eitaa logo
شب چراغ( کانال بصیرت وپاسخ به شبهات و...)
3هزار دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
5.9هزار ویدیو
60 فایل
🔴 برای شکست #جریان_تحریم، باید #جریان_تحریف شکست بخورد! مقام معظم رهبری مدیر جدید کانال: @Morteza_Kahromi
مشاهده در ایتا
دانلود
آخرین تلاش های رسانه‌های بدبخت ضدانقلاب همون اول کاری به فنا رفت :))) ♨️ خبرسازی دروغ رسانه‌های معاند در روز تعطیل! 🔹علی محبوبی‌پور مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش‌آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد و گفت: این ادعا کاملا تکذیب می‌شود و به هیچ وجه صحت ندارد. 🔹مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل با اشاره به مانور گسترده رسانه‌های ضدانقلاب و اتتشار وسیع این خبر کذب، تصریح کرد: مردم مومن انقلابی و غیرتمند اردبیل تحت تاثیر شایعات رسانه‌های معاند قرار نمی‌گیرند. 🔹روز (جمعه ۲۲ مهرماه) برخی رسانه‌های ضدانقلاب در خبرسازی دروغی مدعی ضرب و شتم دانش‌آموزان دختر دبیرستان شاهد اردبیل در روز پنجشنبه و فوت یکی از دانش‌آموزان بر اثر خونریزی ناشی از ضرب و شتم شدند. 🔹این در حالی است که روز پنجشنبه مدارس اردبیل تعطیل بوده و اساسا دانش‌آموزی در مدارس حضور نداشته که مورد ضرب و شتم قرار گیرد. شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
  ✴️ی وقتم صحبت از ایمان کامله، انقدری کامل که شخص به درجه ی ولایت و امامت رسیده مثل اینجا👇 إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللَّهُ وَرَسُولُهُ «وَالَّذِينَ آمَنُوا» الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلَاةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ(مائده55) ✍ابن عباس وقتی میگه: «ایها الذین آمنوا» مصداق بارزش حضرت امیره حواسش هست که کدوما رو میگه. شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
  ⃣ 🔰یادته گفتم هر جا یا ایها الذین امنوا دیدی بالاترین مصداقش حضرت امیره ✍با این تفاصیل میشه خیلی راحت گفت که در سوره ی عصر که میگه👇 إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ(عصر3) کامل ترین مصداقش حضرت امیره ✅اتفاقا حضرت رسول صلوات الله علیه و آله توی چنتا روایت فرمودن سوره ی عصر در شأن «امیرالمؤمنین و شیعیانش» نازل شده تنها شیعیان علی از خسران در امانند 📚احتجاج طبرسی شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⛔️قسمت اول شبهه:چرا در ایران اجرا نمی شود؟ پاسخ شبهه ✅با توجه به آیات قرآنی که بریدن دستان دزدان را جایز می شمارد، پس چرا این حکم در ایران اجرا نمی شود؟ آیا اجرای این حکم واجب الاجرا است یا جایز الاجرا؟ ✅پیش از پرداختن به پاسخ بیان نکته ای لازم به نظر می رسد. همان طور که در پرسش اشاره شد، قرآن[1] و روایات[2] قطع کردن دستان دزد را با تحقق شرایطش واجب می دانند، اما گفتنی است که در مورد اجرای این حکم در عصر غیبت امام زمان (عج) می توان سخنان فقها و دانشمندان اسلامی را به سه بخش تقسیم نمود. ⛔️1. برخی از فقها در این مورد که آیا فقها در عصر غیبت می توانند حدود الاهی را اجرا کنند، یا این که چنین حقی ندارند، توقف نموده و رأی خاصی را اتخاذ ننمودند. یکی از کسانی که در این موضوع توقف نموده علامه حلی است. وی می گوید: آیا در زمان غیبت امام زمان فقها می توانند اجرای حدود کنند، شیخین (شیخ مفید و شیخ طوسی) بر اساس روایت[3] فتوا به جواز دادند و من در این روایت و فتوا توقف می کنم.[4] ⛔️2. بعضی نیز بر این باور هستند که در عصر غیبت نباید اجرای حدود نمود. یکی از کسانی که جایز نمی داند مرحوم خوانساری است وی می گوید: اما معروف بین متقدمین این است که اجرای حدود در زمان غیبت جایز نیست، بلکه در نوشته های برخی ادعای اجماع شده است که اجرای حد توسط امام باشد یا کسی که شخصا از جانب امام معصوم انتخاب شده است.[5] و برخی نیز اجرای حدود را در زمان غیبت فقط در مورد صاحب برده نسبت به برده اش و برخی نیز در مورد پدر نسبت به فرزند و شوهر نسبت به همسر جایز دانستند.[6] ⛔️3. اما نظر سوم که دیدگاه برخی از فقهای پیشین و اکثر فقهای معاصر است، این است که در این زمینه فرقی بین زمان حضور و غیبت نیست همان طور که در زمان حضور امام (ع) (در صورت تحقق شرایط) حدود اجرا می شود، در زمان غیبت امام نیز باید حدود را اجرا نمود. از جمله کسانی که رأیش بر اجرای حدود در زمان غیبت استوار است، شیخ مفید می باشد که می گوید: اما اقامه حدود به دست رهبر اسلام که از طرف خدا بر این مقام نصب شده می باشد که ایشان امامان هدایت از آل محمد هستند و نیز کسانی که از جانب ایشان منصوب هستند و هم چنین این امر به فقهای شیعه واگذار شده که در صورت امکان آن را اقامه نمایند.[7] ادامه در پست بعد... شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
⛔️قسمت دوم ✅اما پرسشی که در این جا مطرح می شود این است که بر این مبنا نیز باز هم می بینیم که در برخی از مواقع حدود اجرا نشده و یا دست دزد قطع نمی شود که این به دو دلیل می تواند باشد. ⛔️الف. برای اقامه حد سرقت شرایطی در روایات و به دنبال آن در کتاب های فقهی بیان شده که بدون تحقق آن حد سرقت جاری نخواهد شد و آن عبارت است از: بلوغ، عقل، اختیار، عدم اضطرار، این که دزد آن کالا را از جایی دزدیده باشد که خودش آن را شکسته یا دریده و یا پاره کرده باشد، این که خودش یا با کمک دیگری آن را از محلش بدزدد، این که دزد پدر مال باخته نباشد، یا در پنهان و مخفیانه دزدیده باشد.[8] بنابراین با توجه به این شرایطی که بیان شد اگر دزد غیر بالغ، یا دیوانه باشد، یا شخصی او را مجبور به دزدی نموده باشد یا از روی اضطرار و ناچاری دست به دزدی زده یا این که آن کالا را از جایی دزدیده که دیگران آن محل شکسته یا پاره کرده باشد؛ مثلاً دو نفر به دزدی بروند یکی از آن دو محل آن شی ء؛ مثل گاو صندوق را باز یا سوراخ کند و دیگری آن را از آن جا بدزددیا این که خودش یا با کمک دیگری آن را از محلش ندزدد؛ مثلا کسی آن را از محلش خارج نموده و او بدزدد یا این که دزد پدر مال باخته باشد، یا این که دزدی در پنهان و مخفیانه نباشد، دست دزد قطع نمی شود. [9] ⛔️ب. شیعه بر این باور است که احکام الاهی بر اساس مصالح و مفاسد صادر شده است؛ یعنی به اصطلاح فقهی "احکام تابع مصالح و مفاسد است"،[10] اما باید توجه داشت که در برخی از موارد در اجرای واجب مفسده و یا در انجام حرام مصلحتی قوی تر و مهم تر مترتب است که برای حفظ این اهم باید از این واجب دست کشید و یا آن حرام را مرتکب شد. در این رابطه به چند مورد از نمونه ها که در تاریخ اسلام وجود دارد اشاره می کنیم. ⛔️الف. مسعدة بن صدقه می گوید: به امام صادق (ع) عرض شد: مردم عقیده دارند که على (ع) بر منبر کوفه فرموده است: اى مردم شما را به ناسزا گفتن به من می خوانند، مرا ناسزا بگوئید، سپس به بیزارى از من می خوانند، از من بیزارى نجوئید، امام فرمود: مردم چه بسیار بر على (ع) دروغ می بندند، سپس فرمود: على فرموده است: «شما را به ناسزا گفتن به من می خوانند، مرا ناسزا بگوئید، سپس به بیزارى از من می خوانند، و من به دین محمدم» و نفرمود. از من بیزارى نجوئید سائل عرض کرد: به من بفرما اگر کشته شدن را اختیار کند و بیزارى نجوید چگونه است؟ فرمود به خدا این تکلیف را ندارد. تکلیف او همان است که عمار بن یاسر کرد زمانى که اهل مکه او را مجبور به بیزارى از پیغمبر (ص) کردند. ولى دلش به ایمان مطمئن بود، سپس خداى عز و جل در باره‏ او نازل فرمود: «جز کسى که مجبور شود، ولى دلش به ایمان مطمئن باشد[11] آن گاه پیامبر (ص) به او فرمود: اى عمار! اگر دوباره مجبورت کردند تو هم چنان کن که کردى (به زبان از دینت بیزارى بجو) که خداى عز و جل عذر تو را نازل فرموده و دستورت داده که تکرار کنى اگر تکرار کردند ادامه در پست بعد... شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
✅قسمت سوم ⛔️ب. در حدیبیه (نام چاهى است در نزدیکى مکه) سهیل بن عمرو (یکى از فرستادگان قریش و بزرگان ایشان) از طرف قریش نزد پیامبر (ص) آمد و پیشنهاد صلح نمود و به رسول خدا (ص) نیز وحى رسید که پیشنهاد صلح را بپذیرد و أمیر المؤمنین (ع) را نویسنده صلح نامه و تنظیم‏ کننده قرار داد صلح سازد، پس پیامبر (ص) به على فرمود: یا على بنویس «بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ»، سهیل بن عمرو گفت: اى محمد این نامه صلحى است که میان ما و تو نوشته مى‏شود آن را به نام کسى آغاز کن که ما او را بشناسیم (و بپذیریم و ما خداى رحمان و رحیم‏ نمی شناسیم) بنویس: «باسمک اللهم» (یعنى به نام تو بار خدایا) پیامبر (ص) به أمیر المؤمنین (ع) فرمود: آن چه نوشتى پاک کن و (چنان چه سهیل می گوید) بنویس: «بسمک اللهم» أمیر المؤمنین (ع) عرض کرد: اى رسول خدا اگر اطاعت و پیروى از شما نبود «بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ» را پاک نمی کردم! سپس آن را پاک کرد و به جاى آن نوشت: «بسمک اللهم» پس پیغمبر (ص) به او فرمود: بنویس: این چیزى است که بدان پیمان می بندد محمد رسول خدا با سهیل بن عمرو، سهیل گفت: اگر ما در آن چه میان ما و تو نوشته مى‏شود به این صورت (که می گوئى) بپذیریم (و در صلح نامه نوشته شود «مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ») در نتیجه ما رسالت و پیامبرى تو را پذیرفته‏ایم، و چه من در نامه صلح نبوت تو را بپذیرم و چه بر زبان بگویم براى من یکسان است (و چون ما نبوت تو را نپذیرفته‏ایم در نامه صلح نیز نباید «مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ» نوشته شود) این نام را پاک کن و به جاى آن بنویس: این چیزى است که محمد بن عبد اللَّه بدان پیمان می بندد، امیر المؤمنین (ع) فرمود: به خدا سوگند او به حقیقت فرستاده و رسول خدا است گر چه بینى تو بر خاک مالیده شود، سهیل گفت: اگر می خواهى شروط صلح برقرار شود آن گونه که می گویم نام او را به تنهائى بنویس، امیر المؤمنین (ع) فرمود: اى سهیل و اى بر تو، از ستیزه‏جوئى دست بدار پیغمبر (ص) فرمود: یا على آن را پاک کن، عرض کرد: اى رسول خدا دست من به سوى پاک کردن نام تو از نبوت نمی رود (و در این باره به من یارى نمی ندهد) پیامبر فرمود: دست مرا بدان جا بگذار تا آن را پاک کنم، على (ع) دست پیامبر (ص) را روى نامه گذارد و آن حضرت آن جمله («رسول اللَّه») را پاک کرد، و به امیر المؤمنین (ع) فرمود: به زودى تو خود دچار چنین ماجرائى خواهى شد و تو به ناچار و ناراحتى شدید آن را خواهى پذیرفت ( اشاره است به داستان جنگ صفین و حکمیت نامبارکى که به دنبال آن قرار شد صلح نامه براى مدت یک سال میان طرفین نوشته شود، و هنگام نوشتن، على (ع) فرمود: بنویسید این پیمانى است میان على بن ابى طالب أمیر مؤمنان و معاویة بن ابى سفیان، عمرو عاص گفت: «امیر المؤمنین را» از دنبال نام خویش پاک کن زیرا ما امارت و فرمانروائى تو را بر خود نپذیرفته‏ایم و پس از سخن هائى که رد و بدل شد على (ع) به ناچار پذیرفت، و همین فرمایش رسول خدا (ص) را در آن جا یاد آورى فرمود[13]) سپس على (ع) دنباله صلح نامه را به پایان رسانید.[14] ادامه در پست بعد... شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
✅قسمت اخر ⛔️ج. یکی از راویان به نام عمَّارٍ که مردم سخنان امام حسن را شنیدند فریاد زدند وای عمر وای عمر (سنت عمر تباه می شود) وقتی امام حسن فریاد مردم را به امیر مؤمنان گفت حضرت فرمود: به آنان بگو بخوانند. [15] ✅با توجه به نمونه هایی که بیان شد ملاحظه می شود با توجه به این که یقیناً ناسزا گفتن به حضرت علی (ع) و بیزای جستن از ایشان(ع) حرام است و "بسم الله الرحمن الرحیم" و "محمد رسول الله" که در حقانیت و لزوم بیان آن تردیدی نیست اما در عین حال می بینیم که به دلیل مصلحت مهم تر حضرت اجازه به بیزاری دادند و در صلح نامه حدیبیه بسم الله حذف می شود و هم چنین با توجه به این که نماز تراویح (هزار رکعت نماز در مدت شب های ماه مبارک رمضان) مستحب بوده و اقامه آن به صورت جماعت بدعت و حرام می باشد اما در عین حال با توجه به مفسده ای که به دنبال جلوگیری از آن وجود داشت حضرت از این کار دست کشیده و به فرزند گرامیشان می فرمایند برو به مردم بگو این نماز را به جماعت بخوانید یعنی این بدعت را انجام دهید. ✅با نمونه هایی که بیان شد روشن می شود که امروزه با توجه به هجوم همه جانبه دشمنان اسلام از هر سو به اسلام و تشیع برخی از حدودها برداشته شده و اقامه نمی شود و حتی اخیراً بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و تأیید شورای نگهبان حکم حد رجم نیز از احکام مدون قوانین جمهوری اسلامی ایران برداشته شد که می توان این برداشته شدن را در همان راستا ارزیابی نمود. ✅✅منابع: [1]  مائده، 38، مرد و زن دزد را به جزاى کارى که انجام داده‏اند دستشان را قطع کنید. [2]  محدث نوری، مستدرک‏الوسائل ج : 18 ص : 125، مؤسسه آل البیت، قم، 1408 هـ ق. [3] صدوق، من ‏لا یحضره‏ الفقیه، ج 4، ص 71 و 72، انتشارات جامعه مدرسین، قم، سال 1413 هـ ق، رَوَى سُلَیْمَانُ بْنُ دَاوُدَ الْمِنْقَرِیُّ عَنْ حَفْصِ بْنِ غِیَاثٍ قَالَ سَأَلْتُ‏ أبَا عَبْدِ اللَّهِ ع مَنْ یُقِیمُ الْحُدُودَ السُّلْطَانُ أَوِ الْقَاضِی فَقَالَ إِقَامَةُ الْحُدُودِ إِلَى مَنْ إِلَیْهِ الْحُکْم‏. [4] حلى، حسن، منتهى المطلب فی تحقیق المذهب، ص 994، ‏ناشر: مجمع البحوث الإسلامیة، مشهد- ایران، چاپ اول‏، 1412 هـ ق.‏‏ [5] خوانسارى، سید احمد، جامع المدارک فی شرح مختصر النافع، ج ‏5، ص 411، ناشر: مؤسسه اسماعیلیان‏، قم- ایران، چاپ دوم‏، 1405 هـ ق‏‏؛ طوسى، ابو جعفر، النهایة فی مجرد الفقه و الفتاوى، ص 300 و 301، ناشر: دار الکتاب العربی‏، بیروت- لبنان، چاپ دوم ؛ السرائر الحاوی لتحریر الفتاوى، ج‏2، ص: 24، حلّى، ابن ادریس، ناشر: دفتر انتشارات اسلامى وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم‏، قم- ایران‏، چاپ دوم‏؛ محقق حلّى، نجم الدین، شرائع الإسلام فی مسائل الحلال و الحرام، ج‏1، ص: 312 و 313، ناشر: مؤسسه اسماعیلیان‏، قم- ایران، چاپ دوم‏ ؛ محقق حلّى، نجم الدین‏، نکت النهایة، ج‏2، ص 16، ناشر: دفتر انتشارات اسلامى وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم‏، قم- ایران‏، چاپ اول‏؛ شهید ثانی، زین الدین، مسالک الأفهام إلى تنقیح شرائع الإسلام، ج‏3، ص 105، ناشر: مؤسسة المعارف الإسلامیة، قم- ایران‏، چاپ اول. [6] شرائع الإسلام فی مسائل الحلال و الحرام، ج‏1، ص: 312 و 313 ؛ مسالک الأفهام إلى تنقیح شرائع الإسلام، ج ‏3، ص 105. [7]  شیخ مفید، محمد بن محمد، المقنعة، ص 810، ناشر: کنگره جهانى هزاره شیخ مفید- رحمة الله علیه‏، قم- ایران‏، چاپ اول؛ سلار، حمزه، المراسم العلویة و الأحکام النبویة، ص 261، ناشر: منشورات الحرمین‏، قم- ایران، چاپ اول‏‏. [8]  موسوی خمینی، سید روح الله، تحریر الوسیلة، ج‏2، ص 482 و 483، ناشر: مؤسسه دار العلم‏، قم- ایران، چاپ اول‏‏. [9]  موسوی خمینی، سید روح الله، تحریر الوسیلة، ج‏2، ص 482 و 483، ناشر: مؤسسه دار العلم‏، قم- ایران، چاپ اول‏‏. [10]  برای اطلاع بیشتر در رابطه با این موضوع به نمایه " شماره " که در همین سایت موجود است مراجعه نمایید. و.... شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
پاسخ دندان‌شکن به محمود صادقی شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌🎥 دیدن این فیلم از نون شب واجب تره از وجود این خطای شناختی مطلع بودین؟🤔 همیشه به ما گفته شده خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت شو😐 🚫 اما همرنگ جماعت شدن همیشه خوب نیست، خصوصا جماعتی که هیچ شناختی ازشون نداریم این👆 خطا باعث میشه ما همرنگ جماعت بشیم، میشه گفت هر جماعتی که باشه، اما اگه ازش آگاه باشیم و با نگاه نقادانه اتفاقات اطرافمون رو دنبال کنیم، هیچ موقع گرفتارش نمیشیم. شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
🔻تهمینه میلانی کارگردان سینما، تصویری با لوگوی خبرگزاری تسنیم را منتشر میکند که حاوی خبری منتسب به کبری خزعلی است که از اساس چنین خبری کذب است. فقر سواد رسانه‌ای و کنش‌های هیجانی در این ایام باعث شده سلبریتی‌ها تبدیل به منابع انتشار گسترده اخباری جعلی و نفرت پراکنی شوند. برای عقب نماندن از جریان رسانه‌ای و دیده شدن بدون هیچ راستی آزمایی مطالب را بازنشر میکنند ✍ موسوی شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 کنایه سنگین ابوالقاسم طالبی به مزدوران رسانه‌ای سعودی 💬 ابوالقاسم طالبی (کارگردان سینما): 🔹 آنهایی که زیر دشداشه بن سلمان نشسته‌اند و دلار می‌گیرند بدانند که با این کارهای رسانه‌ای، هیچ وقت خدشه‌ای به جمهوری اسلامی وارد نمی‌شود و ملت ایران پشت هم ایستاده‌اند. شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
👤 توییت استاد ✍برای اینکه آشوبها خاموش نشود قرار بوده اوباش تحت امر موساد چند نفر از سلبریتی‌های معترض را در داخل و خصوصاً خارج از کشور حذف نمایند. با این هدف که کارزار تبلیغاتی بین المللی و دیپلماتیک (از جمله اخراج سفیران) علیه ایران راه بیاندازند. شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از کجا بفهمیم حق کیه؟ باطل کیه؟ 🔺 جانم جمهوری اسلامی... جانم سید علی 🔺 صحبت‌های عالی این روحانی عراقی و شور و غیرت خاصی که تو حرفاش موج میزنه؛ منو به وجد آورد؛ حتماً ببینید 😍 شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
💢 پزشکی پیشرفته در دوران پهلوی!!😏 🔷 دکتر محمدعلی همایون کاتوزیان (معروف به هما کاتوزیان)، استاد دانشگاه آکسفورد، اقتصاددان، تاریخ‌نگار، کاوشگر علوم سیاسی و منتقد ادبی، در کتاب اقتصاد سیاسی خود، صفحۀ ۲۹۱ می‌نویسد: ❌ در دوران شاه، مراقبت‌ها و درمان‌های سرسری، پیامدهایی بسیار خطرناک‌تر از اخلاق و رفتار مزدورانه و سودجویانۀ بسیاری از پزشکان و بیمارستان‌ها داشت‌. ❌ اغلب نتایج آزمایش‌های مهم پزشکی با یکدیگر اشتباه می‌شد و نتیجۀ آزمایش یک مریض را به مریض دیگری می‌دادند و گاه برگۀ آزمایش‌ها بدون انجام خودِ آزمایش پر می‌شد. ❌ چه بسا بیمارانی که از بیماری‌های عصبی و افسردگی روحی رنج می‌بردند،‌ معده و قلبشان تحت درمان و عمل جراحی قرار می‌گرفت تا اینکه [معمولا با یک سفر نسبتا ارزان به خارج] پی می‌بردند که جسم‌شان سالم و روان‌شان بیمار بوده است! ❌ واردات، تولید و توزیع دارو چیزی بیش از دزدی و اخاذی نبود که واردکنندگان تجار شرکت‌های شیمیایی و بیشتر از همه مقامات وزارت بهداری در آن دخیل بودند. شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 زنان موفق و با حجاب ایرانی، هژمونی غرب را به چالش کشیدند 💬 ابوالقاسم طالبی (کارگردان سینما): 🔹 در وقایع اخیر، به نقاط قوت کشورمان حمله کردند، مثل حجاب زنان 🔹 اینها دارند به آن بانوی پزشک با حجاب و ورزشکار با حجاب ایرانی توهین می‌کنند زیرا زنان ما بدون اینکه زیبایی‌های جسمی خود را نشان دهند موفق شده‌اند و فلسفه غرب را به چالش گرفته‌اند. شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 تجمع بزرگ اروپایی 🔺تصاویری از راهپیمایی دیروز علیه گرانی در پاریس 🔺از رسانه های مثلا مستقل دنیا انتظار داریم یک دهم ماجرای مهسا امینی به اینها هم پرداخته بشه !! شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
🔰 تجمعات اخیر ایران با جمعیتی کم و ناچیز به انقلاب و سقوط نظام تحلیل شد ! ولی تظاهرات ۱۵۰ هزار نفری فرانسه به اشاره ای تیتر وار بسنده کردند ! جالب اینجاست که همین تحلیلهای غیر واقعی منجر به محاسبات اشتباه دشمنان ایران و شکست پروژه های آنان میگردد ! ✍ بـهاره جـعـفــــــری شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
🔰 -گفت چرا جمهوری اسلامی نمی‌ذاره مردم معترض هم تجمع داشته باشند؟ -گفتم طبق آمار رسمی ۲۵۰۰ تجمع مطالبه‌گرانه صنفی و غیرصنفی فقط در ۲ سال برگزار شده. خون هم از دماغ کسی نیومده ✍ دانيال معمار شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
❌ اعترافات یک ضد ایرانی درمورد جمهوری اسلامی در مقایسه با کشور خودش،‌مصر 👇حتما بخوانید 👓 فهوی حسین از روزنامه نگاران مصری و با سابقه در رسانه است که گرایش دارد.. ❗️ ایشان در مقاله ای در سال ۲۰۱۷ می‌نویسند: ما و ایرانی ها بیش از سی سال پیش در فضای بین الملی در یک سطح بودیم . ایرانی ها راه مبارزه و در برابر ابر قدرتها، بخصوص آمریکا را انتخاب کردند و ما مسیر سازش را برگزیدیم. ما هر سال مزد خیانت مان به اعراب را از طرف آمریکا در قالب ۴ میلیارد دلار کمک بلاعوض میگرفتیم و ایرانی ها از همان اول فشار سیاسی، اقتصادی و تحریم و جنگ داخلی و جنگ نابرابر را تجربه کردند... 😳 امروز ایران از یک قدرت منطقه ای به یک قدرت جهانی تبدیل شده که هیچ مشکلی در سطح منطقه و جهان بدون جلب نظر ایران قابل حل نیست و کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا در جریان انتخابات خود در فاصله چند ده هزار کیلومتری از ایران ۶۴ بار هر کدام عبارت ایران را در مناظره تلوزیونی خود بکار میبرند. گویی حریفی در کل جهان جز ایران در سطح کره زمین برایشان وجود ندارد … دیگر اینکه ایرانی ها در تمام علوم استراتژیک، از هسته ای تا فضایی و تا نانو و شبیه سازی و پزشکی و .. جزء ده کشور برتر جهان میباشند و در صنایع موشکی چهارمین قدرت دنیا و از نظر دقت و سرعت موشکهایش شاید اولین کشور دنیا قلمداد میشوند. ایران از دید امنیت زندگی در منطقه، جزیره امن و با ثبات است و ما علیرغم حمایت آمریکا و اخذ کمک های سالیانه، دغدغه تهیه یک وعده قرص نان برای اکثر مردم مان داریم؟ ✍️ شیخ فرهاد فتحی شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
👤 توییت استاد فهم و شعور اندک اصلاح‌طلبان موجب می‌شود جز در ظرف دو قطبی اصلاح طلب_اصول‌گرا خودشان را تعریف نکنند. هرگونه انتقاد به آن‌ها در مغز کوچک‌شان حمله از سوی رقیب اصول‌گرا تعبیر و فهم می‌شود. از دیگر سو آنها خوب می‌دانند برچسب اصولگرایی قشر خاکستری را فراری می‌دهد! اخلاق حرفه‌ای هم که هیچ! شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آقای علی دایی کاش به توصیه آیت الله بهجت(ره) عمل می‌کردید شب چراغ کانال بصیرت،پاسخ به شبهات و شایعات جهت عضویت https://eitaa.com/shabcheragh2