eitaa logo
شهید مصطفی خلیلی بلوطکی
146 دنبال‌کننده
18.9هزار عکس
16.4هزار ویدیو
362 فایل
السلام علیک یا حجت ابن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف بصیرت افزایی الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِینَ
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از چند کلام حرف حساب !؟
🔸 توئیت «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی به ترامپ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ 🔻 اخبار فوری و جنجالی و سیاسی 👇 Join🔜 @chandkalam http://eitaa.com/joinchat/3970498560C6174df1b40
هدایت شده از چند کلام حرف حساب !؟
قطعا همه باید به نظر بعنوان یکی از ارکان نظام احترام بگذارند اما گاهی تغییر نظر شورای نگهبان درباره‌ی برخی افرادی که در ابتدا تایید صلاحیت نشده‌اند صرفاً بنفع نماینده‌ی مذکور شده و خدایی ناکرده شاید حتی باعث باب شدنِ رویه‌ی "راه اندازیِ جنجال، بمنظور گرفتن تایید صلاحیت" در آینده شود؛ هرچند گویا توجیه شورا اینست که در مرحله‌ی اول، صلاحیت برخی افراد احراز نمیشود (نه اینکه ردصلاحیت شده باشند) و بعد از اعتراض و ارائه‌ی مستندات، صلاحیت‌شان احراز و تایید میشود‌ و اینکه قطعاً از افراد ردصلاحیت شده نیز نمیتوان را سلب کرد اما میتوان با قرار دادن شروطی (از طریق اصلاح قانون و در آینده) جلوی سوءاستفاده‌ی احتمالی و وارد آوردن فشار بر شورای نگهبان را گرفت (بعنوان مثال اینکه "اگر نماینده‌ی رد صلاحیت شده‌ای نتواند مدارک و مستندات مناسب و کافی در مرحله‌ی اعتراض ارائه دهد، شورای نگهبان ملزم به بیانِ دلیلِ رد صلاحیتِ فرد به افکار عمومی گردد") تا هم دیگر نماینده‌ای بی‌دلیل اعتراض نکند و در ضمن شورای نگهبان نیز خدایی ناکرده بی‌دلیل نتواند کسی را ردصلاحیت کند!! مهدی قاسم زاده ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ 🔻 اخبار فوری و جنجالی و سیاسی 👇 Join🔜 @chandkalam http://eitaa.com/joinchat/3970498560C6174df1b40
هدایت شده از تخریب‌ چی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نامه حاج قاسم به یک داعشی/ ماجرای حضور سردار سلیمانی در خانه‌‌ی یک داعشی 🔹"عبدالرحیمی": حاج قاسم برای چند دقیقه یک کار رسانه‌ای دقیق و در اوج اخلاقیات انجام داد ✍ 🚨تخریب‌چی، کانال اخبار خاص 🆔 @takhribchi110 🆔 @takhribchi110
هدایت شده از موسسه مصاف
⭕️ نقشه وسعت اراضی آزادشده در عملیات بزرگ 'البنیان المرصوص' مبارزان یمنی 🔹 رنگ سبز: مناطق آزادشده 🔹 رنگ زرد: مناطق درگیری 🔹 رنگ قرمز: مناطق تحت اشغال مزدوران سعودی - اماراتی ✅ @Masaf
هدایت شده از موسسه مصاف
⭕️ حاجی یه کم یواش‌تر؛ ما اینقدر سریع نمی‌تونیم خبرها رو منتشر کنیم!😉 @Masaf
فهرست گزیده ایده ها.pdf
502.1K
👌گزیده‌ای از ‌های قابل اجرا در ایام الله جهت مردمی سازی این برنامه 🔺بیش از ۲۲۰ طرح مختلف...✅ •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🏴به جمع 2500نفری فعالان فرهنگی اهواز بپیوندید 👇👇🏴 https://eitaa.com/masaajed
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️واکنش زيباي سردار شهيد سلیمانی به پخش نماهنگی در مدحش علت اینکه حضرت آقا اینقدر از تقوای این مرد خدا میگفت این چیزها بود... @hajghasem_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مصاحبه‌ای قدیمی از «سیدحسن نصرالله» درباره به‌رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی 🔸 دبیرکل حزب‌الله لبنان سال‌ها قبل تکلیف مقاومت را با توطئه‌هایی مثل "معامله قرن" روشن کرده است. @hajghasem_ir
هدایت شده از رادیو انقلاب‌ ( سخنرانی ،دروس علما و مداحی )
4_5904274499380971692.mp3
27.35M
🔉 🔰سخنرانی حسن رحیم‌پور ازغدی با موضوع: امام حسن علیه السلام، ادامه نهضت یا جنگ قدرت؟(۱) نشست حکومت، هدف یا وسیله؟ دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری _ شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام _ ۱۳۹۵ 📅پخش: ۹۸/۰۸/۰۳ ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
هدایت شده از رادیو انقلاب‌ ( سخنرانی ،دروس علما و مداحی )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌❌حقه کثیف انگلیسی ها در قرن 19 استاد رحیم پور ازغدی ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
✡ مولانا و داستان «وزیر یهودی» / مقدمه 1⃣ در کتاب اوّل «داستان آن پادشاه جهود که نصرانیان را می‌کشت از بهر تعصب» نقل کرده است. 2⃣ توجه مولانا جلال‌الدین محمد بلخی به این داستان و پیام‌های آن عجیب و نتیجه‌گیری آن عجیب‌تر و بس عبرت‌آموز است. 3⃣ نمی‌دانیم مولوی بر اساس کدام تجربه‌ی تاریخی و با چه هدفی این داستان را بیان کرده است. اما این داستان نحوه‌ی فعالیت را به زیبایی نشان می‌دهد. 📝 خلاصه‌ی داستان از این قرار است: .
✡ مولانا و داستان «وزیر یهودی» (١) 1⃣ حکمرانی یهودی است که اتباع او مسیحی شده‌اند و وی با خشونت به قلع‌و‌قمع ایشان مشغول است: 🔸 بود شاهی در جهودان ظلم‌ساز 🔸 دشمن عیسی و نصرانی‌گداز 🔹 عهد عیسی بود و نوبت آنِ او 🔹 جان موسی او و موسی جان او 🔸 شاه از حقد جهودانه چنان 🔸 گشت اَحْوَل، کالأمان یا رب امان 🔹 صد هزاران مؤمن مظلوم کُشت 🔹 که پناهم دین موسی را و پُشت 2⃣ این کشتارها نتیجه نمی‌دهد و روز به روز بر شمار گروندگان به آئین مسیح افزوده می‌شود تا سرانجام وزیر او خدعه‌ای می‌اندیشد. وزیر به شاه توصیه می‌کند که به وی اتهام مسیحی‌شدن وارد کند و به این بهانه گوش و دست او را ببُرد و بینی‌اش را بشکافد و برای اعدام به پای طناب دار ببرد و سپس با شفاعت آزادش کند. بدین‌سان، وزیر به جایگاهی چنان احترام‌آمیز دست می‌یابد که بتواند در مسیحیان نفوذ کند و حتی در رأس ایشان جای گیرد: 🔸 گفت ای شه گوش و دستم را ببُر 🔸 بینی‌ام بشکاف اندر حکم مُر 🔹 بعد زآن در زیرِ دار آور مرا 🔹 تا بخواهد یک شفاعت‌گر مرا 🔸 آن گهم از خود بران تا شهرِ دور 🔸 تا دراندازم در ایشان شرّ و شور 3⃣ شاه طبق نقشه‌ی فوق عمل می‌کند و وزیرِ دست و گوش بریده و بینی شکافته را به اتهام مسیحی‌شدن به میان نصرانیان می‌راند و وزیر خود را قربانیِ گروش به دین عیسی و عالِم به اسرار آن جا می‌زند: 🔸 پس بگویم من به سِرّ نصرانیم 🔸 ای خدای رازدان می‌دانِیَم 🔹 شاه واقف گشت از ایمان من 🔹 وز تعصب کرد قصد جان من 🔸 گر نبودی جان عیسی چاره‌ام 🔸 او جهودانه بکردی پاره‌ام 🔹 بهر عیسی جان سپارم سَر دهم 🔹 صد هزاران منّتش بر خود دهم 🔸 جان دریغم نیست از عیسی ولیک 🔸 واقفم بر عِلم دینش نیک نیک 🔹 حیف می‌آید مرا کآن دین پاک 🔹 در میان جاهلان گردد هلاک 🔸 شکر ایزد را و عیسی را که ما 🔸 گشته‌ایم آن دین حق را رهنما 🔹 از جهود و از جهودی رسته‌ام 🔹 تا به زُنّاری میان را بسته‌ام 🔸 دور دور عیسِي است ای مردمان 🔸 بشنوید اسرار کیش او به جان 4⃣ بدین‌سان، یهودیِ خدعه‌گر در میان مسیحیان جایگاهی رفیع می‌یابد: 🔸 صد هزاران مرد ترسا سوی او 🔸 اندک اندک جمع شد در کوی او 🔹 او بیان می‌کرد با ایشان به راز 🔹 سرّ انگلیون و زِنّار و نماز 🔸 او به‌ظاهر واعظ احکام بود 🔸 لیک در باطن صفیر و دام بود 🔹 دل بدو دادند ترسایان تمام 🔹 خود چه باشد قوّت تقلید عام 🔸 در درون سینه مِهرش کاشتند 🔸 نایب عیسی‌ش می‌پنداشتند! 5⃣ وزیر ۶ سال در میان مسیحیان زیست و با تزویر به مولا و مقتدای ایشان بدل شد. تا سرانجام شاه به او پیام داد که: "وقت آمد، زود فارغ کن دلم." .
✡ مولانا و داستان «وزیر یهودی» (٢) 1⃣ در این زمان مسیحیان به ١٢ گروه تقسیم می‌شدند که در رأس هر دسته امیری بود و جملگیِ ایشان و قوم‌شان وزیر را رهبر معنوی خود می‌دانستند. 2⃣ وزیر به‌دستور شاه ابتدا برای هر یک از سران ١٢گانه‌ی فوق طوماری از احکام عیسی نوشت که با طومار دیگری متناقض بود و بدین‌سان در میان مسیحیان تفرقه انداخت و ایشان را به ١٢ جناح معارض و معاند بدل کرد: 🔸 ساخت طوماری به‌نام هر یکی 🔸 نقش هر طومار دیگر مسلکی 🔹 حکم‌های هر یکی نوعی دگر 🔹 این خلاف آن ز پایان تا به سر 🔸 در یکی راه ریاضت را و جوع 🔸 رکن توبه کرده و شرط رجوع 🔹 در یکی گفته ریاضت سود نیست 🔹 اندرین ره مَخلَصی جز جود نیست 🔸 در یکی گفته که جوع و جود تو 🔸 شرک باشد از تو با معبود تو 3⃣ چون وزیر از طریق این طومارهای متناقض اسباب تفرقه در مسیحیان و انشعاب ایشان به فرقه‌ها و جناح‌های متخاصم را فراهم ساخت، مکر نهایی را آغاز نمود: 4⃣ او به‌ناگاه دست از موعظه برداشت و در خلوت به ریاضت نشست. روزها گذشت، مریدان به تب و تاب افتادند و از فراق وی لابه و زاری سر دادند: 🔸 خلق دیوانه شدند از شوق او 🔸 از فراق حال و قال و ذوق او 🔹 لابه و زاری همی کردند و او 🔹 از ریاضت گشته در خلوت دو تو 5⃣ سرانجام، مریدان دست تضرع به سوی او برداشتند که ما را از فیض خود محروم نکن: 🔸 از سر اکرام و از بهر خدا 🔸 بیش از این ما را مدار از خود جدا 🔹 ما چو طفلانیم و ما را دایه، تو 🔹 بر سر ما گستران آن سایه، تو 🔸 ما به گفتار خوشت خو کرده‌ایم 🔸 ما ز شیر حکمت تو خورده‌ایم 🔹 الله الله این جفا با ما مکن 🔹 خیر کن، امروز را فردا مکن 6⃣ وزیر پاسخ می‌دهد که جانم با شماست لیک این خلوت و ریاضت به‌دستور عالم غیب است و چاره‌ای ندارم: 🔸 من نخواهم شد از این خلوت برون 🔸 زآنک مشغولم به احوال درون .
✡ داستان آن پادشاه جهود که نصرانیان را می‌کشت از بهر تعصب! 🎯 تمثیلی از مکر و وظیفه‌ی ما 📚 مولوی » مثنوی معنوی » دفتر اول ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 👉 @jscenter
✡ مولانا و داستان «وزیر یهودی» (٣) 1⃣ اصرار سران ١٢گانه‌ی مسیحیان مکرر می‌شود و اِبرام وزیر در نشکستن خلوت و ریاضت استوار و پا برجا است. تا سرانجام به مریدان پیام می‌دهد که قصد رخت بربستن از این جهان و سفر به نزد عیسی دارد: 🔸 که مرا عیسی چنین پیغام کرد 🔸 کز همه یاران و خویشان باش فرد 🔹 روی در دیوار کن، تنها نشین 🔹 وز وجود خویش هم خلوت گزین 🔸 الوداع ای دوستان من مرده‌ام 🔸 رَخت بر چارُم فلک بر بُرده‌ام 🔹 پهلوی عیسی نشینم بعد از این 🔹 بر فراز آسمان چارُمین 2⃣ وزیر سپس یکایک رهبران دوازده‌گانه مسیحیان را فرامی‌خواند، در تنهایی هر یک را خلیفه‌ی خویش می‌کند و فرمان می‌دهد که هرکسِ دیگر مدعی خلافت شد او را بی‌هیچ تردید بکُش یا زندانی کن: 🔸 وآنگهانی آن امیران را بخواند 🔸 یک به یک تنها به هر یک حرف راند 🔹 گفت هریک را بدینِ عیسوی 🔹 نایب حق و خلیفه من تویی 🔸 وآن امیرانِ دگر اتباع تو 🔸 کرد عیسی جمله را اشیاعِ تو 🔹 هر امیری کو کِشَد گردن، بگیر 🔹 یا بکُش یا خود همی دارش اسیر 🔸 لیک تا من زنده‌ام این وا مگو 🔸 تا نمیرم این ریاست را مجو 3⃣ سپس، وزیر چهل روز دیگر در خلوت نشست و سرانجام خود را کشت: 🔸 بعد از آن چل روز دیگر در ببست 🔸 خویش کُشت و از وجود خود بِرَست 4⃣ بعد از مرگ وی غوغا و فتنه در میان مسیحیان افتاد و اُمَرا و اتباعشان، که هریک خود را طبق فرمان‌ها و طومارهای وزیر، خلیفه‌ی بر حق می‌دانستند، به قتل و هدم یکدیگر مشغول شدند: 🔸 چونک خلق از مرگ او آگاه شد 🔸 بر سر گورش قیامت‌گاه شد 🔹 خلق چندان جمع شد بر گور او 🔹 مو کنان جامه دران در شور او 🔸 بعدِ ماهی گفت خلق: ای مهتران 🔸 از امیران کیست بر جایش نشان 🔹 یک امیری زان امیران پیش رفت 🔹 پیش آن قوم وفااندیش رفت 🔸 گفت اینک نایب آن مرد، من 🔸 نایب عیسی منم اندر زمن 🔹 اینک این طومار برهان من‌است 🔹 کین نیابت بعد از او مال من‌است 🔸 آن امیر دیگر آمد از کمین 🔸 دَعویِ او در خلافت بُد همین 🔹 آن امیرانِ دگر یک یک قطار 🔹 برکشیده تیغ‌های آبدار 🔸 هر یکی را تیغ و طوماری به‌دست 🔸 در هم افتادند چون پیلانِ مست 🔹 صد هزاران مردِ ترسا کشته شد 🔹 تا ز سرهای بریده پُشته شد 🔸 تخم‌های فتنه‌ها کو کشته بود 🔸 آفت سرهای ایشان گشته بود 5⃣ بدین‌سان، انهدام مسیحیان، که با سرکوب و جنگ و خونریزیِ «شاه یهودیه» ممکن نشده بود، با خدعه‌ی وزیر او به فرجام رسید! .
✡ مولانا و داستان «وزیر یهودی» (۴) 🎯 یهود؛ بازنده‌ی نهایی 1⃣ مولانا، به‌رغم این مکر شیطانیِ عجیبِ شاه و وزیر ، ایشان را احمق و جاهل و بازنده‌ی نهاییِ بازی می‌داند که به‌ظاهر در آن برنده‌اند، زیرا از حکمت و "سبب‌سوزی" خداوند غافل‌اند: 🔸 همچو شَه نادان و غافل بُد وزیر 🔸 پنجه می‌زد با قدیمِ ناگزیر 🔹 با چنان قادرْ خدایی کز عدم 🔹 صد چو عالَم هست گرداند به دَم 🔸 صد چو عالِم در نظر پیدا کند 🔸 چون که چشمت را به خود بینا کند 🔹 صد هزاران نیزه‌ی فرعون را 🔹 درشکست از موسی‌ئی با یک عصا 🔸 صد هزاران طبِّ جالینوس بود 🔸 پیش عیسی و دَمَش افسوس بود 🔹 صد هزاران دفتر اشعار بود 🔹 پیش حرف امیی‌اش عار بود 🔸 با چنین غالبْ خداوندی کسی 🔸 چون نمیرد گر نباشد او خَسی 🔹 بس دل چون کوه را انگیخت او 🔹 مرغ زیرک با دو پا آویخت او 🔸 چند گویی من بگیرم عالَمی 🔸 این جهان را پُرکنم از خود هَمی 🔹 گر جهان پُر برف گردد سر به سر 🔹 تابِ خُور بگدازدش با یک نظر 🔸 وزر او و صد وزیر و صد هزار 🔸 نیست گرداند خدا از یک شرار 🔹 عین آن تخییل را حکمت کند 🔹 عین آن زهرآب را شربت کند 🔸 آن گمان‌انگیز را سازد یقین 🔸 مِهرها رویاند از اسباب کین 🔹 پرورد در آتش ابراهیم را 🔹 ایمنیِ روح سازد بیم را 🔸 از سبب‌سوزیش من سوداییم 🔸 در خیالاتش چو سوفسطاییم .
📚 عناوین مجموعه کتب: «تاریخ فرهنگی قبیلهٔ لعنت»، نوشتهٔ: «استاد اسماعیل شفیعی سروستانی» 1⃣ بن‌مایهٔ رویگردانی از خدا 2⃣ کاهنان معبد جادو 3⃣ بنی‌اسرائیل و پیامبری 4⃣ الیگارشی حاخامی، تلمود و کابالا 5⃣ ادوار رفته بر مسیحیت 6⃣ شوالیه‌های معبد و بنیان‌های فراماسونری 7⃣ فراماسونری در صحنهٔ حیات سیاسی، اجتماعی ملت‌ها 8⃣ ایلومیناتی؛ سیزده خاندان تاجدار، سیزده خط خونین ✍ مجموعه کتب فوق، از بهترین مراجع «یهودشناسی» به زبان پارسی است که یک دوره از آن توسط مؤسسه فرهنگی موعود و استاد شفیعی سروستانی به اندیشکده مطالعات یهود هدیه شده است. خرید این مجموعهٔ نفیس را به دوستان کانال سفارش می‌کنیم. 👈 ان شاء الله خلاصهٔ مطالب مهم این کتب به مرور در سایت و کانال‌های اندیشکده منتشر خواهد شد. ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 👉 @jscenter
✡ مولانا و داستان «وزیر یهودی» (۵) 🎯 وظیفه‌ی ما چیست؟ 1⃣ و سرانجام، پیام حکیمانه‌ی مولانا توجه به "موش"هایی است که مدام، انبارِ اندوخته‌ها و حاصل تلاش ما را تهی می‌کنند! 2⃣ ما بی‌توجه به ایشان، باز انبار خود را پر می‌کنیم و دگر باره آن را تهی می‌یابیم! 3⃣ به‌عبارت دیگر، "دفع شَرّ موش" اولویّتی است که بدون انجام آن نمی‌توان به هیچ اقدام سازنده پرداخت:‌ 🔸 ما درین انبار گندم می‌کنیم 🔸 گندمِ جمع‌آمده گم می‌کنیم 🔹 می‌نیندیشیم آخر ما به هوش 🔹 کین خلل در گندمست از مکر موش 🔸 موش تا انبار ما حفره زدست 🔸 وز فنش انبار ما ویران شدست 🔹 اوّل ای جان دفع شَرّ موش کن 🔹 وآنگهان در جمع گندم جوش کن ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 👉 @jscenter
هدایت شده از همسرداری حرفه‌ای
مسابقه خطبه فدکیه.pdf
823K
تقدیم به سلام الله علیها (س) دقایقی پای درد دل بانوی دو عالم صدیقه طاهره (س) بنشینیم شاید ایشان را بهتر بشناسیم. مهلت ارسال پاسخها تا @khotbefadak313
هدایت شده از چند کلام حرف حساب !؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اگر رای ندهم یا بد رای بدهم...... ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ 🔻 اخبار فوری و جنجالی و سیاسی 👇 Join🔜 @chandkalam http://eitaa.com/joinchat/3970498560C6174df1b40
هدایت شده از تخریب‌ چی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 اگر ظهور را نزدیک ندانیم ... 💠 پاسخ به یک شبهه در مورد امیدواری به نزدیک بودن ظهور 🔴 🚨تخریب‌چی، کانال اخبار خاص 🆔 @takhribchi110 🆔 @takhribchi110
هدایت شده از علیرضا پناهیان
🌀 نتیجۀ ترساندن مردم از «بسته‌شدن کارخانه‌ها» چه شد؟ 🔻 از غیرخدا نترسیم (ج۳) 🔹 در روایت هست: خدا بر انسان مسلط می‌کند هرکسی را که از او بترسد «ما سلّطَ اللَّهُ على‏ ابنِ آدَمَ إلّا مَن خافَهُ ابنُ آدَمَ» (میزان‌الحکمه/5486) 🔹 انسان از هر چیزی که بترسد و به اقتضای آن ترس عمل کند، بر سرش می‌آید، جامعه هم از هرکسی یا هرچیزی بترسد، خدا بر سرش می‌آورد. طبیعتاً احتیاطِ نابجا و ترسِ نابجا چنین بدبختی را بر انسان وارد خواهد کرد که از هرچه بترسد طبق سنت الهی، مقهور آن خواهد شد. 🔹 رئیس‌جمهور ما در دورۀ اول، مردم را از بسته‌شدن کارخانه‌ها و فقر ترساند و مردم هم رأی دادند که بروند و مذاکره کنند! اما نتیجه‌اش چه شد؟ اینکه وضعیت فقر و بسته‌شدن کارخانه‌ها، بدتر شد. چرا؟ چون «ترسِ از بسته‌شدن کارخانه‌ها در اثر مقاومت در برابر استکبار» یک ترس غلط بود و «پناه‌بردن به مذاکره برای رفع آن نگرانی» کاری غلط‌تر بود. 🔹 مگر ما می‌توانیم حریف خدا و سنت‌های خدا بشویم؟! می‌گوید «از آن ترسیدی؟ من همان را بر تو مسلط می‌کنم!» البته بعدها مقصر نتیجه نگرفتن را «ترامپ دلقک» تلقی کردند درحالی‌که اشتباه اصلی، فاصله گرفتن از مقاومت و اعتمادکردن به مذاکره با دشمن بود؛ آن‌هم باوجود اینکه رهبر انقلاب فرموده بود که اعتماد نکنید. 👤علیرضا پناهیان 🚩دانشگاه تهران - ۹۸.۱۰.۱۹ 👈🏻 متن کامل: Panahian.ir/post/5912 @Panahian_ir
🔰حضور رهبر انقلاب در مرقد مطهر امام خمینی و گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌الله‌علیها 🔹همزمان با آغاز دهه فجر و در آستانه چهل‌ویکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب صبح امروز در مرقد مطهر امام عظیم‌الشأن حضور یافتند و با قرائت نماز و قرآن یاد آن عزیز سفر کرده را گرامی داشتند. 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با حضور بر مزار شهیدان عالی‌مقام آیت‌الله بهشتی، رجایی، باهنر و شهدای حادثه هفتم تیر، علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسئلت کردند. 🔹رهبر انقلاب اسلامی سپس در گلزار شهیدان حضور یافتند و با درود و سلام به ارواح مطهر مجاهدان راه خدا و مدافعان ایران اسلامی، برای استمرار حرکت پر افتخار ملت ایران دعا کردند. @khamenei_ir