And there's no remedy for memory, your face is like a melody
It won't leave my head
𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘𝑿🃏
شدیداً به کسایی که خطشون خیلی خوبه و توی کتاباشون نقاشی میکشن و چیز میز مینویسن حسودی میکنم🙏 چون خطم
اتفاقا خط تو خیلی خوشگل و تمیز و قشنگه
نقاشی هات هم خیلی خوشگل میشنننن
𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘𝑿🃏
اتفاقا خط تو خیلی خوشگل و تمیز و قشنگه نقاشی هات هم خیلی خوشگل میشنننن
مرسیییی😭
آخه مشکل اینه که کلا میترسم کتابمو خراب کنم
𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘𝑿🃏
خب تصمیم گرفتم که با شما هم به اشتراک بزارم ولی نمیدونم که به صورت چند پارت توی چنل بزارم یا فایل در
وای داشتم یه صحنه جنگ مینوشتم بعد دیدم همه چی خیلی غیر منطقیه کل صحنه رو پاک کردم از اول نوشتم بعد دوباره خوشم نیومد فک کنم ۵ بار دوباره نوشتم🤣
𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘𝑿🃏
مرسیییی😭 آخه مشکل اینه که کلا میترسم کتابمو خراب کنم
آره آدم نمیتونه ریسک کنه😭😂