eitaa logo
شبکه امامت
14.8هزار دنبال‌کننده
26هزار عکس
12.3هزار ویدیو
61 فایل
🔅شبکه امامت، پژواک زیبایی‌های جهاد فرهنگی ائمه جمعه کشور 🔅مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه، با نشانی: shabake_emamat در تمام شبکه‌های اجتماعی در خدمت شما است. 🔅پایگاه مجازی: namazjomeh.ir 🔅ارتباط با مدیران کانال: https://eitaa.com/Admin1_emamat
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻 تأثیر کمک به نیازمندان 🔹 رفع چالش معیشتی نیازمندان موجب سلامت جامعه و زندگی سالم همگانی می شود. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه تبریز: 🔻 ارتش شایسته حمایت‌های امام راحل بود 🔹 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز پیام تاریخی امام خمینی (ره) در ۲۸ فروردین سال ۱۳۵۸درباره این نیرو و نام گذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش در تاریخ  جمهوری اسلامی ایران در دیدار با فرماندهان ارتش مستقر در استان، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا و با تکیه بر آخرین تجهیزات دفاعی و نظامی محبوب مردم است و این نیروی عظیم مسلح در حقیقت لباس عزت و شرف بر تن دارد. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84298423 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امام جمعه بیرجند: 🔻 نیروهای مسلح کشور دارای عقیده و آرمان هستند 🔹 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار فرماندهان ارتش مستقر در خراسان جنوبی ضمن تبریک فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان و بزرگداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی گفت: نیروهای مسلح قبل از اینکه در هر سیستم، جایگاه و رتبه نظامی داشته باشند، به عنوان انسان و مسلمان دارای آرمان و عقیده هستند و فلسفه جنگ چیز دیگری است. 🔹 امام جمعه بیرجند گفت: نیروهای مسلح نظام لیبرال غرب با ایجاد فتنه و فساد، جنگ را برای رسیدن به آرمان‌های پست خودشان تنظیم می‌کنند ولی نیروهای مسلح نظام اسلامی ۱۸۰ درجه با نیروهای مزدور مکتب انحرافی لیبرال غربی تفاوت دارد و هدف از جنگ رسیدن به صلح نوع بشر در کره زمین است. 🔹 وی اظهار داشت: برخی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح نمادهایی هستند که از کرامات زیادی برخوردار بودند و این کرامات تنها منحصر به آنها نیست، او به عنوان سمبل و نمونه شناخته شده است. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84298404 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔻 ارتش؛ نور چشم ملت 🔹 بیانات رهبرانقلاب و امام خمینی(ره) درباره گرامیداشت 🔺️ ٢٩ فروردين روز دلاور مردان جمهوری اسلامی ايران گرامی باد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻قفل مشکلات بیمارستان سلمان یاسوج در انتظار کلید!/دیوار کوتاه جانبازان اعصاب و روان 🔹️ پیگیری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در خصوص رفع مشکلات بیمارستان سلمان 🔹️ بیمارستان سلمان یاسوج هر چند خدمات ارزنده به جانبازان ارائه می دهد اما تا رسیدن به یک وضعیت ایده‌آل و مطلوب فاصله بسیاری دارد بیمارستانی که از داشتن یک دستگاه آمبولانس محروم است. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 چراغ مسجد متروکه در بافت تاریخی دهدشت روشن شد 🔹 با پیگیری‌های امام جمعه شهرستان کهگیلویه و همکاری مدیرکل میزاث فرهنگی استان مسجد متروکه ابوذر غفاری واقع در مجموعه بافت تاریخی بلادشاپور احیا و امکان برگزاری مراسمات فرهنگی در آن مقدور شد. 🔹 با توجه به شرایط فوق قرمز کرونایی افتتاحه تکمیل و بهسازی مسجد ۶۰۰ساله به زمانی دیگر موکول شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 بهترین راه پیشگیری از وقوع جرم در جامعه ما، رواج یافتن تقوا است. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه خرم آباد: 🔻 ارتش ضامن بقای انقلاب اسلامی است 🔹 نماینده ولی فقیه در استان لرستان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در دیدار با جمعی از فرماندهان لشکر ۸۴ پیاده لرستان اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی افرادی در ارتش حضور داشتند که با وجود ماموریت از سوی رژیم پهلوی برای حفظ حکومت شاهنشاهی اما، هم صدا با امام راحل در ۱۹ بهمن به ملت پیوستند و با بنیانگذار جمهوری اسلامی بیعت کردند. 🔹 وی اظهار کرد: نیروهای بسیاری در ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد که هر کدام از آنها به تنهایی می تواند الگوی شایسته برای جوانان باشد. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84298107 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه: 🔻 روح تمام احکام و دین، امر به معروف و نهی از منکر است به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?