eitaa logo
🇵🇸 پیروان مکتب شهید احمد کاظمی
76 دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
3.5هزار ویدیو
325 فایل
پایگاه بسیج شهید احمد کاظمی شهر ورنامخواست
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ثامن لنجان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 کرونای آدمکش و جامعه نابود کن/ همه برای مبارزه با این کرونای خطرناک قیام کنند 🍃🌹🍃 🔻درخواست آيت الله اراکی از عموم مردم برای مبارزه با ویروس خطرناک بی‌حجابی: بی حجابی رواجش در جامعه یعنی تجویز بهره‌برداری جنسی نامشروع از زنان در یک جامعه. 🔹از کشف بیش از آن که، مردها آسیب ببينند خودِ زن آسیب می بینه. ما دلسوز جوانای خودمون هستیــم. ما دلسوز دخترکی هستیم که خیال میکنه کار خوب میکنه. ما نمی توانیم شاهد سوختن او باشیم در جامعه 🔺ما نمی‌توانیم درجامعه خودمان بی‌حجابی را تحمل کنیم رواج بی‌حجابی یعنی رواج فساد یعنی رواج یک کرونای آدمکش و جامعه نابودکن 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از ثامن لنجان
🇮🇷 📸 حجاب کمتر= آزار و اذیت بیشتر 🍃🌹🍃 🔻خانم جسیکا ولفندیل استاد فلسفه دانشگاه کیس وسترن آمریکا در مقاله ای تحت عنوان لباس تحریک آمیز و مسئولیت جنسی می گوید: مطالعات متعدد نشان داده است زنی که لباس آشکار و باز به تن دارد بیشتر از زن پوشیده مورد حمله و آزار جنسی قرار می‌گیرد 🔸در طول بیست سال گذشته، مطالعات در ایالات متحده و جاهای دیگر نشان داده است که روانپزشکان، قضات، هیئت منصفه ودانشجویان کالج بر این باورند که زنی که لباس آشکار به تن دارد بیشتر از زنی که لباس پوشیده و متواضعانه دارد مورد حمله یا آزار جنسی قرار می گیرد 🔺و اگر مورد حمله قرار گیرد، تا حدی مسئول حمله اوست و مهاجم او کمتر مقصر است. ✅ منبع: https://philarchive.org/rec/WOLPDA-3 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از ثامن لنجان
ranjnameh.pdf
540.4K
♻️ رنجنامه تاریخی سید احمد خمینی خطاب به آیت الله منتظری سال‌هاست که این سند تاریخی حتی توسط بیت و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) که زیر نظر سید حسن خمینی است هم سانسور می‌شود. سندی که برملا کننده بسیاری از حقایق تاریخی است. اواخر اسفند سالگرد ارتحال یادگار حقيقی امام بود و اوایل فروردین (۶ فروردین) سالروز نامه تاریخی امام و عزل حسینعلی منتظری از قائم مقامی رهبری است. مرور این رنجنامه به تحلیل بسیاری از وقایع پس از امام حتی وقایع امروز کمک می‌کند.
هدایت شده از ثامن لنجان
🇮🇷 📝 از اعتراضات واقعی تا اغتشاشات ساختگی! 🍃🌹🍃 🔻درحالی‌که کشورهای اروپایی به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی، طی چندماه اخیر با ابزارهای مالی و رسانه‌ای به دنبال ایجاد اغتشاش و ناآرامی در ایران بودند تا در مقابل امتیازات ویژه‌ای دریافت کنند، این روزها فرانسه و سرزمین‌های اشغالی شاهد اعتراضات میلیونی هستند! 🔸به دنبال اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قصد سفر به ایتالیا را داشت که هیچ خلبانی حاضر به انجام این سفر نشد. 🔹در فرانسه نیز روز پنجشنبه یک میلیون نفر به خیابان‌ها آمدند تا اعتراض خود را به قانون بازنشستگی و دولت مکرون ابراز کنند. همچنین هم‌اکنون شهرهای این کشور صحنه اعتصابات عمومی در بخش‌های مختلف است. همین اعتصابات مشکلات عدیده‌ای را برای فرانسه بوجود آورده است، مثلا در بخش نظافت شهری، اعتصاب رفتگران سبب انباشت ۱۵ هزار تن زباله در تمام نقاط فرانسه شده است. 🔺بنظر می‌آید خوابی که دشمنان برای ایران دیده بودند است اکنون برای خودشان تعبیر شده است!
هدایت شده از ثامن لنجان
‏میگن این دو بزرگوار مردم آزارن دلیلش؟؟؟ چون نمیذارن یه شب سربازای آمریکایی و حرومزاده های صهیونیستی یه خواب راحت داشته باشن؛ تا باشه ازین مردم آزاری ها باشه؛ خدا قوت✌️ 🇮🇷
هدایت شده از ثامن لنجان
💢 این تنها بخشی از فعالیت های پژوهشکده رویان است!
هدایت شده از ثامن لنجان
🌿🌹🌿 مجموعه چرا پدافندهای آمریکا در برابر پهبادهای مقامت عمل نمی کنند 🍃🌹ـــــــــــــــــــــــــ
هدایت شده از ثامن لنجان
39.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماهنگ زیبای «روزه اولی»...🌙 ▫️باصدای: محمدحسین پویانفر ▫️اثر: موسسه ماوا و نهضت بفرستید برای بچه‌های گُلِ روزه اولی💚
هدایت شده از ثامن لنجان
شبنامه 1156 - @mrtahlilgar.mp3
13.23M
🚨 مهم / نبرد تمام عیار با آمریکا در سوریه در شبی که گذشت / شلیک ده ها موشک و پهپاد سوی آمریکا / حمله مقاومت به پایگاه های آمریکا در / سه پایگاه مورد هدف قرار گرفت / شلیک ده ها موشک و پهپاد سمت آمریکایی ها / کاخ سفید: دنبال جنگ با ایران نیستیم / مقاومت: در صورت پاسخ در سطحی بالاتر پاسخ خواهیم داد/
هدایت شده از ثامن لنجان
؛ ⁉️ ســوال: 👇👇 گاهی در خبرها می‌شنویم که رهبر انقلاب فلان مقدار در فلان موضوع (مثلاً جشن گلریزان دیه) کمک کردند. رهبری این همه پول از کجا می‌آورد؟ پاســخ: 👇👇 منابع مالی متعددی در اختیار رهبری است از جمله خمس، وجوهات، هدایا و بعضا بودجه های حکومتی. بعضی از این موارد مصرف مشخصی دارد و هزینه کرد برخی از آن منوط به صلاح دید ایشان است. لازم به ذکر است که مدیران مختلف نه تنها در ایران بلکه در همه جای دنیا، علاوه بر بودجه هایی که مصرف مشخص دارند، بودجه هایی در اختیار دارند تا در مواردی صلاحدید هزینه کنند با این تفاوت که بودجه در اختیار رهبری عمدتاً مردمی است.
هدایت شده از ثامن لنجان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
؛ ⁉️ آیا اسلام برای تورم برنامه‌ای دارد؟ 🔸این ادعا که اسلام دین تمام قرن‌هاست و در عین حال کاملترین دین است، آیا برای تورم که مشکل امروز بسیاری از جوامع است، برنامه‌ای دارد؟! .
هدایت شده از ثامن لنجان
✅برکناری وزیر جنگ اسرائیل اوضاع را برای نتانیاهو بدتر کرد هزاران معترض پس از برکناری گالانت (وزیر جنگ اسرائیل) حلقه پلیس را در نزدیکی اقامتگاه نتانیاهو شکستند. سرکنسول اسرائیل در نیویورک نیز اعلام کرد که استعفا می دهد زیرا دیگر نمی تواند نماینده دولت فعلی این رژیم باشد.
هدایت شده از ثامن لنجان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عاموس یادلین: اسرائیل دیگر اسرائیل سابق نمی‌شود 🔹رئيس سابق اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل گفت: «اسرائیلی که می‌شناختیم دیگر هرگز برنمی‌گردد.»
هدایت شده از ثامن لنجان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💬 تصاویر آخرالزمانی از تل‌آویو/ ۷۰۰ هزار معترض در اسرائیل به خیابان آمدند
هدایت شده از ثامن لنجان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 علیکم السلام 😁😂 🔹 نفتالی بنت و یائیر لاپید و نتانیاهو یه نخست وزیر رژیم صهیونیستی هر توئیتی که 5 ماه قبل برای ایران میزدند را حالا به زبان عبری و برای تلاویو به عنوان نسخه تجویز میکند.... زمین بیش از حد تصور گرد است.
هدایت شده از ثامن لنجان
💢همزمان که ما داریم از عیدنوروز و ماه رمضون لذت میبریم، تو فرانسه و اسراییل تظاهرات میلیونی هست؛ تازه ده ها خلبان جنگنده اف ۳۵ اسقاطیل اعتصاب کردن؛ پایگاههای آمریکایی هم دارن ضربه ملایم مغزی میشن؛ ۱۴۰۲ یه کم طوفانی شروع شده انگار :))
هدایت شده از ثامن لنجان
💢 نشست برخط راهکارها و موانع تحقق شعار سال ➖با حضور: 🔻دکتر سید امیر سیاح رئیس مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد 📌 دوشنبه ۷ فروردین ماه 🕗 ساعت ۲۱ 🌐پخش زنده در کانال بصیرت پیام رسان روبیکا👇 🆔https://rubika.ir/baseeratt
هدایت شده از ثامن لنجان
🔺 هر دو دستش را دور گلوی او گرفته و فشار میدهد او یک زن است اما نه کسی از بابت این تصویر و آنچه بر او گذشت اعتراضی دارد نه آنجلینا جولی برایش پست میفرستند و نه حتی کسی از حقوق او که ممکن است در تلاویو زیر سوال رفته باشد حرف میزند... حقوق بشر حقوق زنان دموکراسی دروغی بیش نیستند! اینها ابزار غرب برای پیشبرد اهداف است به خودش و دوستانش که برسد پشیزی برای این مهم اهمیت قائل نمی باشد..
هدایت شده از ثامن لنجان
📡 دلسوزیهای ماهواره ای ❓ اونایی که توی خونه شون ماهواره ای دارن می دونن جواب این سوالا چیه؟ 1️⃣ کشورهای غربی برای مردم کدوم کشور اینقدر شبکه رایگان ماهواره ای راه انداخته اند که برای ایرانی ها راه انداخته اند؟! 2️⃣ چرا کشورهای غربی از بین این همه آدم توی دنیا، تصمیم گرفته اند برای ایرانی ها دلسوزی بکنند؟! 3️⃣ واقعا این کشورهایی که اینقدر ایرانی ها رو تحریم می کنند، چی شده که اینجا حاضر شدن این همه هزینه بکنند و شبکه های فارسی زبان و برنامه های به ظاهر سرگرم کننده برای ایرانی ها درست کنند ؟! 4️⃣ بنظر شما این شبکه های فارسی زبان قراره چه دستاورد با ارزشی برای اونها داشته باشه که اینقدر دارن براش هزینه می کنند؟! 5️⃣ این ها همونهایی نیستن که 8 سال همه جوره از صدام حمایت کردند تا ایران رو نابود کنه!! یعنی حالا قصدشون غیر از نابود کردن ایران و ایرانیه؟! 6️⃣ چرا BBC با فروش حق اشتراک برنامه هاش، از مردم کشور خودش پول میگیره اما بصورت کاملا مجانی در خدمت ایرانی هاست؟! ⁉️بهتر نیست در مورد بعضی چیزا بیشتر فکر کنیم؟!
هدایت شده از ثامن لنجان
✅ گزیده ای از اخبار مهم اخیر ◽️ورود بیش از ۶ونیم میلیون زائر به مشهد گنابادی نژاد، معاون زیارت استانداری خراسان رضوی در نشست خبری خدمات سفر: به طور کلی از ۱۵ اسفندماه تا ۶فرودین۱۴۰۲، ۶میلیون ۸۴۷ هزار و ۸۰۱نفر ورودی زائر به مشهد داشتیم. ◽️رئیس‌جمهور: خود را ملزم به مهار تورم می‌دانیم سید ابراهیم رییسی: تلاش می‌کنیم با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف مطالبه رهبری برای تحول را محقق کنیم. تزریق ناامیدی به جامعه از گناهان نابخشودنی است. همانگونه که رهبر انقلاب تأکید کردند، نیازمند یک روحیه جدید و یک نگاه تحولی هستیم. برخورد قاطع با مدیران شرکت هایی که ارزشان را برنگردانند. ارائه اصلاحیه به مجلس برای حذف مصوبات تورم زا در بودجه امسال. ◽️اینستاگرام، تیک تاک و توئیتر برای کارمندان فرانسوی ممنوع شد فرانسه استفاده از اینستاگرام، توییتر، تیک‌تاک و سایر برنامه‌های تفریحی را در تلفن‌های کارمندان دولت به دلیل نگرانی در مورد امنیت داده‌ها ممنوع کرده است. ◽️ابطال مجوز پزشکی در انتظار دکترهایی که کارت‌خوان نداشتند علی نخچیان، مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان خراسان: سازمان مالیاتی طرح ابطال مجوز پزشکانی که از کارت‌خوان استفاده نکنند را ابلاغ کردند؛ پزشکانی که کارت‌خوان نصب نکنند، مجوزششان ابطال می‌شود. ◽️وجود بیش از ۲ هزار زندانی مهریه در کشور جولایی، رئیس هیات امناء ستاد دیه کشور: ۲۴۰۴ زندانی مهریه در کشور وجود دارد. بدهکاران مهریه اغلب جوان هستند و به دلیل ناتوانی در پرداخت در بند زندان بسر می‌برند. [جوانان مهریه ای را که توان پرداخت آن را ندارند قبول نکنند] ◽️مادر شدن، مغز زنان را بهبود میبخشد پژوهشگران حوزه پزشکی دریافتند که حاملگی می‌تواند انعطاف‌پذیری عصبی، یا مدلسازی مجدد را در مغز زنان بهبود دهد.