همه میگن بهترین صحنه off campus رقص الی و دین با آهنگ on the floor بود ولی من معتقدم بهترین صحنه آهنگ خوندن هانا بود وقتی گراهام داشت هاکی بازی میکرد مخصوصا اولش که میگه babyyyy
یکیم صحنه ای که دوچرخه هانا خراب شد افتاد زمین بعد زنگ زد به مامانش از مشکلاتش میگفت خیلی خوب بود😭