eitaa logo
شهد عشق (استاد غفاری)
3.2هزار دنبال‌کننده
437 عکس
498 ویدیو
39 فایل
تجربه عملی عرفان ناب اهل بیت علیهم‌السلام در کانال حضرت استاد غفاری (از شاگردان آیت الله بهجت و آیت الله سعادت پرور پهلوانی) همه جاهایی که هستیم👇 https://takl.ink/shahdeshgh خادم کانال @Khademeshgh جلسات: @salekane_delsokhte کتب: www.shahdeshgh.ir/books
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ اردوی بی بی زبیده خاتون 🔰 با حضور حضرت استاد غفاری ⬅️ خرداد ۱۴۰۵ 💠 فیلم در پیام‌رسان روبیکا: 👇👇 https://rubika.ir/salekane_delsokhte/BHIGAJAJABEICBHE                ✾•┈┈••✦••┈┈•✾ ❤️ شهد عشق ✅ @ShahdEshgh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
❓آرامش کجاست؟ ✅ در حقیقت، اهل دنیا ادای آرامش رو درمی‌آورند! در عالم مجازی فکر می‌کنند آرامش دارند، درحالیکه هیچ آرامشی در وجود آنها نیست، آرامش فقط به ذکر خداست. 📚 استاد غفاری، جلد۳، ص۱۳۳. ✾•┈┈••✦••┈┈•✾ ❤️ شهد عشق ✅ @ShahdEshgh
هدایت شده از سالکان دلسوخته
🔰 اطلاعیه مراسم محرم الحرام ۱۴۴۸ ⬅️ به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، مراسم سخنرانی حضرت استاد غفاری و عزاداری برگزار می گردد. ⏰ زمان : از ۲۵ خرداد(دوشنبه) 🕣 هر شب ساعت ۲۰.۳۰ 🟦 قابل توجه دوستانی که می‌خواهند مشاوره حضوری بگیرند، بعد از نماز عشاء، قرعه کشی برای مشاوره انجام خواهد شد. 🔺قرعه کشی فقط از بین افرادی است که به صورت حضوری اسم نوشته‌اند و اسامی کسانی که به صورت حضوری برای اسم نويسی نیامده‌اند، قرعه کشی نخواهد شد. 🕌 مکان : مشهدمقدس، بلوار امام رضا(ع) ، امام رضا ۴۶ ، نبش چهارراه سوم ، مسجد سیدالشهدا (علیه السلام) 🔰 لینک آدرس محل جلسه در برنامه‌ی نشان: https://nshn.ir/b5Qb1BmZeJjigw ✾•┈┈••✦••┈┈•✾ ❤️ سالکان دلسوخته ✅ @salekane_delsokhte
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 هدف خلقت چیست!؟ ✾•┈┈••✦••┈┈•✾ ❤️ شهد عشق ✅ @ShahdEshgh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
نکات‌زیارت‌امام‌رضا.mp3
زمان: حجم: 16.9M
💠 ظرفیت سازی برای تجلی امام رضا علیه‌السلام ❓«اهل بیت» که اسماء هستند و همه‌جا حضور دارند، پس چرا به زیارت مشاهد مشرفه می‌آییم؟ ✅ با یک زیارت می‌توان از اولیای الهی شد. 🔰 آداب ظاهری زیارت، شما را از صاحب دعا و حقیقت دعا غافل نکند. ❓چه کار کنیم که دعا، ما را از صاحب دعا غافل نکند؟ استاد غفاری 🔅۱ تیر ۹۷ 🕌 مشهد مقدس ✾•┈┈••✦••┈┈•✾ ❤️ شهد عشق ✅ @ShahdEshgh
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴 بیشتر وعاظ فلسفه قیام اباعبدالله را به مسائل سیاسی پیوند زدند، اونهم خوب است و لازم، ولی معارف توحیدی و اصیل قیام اباعبدالله مغفول واقع شده و کم پرداخته شده است. 👌 فلسفه قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را از زبان خود حضرت در دعای عرفه پیگیری می‌کنیم. 🌹 در محضر امام رضا علیه‌السلام از حضرت کمک بگیریم برای ناگفته‌های توحید که در دعای عرفه و سایر ادعیه و مناجات هست. 🔅 انبیا به مقتضای عقل مردم با اونها حرف می‌زدند که به مرور زمان اینها رشد کردند تا به انبیای اولی‌العزم رسید و مطالب قوی‌تر بیان شد. 🌺 انبیا همه مخلَص و اغلب صالح هستند. در اصول کافی هست که هر پیامبری تعدادی از اسماء را می‌توانست ظهور دهد، تا رسید به حضرت محمد و اهل بیت علیهم‌السلام که حضرات هم باز به صورت رمزی و اشاره‌ای می‌فرمودند که به دست نااهلان نیفتد. 🔺 پیامبر فرمودند ای سلمان مواظب باش آنچه فهمیدی ابوذر نفهمد که با شمشیر گردنت را می‌زند. ❗️علامه طباطبایی می‌فرمود جانماز آقاسید علی قاضی را از زیر پایش می‌کشیدند! 🔥 اهل بیت آشکارا نفرمودند و رمزی در ادعیه فرمودند چون نااهلان یا انکار می‌کنند یا سوءاستفاده می‌کنند مثل سامری که صاحب سرّی شد و سوءاستفاده کرد و استکبار نفس کار خودش را کرد. 🔅 هروقت دیدید که قرآن در دلتان نشست و حدیث نورانیت را فهم کردید جزء اینها هستید وگرنه نیستید. ❗️هیچ کس به ما نگفته قرآن و ادعیه و مناجاتها را که می‌خوانی به خود بگیر، همه‌اش را در دیگران جستجو کردیم! 🌺 حضرت فرمود آه آه چقدر مشتاق برادرانم در آخرالزمان هستم، که یقینا شیعیان و محبین و مطیعین اهل بیت هستند. ✅ این معارف و حقایق نباید زمین بماند. کسی بدون اطاعت معارف را فهم نمی‌کند، اطاعتِ با اخلاص و توجه، اطاعتی که حتی فکر گناه هم نیاید. اون وقت نور و عشق و معرفت و شهود میاد. 🔸 انسان که به مقام شهود نرسیده است عین کوری است که اعتقاد دارد ولی نمی‌بیند. ✅ اگر همه می‌خواهیم به پای سلمان برسیم لازم است انسان عمیق بشه در اطاعت که از اون محبت میاد و از اون معرفت و شهود ان‌شاءالله. 👌 منتظر واقعی کسی است که قبل از ظهور اسماء را ظهور دهد. 🌹 سه ظهور داریم، یک ظهور فیزیکی، یک ظهور تمثلی، سومین ظهور اسمائی حضرت است که انسان مشاهده کند «ملئت ارکان کل شیء» که ان‌شاءالله روزی همه ما شود. در مسیرش هم قرار گرفت در زمان ظهور حضرت به همه اونها می‌رسد به شرطی که مطیع باشد. فرمود اگر مجاهده کنید «لنهدینهم سبلنا». یقینا کسی در مسیر باشد این اتفاقات برایش خواهد افتاد. ⁉️ آیا همین که بگوییم خدایا به تو راغب هستم و دوستت داریم کافی است؟! ✅ رغبت باید در اعضا و جوارح و جوانح که قلبی است بیاید و هرچه او می‌گوید بگوید چشم. «قربانت برم» خشک و خالی نباشد. در عملم در نگاهم در گوش و دستم رغبت را نشان دهم. اگر فقط زبانی باشد محبت و معرفت و شهود نمی‌دهند. 🔺 چقدر کوتاهی کردیم در وظایف اجتماعی و استعدادهایمان را محدود کردیم به یک چیز خاصی! قدیم بدون امکانات علامه و ملا بودند. 🔥 در همین انسان معاذالله ظلم به خدا و اهل بیت و استعداد خلیفة اللهی‌اش می‌کند! هرچه کوتاهی کنی باید جواب پس بدی چون خدا خیلی دارایی داده به تو. ✅ رغبت را باید در برخوردهای اجتماعی و خانواده و کار و.. نشان دهی. رغبت در تمام وظایف باید بیاد وگرنه دروغ می‌گوید که خدا راغبم به تو. باید این را بگوییم و در محاسبه شب و مراقبه روز دنبال کنیم. 🏴 علامه طباطبایی فرمود پارچه سیاه عزا حق شفاعت دارد، شما حق شفاعت نداری؟! 🔺 سیاه بپوشی ولی در عمل رعایت نکنی، از حقایق توحیدی محروم می‌شوی. 🔥 این قابلیت را وقتی می‌سوزونی باید مؤاخذه شوی. خدا میگه با خلیفةاللهی چه کردی؟! ❗️در «ایاک نعبد» می‌بینم چقدر بت دارم، همسر، اموال، اولاد، مقام و امضا و.. اونقدر خواهیم گفت ایاک نعبد تا به نتیجه برسد. 🔥 فرمود از ما نیست کسی که محاسبه نفس ندارد. مشکل اینه که از خودمان غافل هستیم. همه مشکلات داریم. گوشه‌گیری نگفتند، با همه وظایف و مشکلات اجتماعی باید ظهور دهیم که ان‌شاءالله به شیعیان به حرمت علیه‌السلام یقینا عنایت می‌شود. بتهای نامرئی زیاد داریم که در ابتلاءات معلوم میشه. ✅ هم لسانا بگیم و هم عملا بریم جلو وگرنه فایده ندارد. 🌹 بخوای نخوای بهت عنایت میشه، «یا من یعطی من لم یسئله و من لم یعرفه» هستند، اما ما هم یه مقدار اثبات کنیم که دوستشان داریم در عمل. 👌 انسان با یک عمل خیر متصل میشه، اونوقت می‌بینه معرفت قلبی و شهود هم دست داد بهش. ✅ همین را باور کنیم که تمام امورات به دست حضرت باری‌تعالی است. انسان اگه با تمام وجود(ظاهر و قلب و فکر و..) این را باور داشته باشد همه اونچه امام حسین علیه‌السلام می‌فرماید مشهودش می‌شود.
❤️ تو منو شایسته این همه عنایت‌ها قرار دادی و حسین و زهرا علیهماالسلام دادی؟! این توجه محبت را زیاد می‌کند. 👌 فرمود موسی جان مردم را راغب کن به طرف من. فرمود چگونه؟ فرمود نعمت‌هایم را یادشان بیانداز. کم نگذاشته از نعمت. 🌹 مربیان و رهبرانی چون اهل بیت را برایمان فرستاده است. همین که از رحم خانواده شیعه به دنیا آمدیم صد سال هم در سجده شکر برویم نمی‌تونیم شکرش را به جا بیاریم. 🇮🇷 الان این مردم چه کردند؟! اهل بیت را خواستند و پرچم اباعبدالله. خواستن‌شون را بر باطل تحمیل کردند و پیروز شدند. 🔺 پساجنگ مراقبت خیلی باید بیشتر شود. حفظ دستاورد مهم است. پرچم اباعبدالله نیامد پایین که دستاورد بزرگی است. در کشور آذربایجان حسینیه‌ها را طویله کردند، همین بلا را می‌خواستند سر ما بیاورند. 🔥 امیدشان به تفرقه است. هرکسی حرفی بزند که این پرچم صدمه ببیند یقینا.. ✅ لذا عزیزان من خیلی مهم است مراقبت از خودمون و از تفرقه. اینها منتظرند که مساجد و حسینیه‌ها را آتش بزنند. 🌺 ان‌شاءالله که موفق و مؤید باشید. با تمام وجود بیاییم، به شهود و به فطرت یعنی تمام حقیقت رسیدیم. 🕯 استاد غفاری 🏴 🕰 ۲۵ خرداد ۱۴۰۵ 🔅 شرح 🕌 مشهد مقدس 🎥 صوت و فیلم سخنرانی👇 https://shahdeshgh.ir/1405-03-25 📺 پخش زنده مراسم👇 1⃣ https://www.aparat.com/ale_kasa 2⃣ https://shahdeshgh.ir/live ✾•┈┈••✦••┈┈•✾ ❤️ شهد عشق 🏴 @ShahdEshgh
او حیّ است… ✨ ابا عبدالله یک نگاه کنند، همه را مثل خودش حی می‌کنند. آن نگاه هنوز هم هست… او امام هست، امام زنده و مرده ندارد، حی است. 👤 حضرت استاد غفاری 📖 منبع: ، صفحه ۲۶ 🍃🌷 شهد عشق 🌷🍃 🆔 @shahdeshgh