eitaa logo
شهید مسعود عسگری
959 دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
3.8هزار ویدیو
39 فایل
مدافع حرم حضرت زینب س فدایی سید علی تولد:69/6/8 شهادت: 94/8/21 بهشت زهرا س قطعه 26 ردیف 79 شماره 19 خواهر زاده شهيد مدافع حرم مصطفی نبی لو ارتباط با ادمین👇 @masoud1394
مشاهده در ایتا
دانلود
ورودی باب الفرج تا ضریح مطرح امیرالمؤمنین ع به نیابت فرج همراه با شهدا ارسالی از طرف دوستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت الاسلام پناهیان: رهبری انقلاب فرمودن در کشور ما بیشترین موانع کسب و کار وجود دارد، اینها را بردارید... https://eitaa.com/shahid_masoud_asgari
👌 انقد سخت گیری نکنین که ازتون پنهون کاری کنن!!! 👈 یه خانوم با سیاست، یه جوری برخورد میکنه که همسرش خیال پنهون کاری یا دروغ رو اصلا نمیکنه، چون میدونه با گفتن اتفاقات تصمیماتش نه سرزنش میشنوه و نه مقایسه و نه غُر !!! 👈 رمزش هم اینه که زیادی سخت گیری نکنین، با سخت گیری زیاد مردها حس زیر دست شدن و مورد کنترل بودن میکنن که ازش متنفرن!!!
🔰 در دام زواید زندگی اسیر نشوید 🔸رهبرانقلاب: مواظب باشيد در دام رقابتها و چشم و هم‌چشمی‌هايی كه متأسّفانه در بعضي از محافل زنانه رايج است، نيفتید. رقابت براي تجمّلات، رقابت براي به رخ كشيدن و بعضي از زياده‌طلبیها كوچكتر از اين است كه بتواند زنهاي شايسته و والا را اسير خود كند. هر انساني- چه مرد و چه زن- اگر به دام زوايد زندگي بيفتد و اسير اينها شود، بتدريج معنويّات با ارزش در وجود او افول خواهد كرد و ضعيف و كم خواهد شد. 🗓 ۱۳۸۱/۷/۱۸
❣️ 🔵وقتی باهم صحبت می کنید تاحدامکان مزاحم های محیطی مانند:تلویزیون،رادیو و حتی گوشی تان راخاموش کنید اگر شرایط محیطی فراهم نبود 👈 صحبت های تان را به زمان دیگری موکول کنید.
🔴 💠 مهم نیست که چند وقت از شما می‌گذرد، و به هم گذاشتن هرگز ضد هم نیستند.  💠 در گفتگوهای خود از کلماتی مانند: لطفاً، متشکرم، متأسفم، ببخشید و کلماتی که نشانه‌ی احترام گذاشتن است استفاده کنید.  💠 در رفتارهای خود، احترام به همسرتان مشهود باشد. 💠 طرز و شما نشان می‌دهد چقدر برای همسرتان قائل هستید و به او احترام می‌گذارید. 💠 نتیجه و احترام به یکدیگر، افزایش و صفات خوب و کمرنگ شدن صفات رذیله در انسان است. 💠 همیشه برای همسرتان یک همسر بانشاط و گرم و صمیمیِ باشید تا محبوبیت و جاذبه‌ی شما روز به روز بیشتر شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨﷽✨ ✍🏻خانم خونه! ✅ دسـت از تایید همسر خود برندارید. بیشترین گلایه آقایان از همسران خود این است که می‎گویند: "همسرم مرا قبول ندارد....!"
002.mp3
1.5M
✅ رابطه صحیح زن و شوهر بخش دوم 🔺 دعوای زن و شوهر! 🎙دکتر حمید 👌حتماً گوش بدید عالیه👌
در هنگام گفت و گو با همسرتان صحبت های او را خوب بشنوید 🔸وقتی به صحبت‌ها و گلایه‌های همسرتان گوش می‌دهید به منظور آنکه نشان دهید به حرف‌های او گوش می‌دهید گاهی بگوییــد: چه‌جالب، آها، خوب، اِ و ... 🔸ارتباط کلامی با این واژه‌ها و نیز ارتباط چشمی با همسرتان در حین گوش دادن، بسیار در آرامــش همسـرتان موثــر است و شمــا را پناهگاه و سنگ صبور خوبی تلقی خواهد کرد. 🔸اگـر خـوب و بــا توجـــه به صحبت‌ هـای همسرتان گوش ندهید برداشت او این خواهد بود که او را درک نکرده‌اید و همین خود عامل گلایه و تشنّج جدید خواهـد شـد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ارسالی از طرف اعضای کانال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅پیشنهاد جالب ، ساده و بسیار خوب دکتر رفیعی برای ملاقات اموات در صبح جمعه، مخصوصاً والدین ، لطفا" خوب ببینید و خوبتر گوش بدید و اگر پسندیدید ، دربین خانواده و فامیل اجرا کنید . متشکرم 🙏🙏
🔻صدور برگِ گذر ویژه اربعین از دوشنبه سخنگوی پلیس: 🔹برای اینکه هزینه کمتری به زائران تحمیل شود، طی توافقی با طرف عراقی، قرار شد برگ گذر ویژه اربعین صادر شود. این برگ فقط برای یک‌بار است. 🔹شهروندان می‌توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ درخواست صدور «برگ گذر موقت» کنند که تنها هزینه صدور آن، هزینه پست است.
[🌸🍃] سلام بر تو ای شهید راه حق ...✋🏼 سلام به لبخند های زیبای شهادتت...🦋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ قابل توجه خانم ها و آقایانی که در اینستاگرام و توییتر برای هم کامنت های عاطفی میذارن و باهم شوخی میکنن‼️ ⚠️خطری که مذهبی ها را تهدید می‌کند⚠️ 📛 خلوت پیامکی و واتساپی و تلگرامی و..‌. حرام است..!! ♨️ جایی که امام علی می‌فرمایند من از سلام دادن به زن جوان ابا دارم، ما دیگه چی می‌تونیم بگیم؟؟!!
کاش میشد کمی از رسم شهدا را در پیش بگیریم آنها گرچه زمینی بودند اما زمین گیر نبودند آنها گرچه اهل این دنیا بودند اما دنیا پرست نبودند کاش به مانند آنها باشیم... 💔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کارنامه شگفت‌آور رئیسی در کمتر از ۱ سال!() 🔹خطاب به تمام کسایی که میگفتن اینا همش وعده وعیده و باید دید دولت در آینده چه میکنه تا بشه حق داد و اعتماد کرد!