eitaa logo
کانال جوانترین شهید مدافع حرم سید مصطفی موسوی
332 دنبال‌کننده
19.8هزار عکس
13.7هزار ویدیو
193 فایل
کانالهای @shahidmostafamousavi کانال استیگر.عکس.شهدا @shahidaghseyedmostafamousavi گروه https://eitaa.com/joinchat/2436431883C549b63c545 شهدا را باید خیلی جدّی گرفت. ما برای شهدا همان ارزشهایی را باید قائل باشیم که خدای متعال برای اینها قائل است.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
*🎥 جزئیات طرح جدید دولت برای جبران حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از زبان معاون اقتصادی رئیس جمهور/۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان مبلغ واریزی برای هر نفر* *👤 محسن رضایی:* *🔸 قرار بر این شد تا ۲ ماه مبلغ حذف یارانه ارز ۴۲۰۰ تومانی بصورت نقدی و اعتباری به حساب افراد واریز شود اما بعد از دو ماه این مبلغ به صورت کالابرگ در اختیار مردم قرار بگیرد.* *🔸 این مبلغ برای دهک‌های پایین ۴۰۰ هزار تومان و برای سایر طبقات ۳۰۰ هزار تومان برای هر نفر خواهد بود.* *🔹 عدد قطعی بزودی در روزهای آینده اعلام خواهد شد.* ‌‌امروزفضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست مقام معظم رهبری ✅ به کانالهای جوانترین شهید مدافع حرم سید مصطفی موسوی بپیوندید: کانال ایتا @shahidmostafamousavi کانال استیگر.عکس نوشته ها. ایتا @shahidaghseyedmostafamousavi گروه.ایتا https://eitaa.com/joinchat/2436431883C549b63c545 واتساپ جوانترین شهید مدافع حرم سیدمصطفی موسوی. سیدخندان https://chat.whatsapp.com/JmkllS4CObg9gbtou16qVo گروه. واتساپ ‌‌https://chat.whatsapp.com/DBfOUQlaCEXKPQMYfQRhZa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻 از هر ۵ کودک در آمریکا ۱ نفر گرسنه است 🔹اولین سخنرانی کاملا هریس به عنوان نامزد معاون رئیس جمهور آمریکا: ما دچار بحران فقر، گرسنگی، بی خانمانی و بیکاری هستیم، از هر ۵ کودک، ۱ کودک در ایالات متحده گرسنه است 🆑
🔻نیویورک تایمز: ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم! 🔹روزنامه نیویورک‌تایمز:ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم؛‌ تقریباً ده درصد از کارگران آمریکایی در سه هفته گذشته برای دریافت مزایای بیکاری اقدام کردند. 🔹این موج بیکاری در تاریخ مدرن آمریکا بی‌سابقه است. 🔹میلیون‌ها نفر در تلاشند تا ادعاهای بیکاری خود را به سازمانهای دولتی ارسال کنند.
🛎 من، در قبال چالش‌ها قسمت سوم/ : 📡یکی از روش‌های مهمِ جنگ شناختی (نرم)، پخش «»، اخبار و در جامعه است که آسیب‌هایی جبران‌ناپذیر بر جای می‌گذارد❗️ ♦️از اهداف و انگیزه‌های شایعه‌سازان می‌توان به القاي و وحشت، تضعيف‌ روحيه مردم، افکار عمومي، ايجاد در عزم‌ و اراده‌ نيروها، ايجاد اختلاف و تفرقه و غیره اشاره کرد. ♦️دشمن، به‌مقتضای حوادث اجتماعی، به انتشار شایعات می‌پردازد. امروزه، شایعات مربوط به هدفمند کردن یارانه ها وبه تبع آن افزایش قیمت کالا ها بشدت در حال پخش است.❗️ 🔷: 🔽 1️⃣-عمل به راهکارهای قرانی در مواجه با شایعات از جمله: 👇 ✅عدم دخالت و اظهارنظر در اموری که تخصص ندارم (اسراء/36). ✅بررسی درستی و نادرستی اخبار و گزارش‌های رسیده از سوی انسان‌های فاسق (حجرات/6). ✅از کنار شایعات به‌آسانی نگذرم و آن را بازگو نکنم (نور/15). ✅بدانم که: بازگوکنندگان شایعات و بهتان‌ها مورد مواخذه خداوند قرار می‌گیرند (نور 17 و 17). ✅ و... 2️⃣- دریافت اخبار و اطلاعات از منبع موثق، مثل رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و نشریات انقلابی. 3️⃣- اخبار و اطلاعات مشکوک را با افراد آگاه و مراجع قانونی مطرح کنیم و از آنان کسب تکلیف کنیم. 4️⃣و... ✍️علی‌اکبر صیدی
🔻75 ٪ آمریکایی‌ها معتقد به فساد گسترده در دولت ایالات متحده هستند 🔹آمریکا رتبه دوم پنهان‌کاری مالی را پس از سوئیس دارد
🔻جنایت‌های آمریکا (پاکستان) 🔹سال ۱۹۷۱ پاکستان غربی حکومتی استبدادی و تحت حمایت آمریکا به طرز وحشیانه‌ای به پاکستان شرقی حمله کرد. این جنگ زمانی به پایان رسید که هند به علت هجوم پناهندگان به این کشور به پاکستان شرقی بنگلادش کنونی حمله کرد و نیروهای پاکستان غربی را شکست داد. 🔹 در جریان جنگ بنگلادش برخی منابع آمار کشته‌شدگان را ۳ میلیون نفر و منابع دیگر ۱.۵ میلیون نفر تخمین زده‌اند.
دزدی به سبک انگلیسی 🔻 نیکولاس مادورو از بانک انگلیس خواسته که یک میلیارد دلار از طلاهایی که ونزوئلا در آن بانک ذخیره کرده را به آنها بدهد تا با کرونا مقابله کنند. دادگاه عالی انگلیس وارد ماجرا شده و حکم داده که ما مادورو به رسمیت نمی شناسیم و گایدو رهبر مخالفان را به رسمیت می شناسد.
جولان شیطان در آخرالزمان 🔻 کشور پرتغال ششمین کشور اروپائی بود که در ژوئن ۲۰۱۰ ازدواج (گناه هم‌باشیِ) همجنس بازان را تصویب کرد! 🔹 برنامه این است هر سال چند کشور، گناه قوم سدوم را تصویب کنند و تاکنون بیش از ۳۲ کشور جهان، این قانون را تصویب کرده اند.
🔻 اخیراً کنگره‌ی برزیل در ماه ژوئن که همجنس‌بازان آن‌را به ماه افتخار به گناه همجنس بازی در جهان معرفی می‌کنند، با نور‌های رنگین و واژه‌ی "غرور" تزئین شد! 🔹 مردم جهان، برزیل را به تیم فوتبالش می‌شناسند اما نمی‌گویند پارلمان کشور برزیل در سال ۲۰۱۳ به جرگه‌ی کشورهای تصویب کننده‌ی ازدواج (هم‌باشیِ) همجنس‌بازان پیوست! 🔹 تاکنون بیش از ۳۲ کشور جهان به جمع تصویب‌کنندگان گناه همجنس بازی پیوسته‌اند و تا انتهای سال ۲۰۲۰ قرار است این تعداد به ۳۵ کشور دنیا برسد!
*🔹سخنی با رفقای انقلابی* *👌انقلاب مکبر میخواهد* 🔹یکی از رفقایمان چند سال پیش یک یادداشت نوشت بااین عنوان *« انقلاب مکبر میخواهد»* محتوایش هم این بود که جریان حلقه میانی باید کار مکبر را انجام دهد یعنی امت را از رفتار و تصمیم امام باخبر کند. 🔹این روزها که بحث  داغ شده و رفقای انقلابی از چپ و راست دولت را شمشیر میزنند و در حال تبیین جبهه حق هستند یاد این یادداشت افتادم. انقلاب مکبر میخواهد اما نه مکبری که تحت تأثیر موج رسانه ای باشد. *🔹رفیق انقلابی من ناسلامتی رهبری من و تو را حلقه میانی می‌داند و انتظار دارد که شمشیر تبیین را به بدن غول رسانه دروغگو بزنیم نه به دولتی نو پا با مدیرانی که دیروز مانند ما بودند و امروز وارد میدان عمل شده اند.* *🔹ناسلامتی قرار است مردم را آگاه کنیم نه اینکه به اسم نقد منصفانه صفوف نماز جماعت را پراکنده کنیم.* قرار بود مبین قدرت انقلاب باشیم نه مفسر رسانه های اجنبی. 🔹نقدهایمان به دولت درست است، دولت میتوانست کاررسانه ای قویتری داشته باشد برای اقناع مردم اما خودت نگاه کن و ببین *اگر فقط نقد کنی و نقاط قوت را نگویی نتیجه کارت چه میشود جز ناامیدی مردم؟* 🔹میگوییم 👈راهبرد تبیین اقناعی ✅تکنیک گفتگوی دوستانه و منطقی را ببینید، شما هم به این روش با استدلال اقناعی با مخاطبان گفتگو بفرمایید، *یکی جواب بده ، چرا یارانه ما باید فقط به جیب صد کارخانه دار بره ؟پس مردم چی ؟!!!* 🆔 کمپین دانشجویی جبهه واحد ضد US+Zionist