eitaa logo
دلم آسمون میخاد🔎📷
3.3هزار دنبال‌کننده
13.7هزار عکس
11.9هزار ویدیو
119 فایل
﴾﷽﴿ °. -ناشناسمون:بگوشم 👇! https://harfeto.timefriend.net/17341201133437 . -شروط‌وسفارشات↓ @asemohiha . مدیر کانال و تبادلات @Hajkomil73 . •|🌿|کانال‌وقفِ‌سیدالشهداست|🌿|• . -کپی‌‌محتوای‌کانال = آزاد✋
مشاهده در ایتا
دانلود
دلم آسمون میخاد🔎📷
‍ ‍ مولاي غريبم 💔 ⬛️ به همراهیتان مشکی میپوشم به همدردیتان اشک میریزم و عاشورا ميخوانم ... به رسم وفا و بندگی فقط سلامتي و ظهورتان را میخواهم ... و تنها دعاي فرج شما را ميخوانم ..... ((())) اللّهُمَّ اجْعَلْ عَواقِبَ امُورِنا خَیْراً 🌹خداوندا ...آخر وعاقبت‌کارهاےما راختم به خیر کن🙏
«اَللّهم‌اِنّی‌اَعوذ‌بِکَ‌مِن‌عَینً‌لاتَدمَع» خدایابه‌تو‌پناه‌می‌برم ازچشمان‌آلوده‌ای‌که‌برای‌ حسین(ع)اشک‌نریزند...!💔 ...؛
🌹شهید سیدمرتضی آوینی : گردش در رگ های ، شیرین است، اما ریختن آن در پای شیرین‌تر است 🕊 و نگو شیرین‌تر، بگو: بسیار بسیار شیرین‌تر است...✨ 🇮🇷🍃ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 📿 ♥️🌿↓ @shahadat_arezoomee ما دادیم که شهادت زیباست↑🌿🍁
ممنونتم آقا جان که امسالم توفیق بودن درروضه هاتو بهم دادی
پـــــروفایل محـــــࢪم
🏴اذان ظهر قم جمکران در اول محرم ◾️ دیدم به خواب، آن آشنا دارد می‌آید / دیدم که بر دردم دوا دارد می‌آید ▫️ دیدم که با شال عزا و چشم گریان / مولایمان صاحب عزا دارد می‌آید😭 آدینه و مولای غریب ما و حزن محرم 🖤 اللهم.عجل.لولیک.الفرج🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دلم آسمون میخاد🔎📷
🍃🌸۰۰۰﷽۰۰۰🍃🌸 #آرامش_از_دیدگاه_قرآن #قسمت_پنجم 3⃣✨أَمن : ✍قرشی، بحث نسبتاً مبسوطی درباره این
🍃🌸۰۰۰﷽۰۰۰🍃🌸 عوامل ایجاد اضطراب و ناآرامی ✍برای آنکه به عوامل ایجاد آرامش در نگاه قرآن بپردازیم، ابتدا باید ریشه نگرانی ها و ناآرامی های بشر را بشناسیم. 🔻عوامل گوناگونی می تواند موجب بروز نگرانی و پریشانی شود؛ از جمله: 🔸 از آینده مبهم 🔸 بر گذشته تاریک 🔸 و ناتوانی در برابر 🔸 در زندگی 🔸 و اطرافیان، 🔸سوءظن ها و تهمت ها 🔸 🔸و وحشت از مرگ.[۱۱] ✍در یک تقسیم بندی کلی، می توان دو عامل و را منشأ و ریشه تمام ناآرامی ها دانست. 🔻 عوامل درونی و فردی مثل : احساس پوچی و حقارت، 🔻و عوامل بیرونی و اجتماعی مثل : رعایت نکردن نظم و قانون و حقوق دیگران و نبود امنیت. 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 پي نوشت : [۱۱]. مکارم شیرازی و دیگران، تفسیر نمونه، ج ۱۰، ص ۲۱۱