eitaa logo
شبکه امامت
15هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
13.3هزار ویدیو
62 فایل
﷽ شبکه امامت در فضای مجازی: 📱بله: https://ble.ir/shabake_emamat 📱سروش: http://splus.ir/shabake_emamat 📱روبیکا: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱روبینو: https://rubika.ir/shabake_emamat 📱پایگاه مجازی نمازجمعه: namazjome.ir ادمین: @Admin133_emmat
مشاهده در ایتا
دانلود
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرد: 🔻 رفع مشکلات ایثارگران در اولویت قرار گیرد 🔹 امام جمعه شهر کرد در دیدار با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشکر از اجرای برنامه سفرهای استانی در راستای شناسایی و بررسی مشکلات ایثارگران، افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و رسیدگی مشکلات آنها، کمترین کاری است که یک مسوول در رسیدگی به امور ایثارگران انجام می‌دهد و باید مشکلات این خانواده‌ها در همه حوزه‌ها رفع شود. 🔹 وی با اشاره به اینکه بسیاری از این خانواده‌ها به دلیل مناعت طبع و نبود مطالبه‌گری، خواسته‌های شخصی خود را بازگو نمی‌کنند، گفت: با اجرای طرح سپاس و همچنین دیدار با این خانواده‌ها، باید مشکلات و مسائل آنها شناسایی و تلاش برای رفع مشکلات چند برابر شود. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84358054 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه ملایر: 🔻 نامزدهای حاشیه‌ساز، در مقام ریاست‌جمهوری به دنبال حواشی خواهند بود 🔹 امام جمعه ملایر در گفت‌وگو با ایسنا، از ایران به عنوان یکی از کشورهایی که به معنای واقعی کلمه دموکراسی در آن اعمال می شود، یاد کرد و افزود: ملت ایران با پشت سرگذاشتن حدود ۴۰ انتخابات از ابتدای انقلاب تاکنون، مشاهده کردند نام همان فردی که به او رأی دادند از صندوق اخذ رأی بیرون آمده و گاهی اوقات اگر کسانی ادعای تقلب در انتخابات را داشتند، در خلوت خود به اینکه تقلب تنها رمز شورش بوده است، اعتراف کردند. 🔹 وی افزود ملت ایران یک ملت متحد است و به دنبال فردی است که این اتحاد را حفظ کرده و مردم را به سرمنزل مقصود برساند پس مردم می دانند کاندیداهایی که در عرصه انتخابات حاشیه ایجاد کردند، در مقام ریاست جمهوری هم با سوق دادن مردم به حواشی، آنها را از برنامه های اصلی غافل می کنند. مشروح خبر: https://www.isna.ir/news/1400031812641 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه مانه و سملقان: 🔻 انتخابات قبل از سیاسی بودن همانند نماز و روزه اعتقادی است 🔹 امام جمعه شهرستان مانه و سملقان در گفتوگو با خبرنگار دفاعپرس در بجنورد اظهار داشت: انتخابات در نظام مردم‌سالاری کارکرد‌های ممتازی دارد‌ که اهمیت انتخابات و ضرورت توجه به آن را بیش از پیش آشکار می کند. 🔹 وی گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران قبل از آن که سیاسی باشد، همانند نماز و روزه اعتقادی است و کسانی که خود و دیگران را به تحریم انتخابات فرامی‌خوانند، بلاشک ناهی واجبی از واجبات الهی و آمر به حرام هستند. مشروح خبر: https://defapress.ir/fa/news/460892 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل: 🔻 ادبیات رسانه‌های غربی با استعدادهای ملت ایران مغایرت دارد 🔹 امام جمعه اردبیل در مراسم سخنرانی انتخابات در اردبیل اظهار داشت: ایران اسلامی همیشه در برابر جنگ روانی دشمنان عزت و استقلال خود را حفظ کرده و این یک افتخار بسیار بزرگ برای ما است که به آن دست یافته‌ایم. 🔹 وی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در امر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز گفت: در برابر جنگ نرم دشمنان در کشورهای اسلامی هجمه‌های بزرگی در راه است که در این زمینه هوشیاری و آگاهی برای دفع و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و حفظ حاکمیت ملی اولویتی اساسی و مهم است. مشروح خبر: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/03/18/2516958 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
۱۴۰۰ امام جمعه شهرستان مُهر: ✅ پرهیز از تنش زدایی مطالبه مردم از ریاست جمهوری آینده ✍ امام جمعه شهرستان مُهر، حضور باشکوه مردم در انتخابات را بهترین پاسخ کوبنده به زیادخواهی دشمنان نظام دانست و گفت: پرهیز از تنش زدایی مطالبه مردم از ریاست جمهوری آینده است. 🔶️ انتخابات در هر کشور و حکومتی نشانه دموکراسی و مردم سالاری و جایگاه مردم در تعیین سرنوشت کشورشان است تا جایی که یک انتخاب اصلح با توجه به آگاهی و مطالبه درست مردم از کاندیدای ریاست جمهوری ، مجلس یا شورای شهر می تواند زمینه رشد ، توسعه و توانمندی یک ملت را فراهم کند و در پی آن بسیاری از مسائل اقتصادی، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی در سایه یک انتخاب شایسته و اصلح کاهش می یابد و تا حد زیادی از حجم مشکلات جامعه کاسته و در سایه یک مدیریت مطلوب مسیر تعالی کشور طی می شود در همین رابطه در مورد میزان اهمیت مردم در انتخابات گفتگویی با حجت‌الاسلام اصغر شاکری امام جمعه مُهر(استان فارس) با موضوع انتخابات 1400 به شرح زیر ارایه می شود. مشروح مصاحبه: http://shabestan.ir/detail/News/1064237 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه سی سخت: ✅ تسهیلات مسکن تخصیص یافته در سی‌سخت تنها ۳۰ درصد منازل را پوشش می دهد ✍ امام جمعه سی سخت با تقدیر از خدمات مسئولان در منطقه زلزله زده سی سخت گفت: مقدار تسهیلات برای ساخت و ساز مسکن جوابگوی منازل آسیب دیده نیست و میزان تسهیلات تخصیص یافته تنها ۳۰ درصد از ساخت مسکن در این منطقه را پوشش می دهد. 🟠 سی‌سخت توریستی‌ترین شهر جنوب ایران را 29 بهمن ماه ساعت 22:05 زلزله‌ای به بزرگی 5.6 ریشتر لرزاند و نزدیک به 4 هزار منزل مسکونی را از صفر تا 100 درصد خسارت وارد کرد و در فصل زمستان با سرمای زیر صفر درجه زندگی چادری را برای بسیاری از خانواده‌ها رقم زد. امروز با گذشت بیش از 3 ماه از این حادثه همچنان مردم این منطقه با مشکلات و مسائل مسکن و سرپناه دست و پنجه نرم می کنند در همین رابطه گفتگویی با حجت‌الاسلام ناصر مصباح نژاد امام جمعه شهر سی‌سخت به شرح زیر ارایه می‌شود. مشروح مصاحبه: http://shabestan.ir/detail/News/1064284 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز: 🔻 احداث مسكن برای محرومان يک عمل معروف است 🔹 امام جمعه شیراز در دیدار با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور گفت: اقدامات بنیاد مسکن در انجام کار جهادی قابل تقدیر است و کار جهادی همواره خستگی نمی شناسد. 🔹 وی افزود: تامين مسكن نيازمندان و محرومان، شريف ترين كار انسانی و برگرفته از آموزه های معنوی ما است و احداث مسكن برای محرومان يک عمل معروف است. مشروح خبر: http://shabestan.ir/detail/News/1063967 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه تربت حیدریه: 🔻 ضرورت ادامه اجرای طرح نذر هشتم در کمک به آزادی زندانیان نیازمند 🔹 امام جمعه تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان با اشاره به استقبال از اجرای طرح نذر هشتم با موضوع آزادسازی زندانیان معسر و نیازمند به نیت امام رضا(ع) این طرح را بسیار ارزشمند دانست و بر ضرورت اجرای آن بسیار تأکید کرد. 🔹 وی تصریح کرد: پیرو تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی و مرکز مدیریت امور مساجد خراسان در چهارمین دوره از اجرای طرح نذرهشتم با موضوع آزادسازی زندانیان معسر و نیازمند به نیت امام رضا (ع) در اسفند ماه 1399 تعداد 10 زندانی نیازمند با تلاش و حمایت مادی و معنوی امامت جمعه تربت حیدریه آزاد شدند، وی ادامه داد: از تمام ظرفیت‌های محلی و نمازگزاران در این امر خداپسندانه فعال و بکارگیری کردیم. مشروح خبر: http://shabestan.ir/detail/News/1063949 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه جهرم: 🔻 شرایط پذیرش مسئولیت توانایی انجام بهینه آن است 🔹 امام جمعه جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: فریب افکار عمومی و جلب آراء و نظرات آنان با انواع ترفندها و روش های غیر اخلاقی در دنیای کنونی مرسوم است. 🔹 وی افزود: این بداخلاقی در انتخابات به کشور ما هم رسوخ کرده و به مرور امری عادی و حتی بهنجار قلمداد می شود. 🔹 وی بیان کرد: توسل به دروغ و وعده های ناشدنی، تظاهر و ظاهر فریبی، تبانی و توافق های پشت پرده و امثال اینها در میان برخی از داوطلبان، احزاب و طرفداران آنها در حال عادی شدن است. 🔹 وی همچنین با اشاره به اینکه یکی از اموری که مومن را ذلیل می کند این است که مسئولیتی بپذیرد که توان انجام آن را ندارد، عنوان کرد: امام علی (ع) نیز در این رابطه می فرمایند «ملعون است فردی که کاری را قبول می کند که از عهده آن بر نمی آید». مشروح خبر: http://shabestan.ir/detail/News/1063935 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه سنقر و کلیایی: 🔻 مردم برای تداوم راه شهید سلیمانی پای صندوق‌های رأی بیایند 🔹 امام جمعه سنقر و کلیایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امت اسلامی ایران در طول ۴۲ سال انقلاب به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری و خون پاک شهدا برای سرنوشت کشور تصمیم گرفتند و رأی آن‌ها تأثیر گذار بوده است. 🔹 وی افزود: مردم از نظر شرعی موظف به انتخاب فرد اصلح هستند، اگر به انتخاب مردم فرد غیر اصلح و فاسد در رأس امور قرار بگیرد، دین به امام راحل و شهدا ادا نمی‌شود. 🔹 امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی گفت: مردم به تبلیغات منفی دشمنان توجه نکنند، چرا که دشمنان هیچ زمانی خوبی ملت ایران را نخواسته و همواره در پی نابودی نظام اسلامی و مردم ایران بودند. مشروح خبر: https://www.mehrnews.com/news/5229953 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه کنگاور: 🔻 حضور در انتخابات موجب استواری پایه‌های نظام اسلامی خواهد شد 🔹 امام جمعه کنگاور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند در شرایط کنونی مردم را از حضور در انتخابات منع کند و مردم را نسبت به تأثیر انتخابات ناامید کند، لذا گرم نگه داشتن فضای انتخابات و تشریح اهمیت حضور در پای صندوق‌های رأی، کار بسیار ارزشمندی است که خنثی کننده تمام توطئه‌های دشمنان است. مشروح خبر: https://www.isna.ir/news/1400031813093 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه بندر دیر: 🔻 نامزدها در نقدهایشان از دایره انصاف خارج نشوند 🔹 امام جمعه بندر دیر در نشست با نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با اشاره به لزوم رعایت نقد منصفانه، افزود: ضمن انتقاد به عملکرد برخی مسئولان و ضعف مدیریت ها و سو تدبیرها، در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از دایره انصاف خارج نشویم و سیاه نمایی نکنیم و مواظب باشیم در دام دشمن نیافتیم. 🔹 وی اضافه کرد: در این فضا که دشمن از بیرون و عده ای در داخل بدنبال ناامیدی و جلوگیری از حضور مردم پای صندوق هستند، شما باید اصل مشارکت حداکثری برایتان مهم باشد. مشروح خبر: https://www.irna.ir/news/84358832 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند: 🔻 مزدوران می گویند رای ندهید، چه کسی رای ندهد؟ به چه دلیل؟ چون انگلیس می گوید؟ چون آمریکا و فرانسه می گوید؟ همین هایی که خون مردم مسلمان را در هر جایی می ریزند؟ واقعا اگر کسی تحت تاثیر آن ها قرار بگیرد تمثیلش همان تمثیل کلیله و دمنه است که نسبت به دشمن این همه انفعال نشان می دهد. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 مشارکت آگاهانه در انتخابات؛ لازمه توسعه کشور 🔹 نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي و امام جمعه بجنورد در حاشيه گردهمایی ائمه جمعه استان در شهرستان مانه و سملقان گفت: مشارکت آگاهانه و پرشور در انتخابات، لازمه توسعه کشور است. به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه اهر: 🔻 تحول فرهنگی، رمز موفقیت و پیشرفت در کشور است 🔹 امام جمعه اهر در اختتامیه مسابقه عکاسی "اهر از نگاه شما" بحث تحول فرهنگی را بسیار مهم ذکر کرد و گفت: باید همگان به دنبال تغییر و تحول باشیم و اگر تحول و تغییری در جامعه رخ ندهد بی شک آن جامعه و کشور عقب مانده خواهد بود. 🔹 وی افزود: تغییر و تحول در عرصه‌های مختلف جامعه مهم است و انتخابات پیشرو نیز یک تغییر و آزمونی برای ملت ایران بوده که باید در این انتخابات، حضوری حداکثری داشته باشیم. مشروح خبر: https://www.isna.ir/news/1400031812756 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام: 🔻 مشارکت حداکثری در انتخابات مشکلات کشور را مرتفع می کند 🔹 امام جمعه ایلام در جلسه شورای اداری شهرستان بدره اظهار کرد: مسئولان و کارگزاران تا آخرین لحظه‌ای که پشت میز مدیریت قرار دارند باید در راستای خدمت به مردم گام بردارند و با زبان شیرین و تکریم، با مردم و ارباب رجوع برخورد کنند. 🔹 وی با اشاره به اینکه مردم باید بدانند که با عدم حضور مشکلات بیشتر خواهد شد، ولی اگر به خاطر ادای دین و لبیک به ندای مقام معظم رهبری حاضر شوند این مشکلات مرتفع خواهد شد، افزود: در شرایط حاضر که مردم در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند و گلایه‌های از سوی مردم در تورم و گرانی وجود دارد، تکلیف شرعی ما این است که پای صندوق‌های رای حاضر شویم و مشارکت در انتخابات را تبلیغ کنیم. مشروح خبر: https://www.mehrnews.com/news/5230047 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توصیه امام خمینی به مردم درباره شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری 🔻 شرکت در انتخابات باطل‌کننده نقشۀ دشمنان به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | رهبر انقلاب: 🔻 تک تک آحاد مردم دیگران را هم به شرکت در انتخابات دعوت کنند 🔻 من قبلاً، هفته‌ی پیش یک صحبتی با نمایندگان محترم مجلس کردم؛ آنجا من یک جمله‌ای گفتم، گفتم کسانی که سخن نافذی دارند، مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند؛ این را آنجا گفتم؛ من حالا میخواهم علاوه‌ی بر آن عرض بکنم که این مخصوص افراد دارای سخن نافذ نیست؛ [بلکه] همه‌ی آحاد مردم، تک‌تک آحاد مردم خودشان را موظّف بدانند که علاوه بر اینکه در انتخابات شرکت میکنند دیگران را هم به شرکت در انتخابات دعوت کنند؛ این، تواصی به حق است: «وَتَواصَوابِالحَق»که در قرآن کریم هست؛ این، توصیه کردن به حق است؛ این وظیفه است و این کار را انجام بدهند؛ افراد خانواده، دوستان، همکاران، معاشرین، آحاد مردم و کسانی که با آنها سر و کار دارید را به [شرکت در انتخابات] دعوت کنید. ۱۴۰۰/۳/۱۴ 🗳 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 مدیریت جهادی؛ راه نجات کشور و عبور از مشکلات است به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی‌فقیه وامام جمعه همدان: 🔻 مسئولان اخلاق سیاسی رهبر معظم انقلاب را الگوی خود قرار دهند 🔹️ امام جمعه همدان در جمع نخبگان شهرستان بهار رهبر معظم انقلاب را بهترین مفسر نظرات و آرمان‌های امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: امروز لازم است تا اخلاق سیاسی رهبر معظم انقلاب را به عنوان سر مشق عملکرد همه مردم و مسئولان در عرصه‌های مختلف انتخاب کنیم. مشروح خبر: https://www.hawzahnews.com/news/962826 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه شوشتر: 🔻 لازمه روی کار آمدن دولتی قوی و کارآمد، تقویت بینش سیاسی مردم است 🔹️ امام جمعه شوشتر در دومین همایش بصیرتی «حضور حداکثری در انتخابات» با محوریت طلاب، لازمه روی کار آمدن دولتی قوی و کارآمد را تقویت بینش سیاسی مردم دانست و گفت: قطعاً باید برای حضور حداکثری تلاش کرد، اما علاوه بر آن باید این حضور همراه با بصیرت و بینش سیاسی باشد که نتیجه آن، منجر به روی کار آمدن دولتی قوی و کارآمد شود. مشروح خبر: https://www.hawzahnews.com/news/962814 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
امام جمعه بوئین زهرا: 🔻 انتخابات میدان صیانت از جمهوری اسلامی است 🔹️ امام جمعه بوئین زهرا در بازدید از یک واحد تولیدی گفت: با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح میتوان وضعیت شرایط فعلی کشور از جمله در حوزه اقتصادی، تولیدی و صنعتی را از حالت موجود به شرایط مطلوب تغییر داد. 🔹️ وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) درباره انتخاب اصلح فرمودند که در صورت نیاز می توان از انسان ها و علمای با تقوا و متعهد به جمهوری اسلامی برای انتخاب فرد اصلح و شایسته کمک و مشورت گرفت. مشروح خبر: https://www.hawzahnews.com/news/962885 به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?
نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند: 🔻قهر کردن و عدم مشارکت در انتخابات راه گلایه و نارضایتی از عملکرد برخی مدیران نیست به "پایگاه مجازی نماز جمعه" از طریق لينکهای زیر بپيونديد🔻🔻🔻: 🆔:sapp.ir/shabake_emamat 🆔:eitaa.com/shabake_emamat 🌐:http://ejna.ir شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان «نمای جمعه»: 🔵 https://www.instagram.com/namayejome?