیایند و با اکثریت آرا شرکت کنند تا دشمنان را مأیوس کنند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
👈 بالاترین نشان جمهوری اسلامی مردمی بودن آن است. ترابی امام جمعه گنبدکاووس: 🔺️مشارکت بالای مردم علاوه بر اعلام وفاداری به نظام و نمایش اقتدار جمهوری اسلامی، نقشه دشمنان را که از هم اکنون به دنبال کم اهمیت جلوه دادن انتخابات و ناامید کردن مردم از شرکت در آن هستند، خنثی می‌کند. بالاترین نشان جمهوری اسلامی مردمی بودن آن است. شرکت پرشور در انتخابات، کشور را در برابر توطئه‌ها و سنگ اندازی‌ دشمنان بیمه می‌کند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔹 آرایش جنگی بگیرید 🔶️ امروز دشمنان از لحاظ فضای مجازی، دارند برنامه‌ریزی میکنند برای اینکه از این طریق به کشور ضربه بزنند... از لحاظ فضای مجازی آرایش جنگی گرفته؛ در مقابل این دشمنی که آرایش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرایش مناسب بگیرد، باید خودش را آماده کند در همه‌ی بخشهای مختلف. 🔺️ مروری بر توصیه‌ها و تذکرات رهبر انقلاب درباره مدیریت فضای مجازی ۱۳۹۸/۲/۱۱ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✍ امام جمعه سده استان فارس: مردم برای حل مشکلات خودشان وارد میدان شوند ✅ حجت الاسلام رئیسی زاده با اشاره به اجرای طرح دفتر سیار امام جمعه در شهر سده از استان فارس گفت: در تمام فعالیت‌ها مردم منتظر اقدامات دولت در حل مشکلات نباشند و برای حل مشکلات خودشان وارد میدان شوند. امامان جمعه در هر شهر و استانی نماینده رهبر انقلاب در آن استان یا شهر محسوب می‌شوند در کنار برگزاری نماز جمعه و جماعت انسجام بخشی و هدایت فرهنگی در منطقه و سیاست‌گذاری کلان در راستای پیشبرد اهداف انقلاب و گام دوم انقلاب از وظایف دیگر آنها به شمار می‌رود در همین رابطه گفتگویی با حجت الاسلام محمدرضا رئیسی زاده امام جمعه سده استان فارس در تشریح فعالیت‌های دفتر امام جمعه این شهر در طرح دفتر سیار امام جمعه انجام شده است. مشروح مصاحبه: http://shabestan.ir/detail/News/1042936 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينک‌های زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس: 🔻نگاه زنگارگرفته برخی مسؤولان به بخش خصوصی باید اصلاح شود 🔹محمد عبادی‌زاده امام جمعه بندرعباس در نشست با مسؤولان اداره کل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با انتقاد از  نوع  نگاه کهنه و قدیمی برخی مسؤولان نسبت به بخش خصوصی گفت: نگاه کهنه که در ذهن بسیاری از مسؤؤلان نسبت به فعالیت ‌های بخش خصوصی شکل گرفته است فعالیت های این بخش  را دچار مشکل کرده است و برخی دستگاه ها با اقدامات خود  سنگ اندازی می کنند. مشروح خبر: https://www.farsnews.ir/hormozgan/news/14000116000895/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
✅ سید احمدرضا شاهرخی در دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان اظهار کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی رویدادهای خوبی در کشور رخ داد که رسانه ها در آن دخیل بودند. 🔻وی با بیان اینکه رسانه ها دغدغه مردم را در تعطیلی کارخانجات و بیان مشکلات نیز عنوان می کنند اظهار داشت: رسانه ها چشمان بیدار جامعه هستند و در همه زمینه ها نقش آفرینی می کنند که در انتخابات پیش رو نیز برای افزایش استقبال مردم موثر هستند. 🔻امام جمعه خرم آباد گفت: امیدآفرینی در جامعه  موجب امیدواری مردم به نظام و افزایش مشارکت انتخاباتی خواهد شد و رسانه ها می‌توانند در این خصوص با انتشار تحلیل و مطالب صاحبنظران، مردم را برای حضور در انتخاباتی پرشور آماده نمایند. 🔻شاهرخی گفت: گزارش عملکرد شفاف موجب امید در جامعه می شود بنابراین دستگاه های نظارتی باید همواره بر عملکرد نهادهای اجرایی نظارت داشته باشند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?