eitaa logo
شبکه امامت
15.4هزار دنبال‌کننده
27.6هزار عکس
13.7هزار ویدیو
62 فایل
﷽ شبکه امامت در فضای مجازی: 📱بله: https://ble.ir/shabake_emamat 📱سروش: http://splus.ir/shabake_emamat 📱روبیکا: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱روبینو: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱پایگاه مجازی نمازجمعه: namazjomeh.ir ادمین: @Admin133_emmat
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹 بیانیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی پیروی افتخار آمیز ملت مسلمان و مقاوم فلسطین در نبرد 11 روزه علیه اسرائیل 🔻🔻🔻🔻🔻
بسم الله الرحمن الرحیم نصر من الله وفتح قریب و بشر الصابرین پیروزی بزرگ و افتخار آمیز ملت مسلمان و مقاوم فلسطین در نبرد ۱۱ روزه علیه صهیونیستهای درمانده و مفلوک، معجزه ی غلبه اراده ملتها و گفتمان پیروز مقاومت اسلامی را بار دیگر برجهانیان اثبات کرد. دفاع قهرمانانه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین از مسجدالاقصی و سرزمین مقدس، این بار بایکپارچگی و هم افزایی مردم تمام مناطق فلسطین و هماهنگی تحسین برانگیز همه گروههای مقاومت،با بهره مندی ازایمان سرشار و توکل برقادر متعال و با به کارگیری سلاحهای قوی،موازنه را به نفع مقاومت برگرداند و شکست سنگین و راهبردی دیگری را در کارنامه سیاه وننگین دولت جعلی صهیونیسم ثبت کرد. ابن دفاع قهرمانانه ترکیبی فصل نوین در مقاومت ۷۰ساله مردم فلسطین محسوب می شود و از این پس مردم جهان و ملل اسلامی شاهد وضعیتی متفاوت و شرایطی جدید در مقابله بااستکبار جهانی و صهیونیسم غاصب خواهند بود. بااین مقاومت جانانه، طرح عقیم و ننگین معامله قرن و اقدامات مذبوحانه ارتجاع عرب در عادی سازی روابط ،به زباله دان تاریخ پیوسته است. اینک این مردم بزرگ و مقتدر فلسطین هستند که تکلیف آینده خود را روشن خواهند کرد و این گروههای مقاومت اسلامی هستند که دست برماشه در میدان مبارزه آماده ی پاسخگویی قاطع در هرزمان و مکان هستند. سلام خدا بر شهیدان مقاومت ۱۱روزه به ویژه فرماندهان شهید عملیات غرور آفرین سیف القدس درود بر رزمندگان گردانهای قسام و قدس و برحماس و جهاد اسلامی به ویژه بر مردم صبور و سلحشور غزه قهرمان و برجوانان شجاع قدس و کرانه باختری و محله ی مقاومت؛ " شیخ جراح" ائمه جمعه ایران اسلامی جبهه شکر برآستان الهی می گذارند و این فتح مبین و درخشان را به مردم عزیز و فلسطین و فرماندهان و رزمندگان دشمن شکن گروههای مقاومت تبریک و تهنیت و شادباش می گویند. وماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج: 🔻 انتخابات ضامن امنیت و تقویت کشور است 🔹 امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: بر همین اساس حضور گسترده در انتخابات پیش رو که روز جمعه ۲۸ خردادماه امسال برگزار می شود وظیفه شرعی همگان است. وی افزود: انتخابات ضامن امنیت و تقویت کشور و مایه آبروی نظام و انقلاب اسلامی است. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84338010/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه شهرقدس: 🔻 پیروزی جبهه انقلاب در انتخابات،فتح خرمشهر دیگری است 🔹 امام جمعه شهر قدس در خطبه های این هفته شهر قدس با تطبیق دادن آزادی خرمشهر و عرصه انتخابات پیش رو ، خواستار پیروزی جبهه انقلاب در میدان سیاسی کشور شد و گفت؛با سرکار آمدن یک‌ نیروی انقلابی،یقیناً فتح خرمشهر دیگری رقم خواهد خورد. 🔹 وی با اشاره به اینکه "رفع مشکلات اقتصادی کنونی ،در خلق حماسه اقتصادی" میسر می شود،اظهار داشت: انتخابات آینده زمینه ای برای انتخاب فرماندهانی است که بتوانند مشکلات اقتصادی کشور را فیصله دهند و این مهم در برگزیده شدن فرد اصلح و انقلابی توسط مردم است، که خود باعث سیطره حکمرانی اسلامی بر سلطه غربی خواهد شد. مشروح خبر: https://basijnews.ir/fa/news/9343761 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه اسدآباد: 🔻 هر جا ما هوشیار نبودیم دودش به چشم خودمان رسید 🔹 امام جمعه شهر اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، حضور مرم در انتخابات را تقویت نظام، اعتماد به مسئولان، پاسداشت انقلاب دانست و اظهار داشت: هر جا ما هوشیار نبودیم و انتخابمان بد بود، دودش به چشم خودمان رسید، این بار باید با نگاه دیگر، تحقیق درست، انتخاب اصلح فرامین رهبری را مدنظر قرار دهیم تا یک دولت استکبارستیز، مردم محور روی کار آید. لذا با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو ، مردم باید با بصیرت هم در انتخابات حاضر شوند و هم فرد اصلح را با توجه به فرامین رهبری انتخاب کنند. مشروح خبر: https://defapress.ir/fa/news/457599 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان: 🔻 لزوم جلوگیری از تنش‌های انتخاباتی از سوی دستگاه‌های نظارتی 🔹 امام جمعه کاشان در خطبه های نماز جمعه این هفته با تأکید بر لزوم جلوگیری از تهمت، اهانت، ورود به زندگی شخصی و بیان کلمات زشت از سوی نامزدهای انتخاباتی، توسط دستگاه‌های نظارتی، گفت: از وعده های پوچ و غیرواقع بینانه و شعارهای بی اساس در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری باید برحذر شود. مشروح خبر: https://www.hawzahnews.com/news/959732 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه قلعه رئیسی: 🔻 شورای نگهبان نبض نظام و سکینه قلوب مومنین است/مردم تفکر انقلابی را انتخاب می‌کنند 🔹 در خطبه‌های امروز شهر قلعه رئیسی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی با بیان اینکه این روزها باور کنیم حماسه فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس تکرار پذیر است تاکید کرد: امروز نیازمند حماسه افتصادی و عملیات بیت المقدس اقتصادی هستیم حماسه اقتصادی یعنی برون رفت وضعیت اقتصادی کشور از شرایط تکانش پذیری هایی مثل تحریم و تغیرات قیمت نفت و کاهش ارزش پول ملی در برابر دلار و رسیدن اقتصاد به نقطه ثبات و اقتدار؛ عملیات بیت المقدس اقتصادی عبارت است از باور التزام به اصل اقتصاد مقاومتی و اعتقاد به وجود جنگ اقتصادی از سوی دشمن و تمرکزبر خنثی سازی تحریم ها به جای رفع آنهاست. 🔹 وی افزود: رهمه باید بدانیم شورای نگهبان نبض نظام و سکینه قلوب مومنین است. مشروح خبر: https://www.farsnews.ir/kohgiluyeh-boyerahmad/news/14000231000472 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام: 🔻 موتور تبلیغاتی دشمن سعی در القای ناامیدی مردم ایران دارد 🔹 امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: دشمن با سوءاستفاده از شرایط کنونی کشور تمام تلاش خود را به کار بسته است تا مردم را از حضور در پای صندوق های رای دلسرد کند. 🔹 وی تاکید کرد: اما نکته حائز اهمیت اینکه مردم با حضور گسترده خود در همه پرسی ۲۸ خراد و انتخاب افراد شایسته، متعهد و کارآمد اوضاع کنونی کشور را تغییر دهند. 🔹 خطیب جمعه ایلام یادآور شد: مردم ایران نباید فریب تبلیغات و القاعات منفی و سیاه نمایی دشمن را نخورند و در جهت منافع سوء استکبار و زیاده خواهان غربی قرار نگیرند و با مشارکت در انتخابات سرنوشت کشور را، خودشان رقم بزنند. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84337931/ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 تشنگی در جوار آب/ محرومیت اندیکا از آب شرب 🔹 امام جمعه اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با وجود دو سد و نیروگاه عظیم در اندیکا و عبور رودخانه پرآب کارون از شهرستان اندیکا همچنان شاهد بی آبی و کم آبی در مناطق مختلفی از شهرستان اندیکا هستیم. 🔹 او افزود: مشکلات آبرسانی در اندیکا می‌بایست طی یک برنامه ریزی کوتاه مدت در دستور کار قرار گیرد؛ مدیران آبفا در شهرستان و در خوزستان باید برای حل این مشکل که سالیان متمادی در اندیکا وجود دارد چاره‌ای بیندیشند و طی یک بازه زمانی کوتاه مدت مشکل آب را حل نمایند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔻 کاندیداهای ریاست جمهوری باید برنامه علمی و عملی داشته باشند/ جنتلمن‌های پشت میز مذاکره همان تروریست‌ها هستند 🔹 امام جمعه شهرستان سلطانیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه انتخابات جای شعار و وعده و بعد فراموش کردن وعده‌ها بعد از رای آوردن نیست بلکه کاندیداها باید برای بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشور برنامه داشته باشند، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید برنامه علمی و عملی داشته باشند. مشروح خبر: https://www.farsnews.ir/zanjan/news/14000231000248 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه اصلاندوز: 🔻 تک فرزندی بدون تردید برای کشور آسیب‌زا است 🔹 امام جمعه اصلاندوز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، جمعیت را یکی از اساسی‌ترین موضوعات مورد بحث جامعه دانست و اظهار کرد: متاسفانه امروز تک فرزندی و بی‌فرزندی در خانواده‌ها به‌شدت در حال افزایش است. 🔹 وی افزود: سیاست تک فرزندی بدون تردید آسیب‌ها و گرفتاری و بلای عظیم برای کل جامعه مخصوصا ایران اسلامی در بر خواهد داشت. امام جمعه اصلاندوز ضمن تاکید بر افزایش جمعیت و فرزندآوری در خانواده‌ها بیان کرد: آسیب‌های تک‌فرزندی در عرصه‌های سبک زندگی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی خود را نشان می‌دهد. مشروح خبر: https://www.farsnews.ir/ardabil/news/14000231000417 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت: 🔻 امام جمعه رشت: "قدرتِ میدان" ظالمان و قدرت‌طلبان دنیا را سر جای خود می‌نشاند 🔹 امام جمعه رشت در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه آمریکا و اروپایی‌ها یاقی و ظالم هستند ابراز داشت: آنها نه تنها به ایران بلکه به هیچ کشوری سر سوزنی مهر ندارند و باید بدانیم که دل مردم مظلوم دنیا و دل ملت فلسطین به حمایت مسلمانان خوش است. 🔹 وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به گفتمان پاسخ نمی‌دهند ،ملت‌ها دیدند که تاکنون نشده که گفتمان با آنها نتیجه دهد و تنها میدان است که می‌تواند ظالمان و قدرت‌طلبان را جای سر جای خود بنشاند. 🔹 نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: کسانی که در ایران می‌گویند باید با گفت و گو و مذاکره مشکلات را حل کنیم بدانند که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها تنها می‌خواهند ملت‌ها را به خفت بکشانند. مشروح خبر: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/02/31/2507128 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
🔰 لوح | همبستگی صادقانه 🔻 دنیای اسلام یکسره در برابر قضیه‌ی فلسطین، مسئول و دارای تکلیف دینی است. دولتهای مسلمان باید در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند، چه در تقویت نظامی، چه در پشتیبانی مالی و چه در بازسازی زیرساختها و ویرانیها در غزه. 🔺️ بخشی از پیام رهبر انقلاب به ملت فلسطین در پی پیروزی مقاومت در جنگ دوازده روزه بر رژیم صهیونیستی. ۱۴۰۰/۲/۳۱ به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه هشترود: 🔻 ملت ایران اجازه ندهند مدیران رفاه طلب دوباره‌ زمام امور را در اختیار بگیرند/ کشور در برهه کنونی گرفتار وعده های پوچ و مدیریت های بحران زده شده است 🔹 امام جمعه هشترود در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع گفت: باید همه تلاش کنیم تا تفکر انقلابی که برگرفته از اندیشه حضرت امام (ره) و فرمایشات رهبری در جامعه حاکم شود و برای این امر نیاز است ملت ایران حماسه ای خلق کنند و با انتخاب فرد اصلح برای تحقق این امر جامه عمل بپوشانند. 🔹 وی افزود: مردم ایران باید تلاش کنند تا کشور را از دست برخی از مدیران مرفه و غرب گرا که احیانا قیمت ساعت مچی شان هزینه جهیزیه چندین نوعروس نیازمنداست نجات دهند چراکه در کشوری با تقدیم هزاران شهید شایسته نیست مدیران رفاه طلب مدیریت کنند. 🔹 خطیب جمعه هشترود تصریح کرد: امروز کشور ما گرفتار وعده های پوچ و سیاست‌های غلط و مدیریت های بحران زده است و این ظلم به مردم و کشور است. مشروح خبر: http://peykehashtrood.ir/?p=81953 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد: 🔻 زاویه نداشتن با رهبری و جهادگر بودن دو اصل برای انتخاب رئیس‌جمهور آینده باشد 🔹 امام جمعه مشهد در خطبه های این هفته وضعیت کنونی کشور را معلول فساد، ناکارآمدی و نگاه به بیرون دانست و گفت: زاویه نداشتن با رهبری و جهادگر بودن دو اصل مهم باید ملاک انتخاب رئیس‌جمهور آینده باشد. مشروح خبر: https://www.farsnews.ir/razavi/news/14000231000157 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج: 🔻 کابوس موشک های مقاومت اسرائیل را زودتر از موعد نابود می کند/ هدف دولت با مذاکره فرسایشی، ایجاد دو قطبی در آستانه انتخابات است 🔹 امام جمعه کرج در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: موشک های مقاومت کابوسی برای اسرائیل درست کرده است که از ترس مردن زودتر می میرند. 🔹 وی با اشاره به اینکه طی روزهای آینده، مهلت سه ماهه ایران تمام می شود و خواسته های ایران در مذاکره با آمریکا محقق نشده است گفت: علی رغم تذکر رهبری مذاکره فرسایشی شده و معنا ندارد مگر اینکه بخواهند برای عدم موفقیت ها و ایجاد دو قطبی ها مقصر پیدا کند. مشروح خبر: http://titre1.ir/fa/news/193485 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه: 🔻 حضور در انتخابات استمرار مقاومت در برابر مستکبران است 🔹 امام جمعه ارومیه در خطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه در انتخابات درباره مدیریت جامعه تصمیم گیری می شود و نباید بی‌توجه بود، ادامه داد: ۴۰ سال است که در برابر مستکبران ایستاده ایم و در این انتخابات نیز با تمام توان در مقابل زیاده خواهان خواهیم ایستاد. نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه نخبگان باید جامعه را تشویق کنند تا در میدان انتخابات حضور داشته باشند، اظهار کرد: در کنار حضور پرشور، انتخاب آگاهانه نیز باید مورد توجه مردم قرار گیرد. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84337883 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز: 🔻 امام جمعه لیست انتخاباتی ارائه نمی دهد 🔹 امام جمعه شیراز در آئین نمازجمعه شهر شیراز بیان کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهر باید دیدگاه وسیعی در خصوص انتخابات داشت. این در حالی است که امام جمعه هیچ گاه به دنبال لیست نویسی نخواهد بود اگر دیگران این کار را انجام دهند هیچ مشکلی ندارد اما اگر انتظار داشته باشیم امام جمعه نسبت به ارائه لیست اقدام کند این امر هیچگاه رخ نخواهد داد. 🔹 امام جمعه شیراز تاکید کرد: برای انتخاب ریاست جمهوری نیز باید به دنبال افرادی باشیم که چهار سال آینده کشور را بسازند و باید شخصی انتخاب شود که پشیمانی برای مردم به همراه نداشته باشد البته نقش رأی قوی مردم نیز در این مهم بسیار حائز اهمیت است. مشروح خبر: https://www.mehrnews.com/news/5217040 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین: 🔻 فعالان رسانه مفسدان زمین خوار را رسوا کنند 🔹 امام جمعه قزوین در خطبه های این هفته نماز جمعه در خصوص مفسدان زمین خوار گفت: از فعالان اهل قلم و رسانه می خواهم هر کجا این مفسدان زمین خواری که آبروی نظام را می برند و دستشان در جیب بیت المال و مردم است را رسوا کنید. رهبر حامی شماست، این مردم حامی شما هستند و هیچ واهمه نداشته باشیم؛ هر کسی از حق دفاع کند خدا از او حمایت می کند و هر کاری که شیاطین بکنند به آبروی کسی که از حق دفاع کند، افزوده خواهد شد. کسانی که به ناحق و ظلم اقدام می کنند یقین بدانند آبروی نداشته شان از بین می رود و آخرتشان نیز نابود می شود. مشروح خبر: https://www.farsnews.ir/qazvin/news/14000231000369 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد: 🔻 انتخابات نباید خصوصی سازی شود 🔹 امام جمعه یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه در مورد انتخابات عنوان کرد: در انتخابات باید همدل باشیم و با مشارکت بالا، افراد را بصیرانه انتخاب کنیم و در این برهه حساس، اختلاف‌ها را کنار بگذاریم و کاندیداها و اطرافیان آنها نسبت به هم نزاکت و موارد شرعی را رعایت کنند و به همگان توصیه می کنم که اگر می خواهید انتخابات خوبی داشته باشیم، در انتخابات خصوصی سازی نکنید. 🔹 امام جمعه یزد تاکید کرد: برید سراغ مردم و اجازه بدهید مردم در همه چیز مشارکت داشته باشند تا به میدان بیایند و با حضور و مشارکت آنها و دست یاری خدا و همدلی، به یک نظام ولایی، قوی و در مسیر حق دست پیدا کنیم. مشروح خبر: https://www.farsnews.ir/yazd/news/14000231000383 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امام جمعه ساوجبلاغ: دوران مظلومیت مطلق فلسطین به پایان رسیده ، امروز به برکت جبهه_مقاومت، فلسطین مظلوم هست ولی مظلوم_مقتدر است، معنا ندارد امروز شهروند مظلوم_فلسطینی در ناامنی باشد و شهروند غاصب اسرائیلی رنگ آرامش ببیند، داریم میبینیم که اسرائیل از درون در حال فرو فروپاشی است و ان شاءالله خواهیم دید که منطقه در دوران پسا اسرائیل چگونه آرام خواهد شد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه درق: 🔻 حضورصد درصدی وانتخاب دولت حزب الهی انقلابی قوی همان فتح خرمشهرهاست 🔹 امام جمعه شهردرق گفت: دشمنان درحال دست وپا زدنندوهیمنه دشمن درحال فرو ریختن می‌باشد. 🔹 وی افزود: حضورصددرصدی وانتخاب دولت حزب الهی انقلابی قوی همان فتح خرمشهریست که مایه عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وتحقق بخشیدن به آرمان های امامین انقلاب می‌باشد که شهدای فتح خرمشهر ازماتوقع دارند. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه شهرستان بندرلنگه : 🔻 هر رای یک ایرانی یک تیر به قلب بدخواهان ملت ایران است . به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری: 🔻 میدان انتخابات، میدان آزمون ملت ایران 🔹 امام جمعه ساری در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، انتخابات ۲۸ خرداد امسال را میدانی دیگر برای آزمون مردم ایران اسلامی برشمرد. خطیب نماز جمعه ساری افزود: انتخابات پیش رو باید مانند دیگر پیروزی‌های نظامی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران به فتحی دیگر در مقابله با دشمن تبدل شود. مشروح خبر: https://www.iribnews.ir/fa/news/3112716 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/namazejome 🆔:eitaa.com/namazejome 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?