𝕾𝖍𝖆𝖉𝖔𝖜 𝕷𝖆𝖉𝖞|بانوی سایه🩶
چقد خوب کشیدیی 😧✨✨
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از دهکده ی زنبورک
اون قسمتای باحالش (دست و صورت و مو و اون پشمیه کنار کاپشن و اون قسمت دامنیه رو) کای رنگ کزده
منم کشیدم و بقیشو رنگ کردم
#نگاشی_کاغذی
#نگاشی_ماژیکی
𝕾𝖍𝖆𝖉𝖔𝖜 𝕷𝖆𝖉𝖞|بانوی سایه🩶
اون قسمتای باحالش (دست و صورت و مو و اون پشمیه کنار کاپشن و اون قسمت دامنیه رو) کای رنگ کزده منم کش
عاشقشم :)))
عاشق هر چیزیم که رنگ خورشیدو داره :)))))💛