eitaa logo
کانال جوانترین شهید مدافع حرم سید مصطفی موسوی
337 دنبال‌کننده
19.7هزار عکس
13.6هزار ویدیو
193 فایل
کانالهای @shahidmostafamousavi کانال استیگر.عکس.شهدا @shahidaghseyedmostafamousavi گروه https://eitaa.com/joinchat/2436431883C549b63c545 شهدا را باید خیلی جدّی گرفت. ما برای شهدا همان ارزشهایی را باید قائل باشیم که خدای متعال برای اینها قائل است.
مشاهده در ایتا
دانلود
. « سلام الله وصلواته علیه به عدد علمه » در سخنی کوتاه و پرمحتوا به نکته مهمى اشاره مى فرمایند،که در سیر و سلوک انسان به سوى خدا بسیار تأثیرگذار است. مى فرمایند: ♦️«کار بدى که تو را ناراحت (و پشیمان) مى سازد نزد خدا بهتر است از کار نیکى که تو را مغرور مى کند»; ♦️(سَیِّئَةٌ تَسُوءُکَ خَیْرٌ عِنْدَ اللَّهِ مِنْ حَسَنَة تُعْجِبُکَ). دلیل آن روشن است، زیرا انسان معصیت کارى که از عمل زشت خود ناراحت مى شود به سوى پشیمانى و توبه و جبران آن گام بر مى دارد، حال آنکه آن کس که از کار نیک خود مغرور مى گردد گامى به سوى ریاکارى بر مى دارد. توبه آثار شوم آن معصیت را مى شوید در حالى که غرور عُجب و ریا از کارهاى نیک، انسان را به پرتگاه گناهان کبیره مى کشاند. ❣«ثواب نشر با هزاران هزارسلام وصلوات هدیه به خانم حضرت زینب سلام الله ،شهداومؤمنین » .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عصبانیت عجیب و وصف ناشدنی شبکه و کارشناسان اینترنشنال از آزادی دیپلمات ایرانی!! 🔺"از شکست ائتلاف جهانی علیه ایران تا سیلی محکم به اپوزیسیون ضد ایرانی!" 🔶 با آزادی «اسدالله اسدی» دیپلمات ایرانی از زندان‌های بلژیک، رسانه‌های فارسی زبان از جمله اینترنشنال واکنش‌های متعدد و ناراحت کننده‌ای به آن نشان دادند که گویای عصبانیت اپوزیسیون خارج نشین از این تصمیم بلژیکی‌هاست!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امسال 87 هزار و 550 زائر ایرانی از 21 ایستگاه پروازی برای برگزاری مناسک حج، راهی سرزمین وحی می‌شوند. از بامداد امروز اعزام کاروان‌ها کلید خورد و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است طی یک ماه عملیات اعزام زائران به سرانجام برسد. در این مدت 125 هواپیما عملیات اعزام زائرین بیت‌الله الحرام را انجام می‌دهند و سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری نیز همه امکانات لازم را فراهم کرده‌اند و نیروهای ستادی و عملیاتی در شهرهای مکه و مدینه مستقر و آماده استقبال از زائران هستند.  سرانه ودیعه‌گذاری متقاضیان در دهه 80 مهمترین عامل در تعیین سهمیه و اعزام زائران در هر استان است؛ بر این اساس بیشترین اعزام زائر به ترتیب مربوط به استان تهران با 12 هزار و 450 نفر، خراسان رضوی با 9 هزار و 845 نفر و استان اصفهان با 7 هزار و 300 نفر است. کمترین تعداد زائر اعزامی نیز به ترتیب متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد با 115 نفر، استان ایلام با 135 نفر و چهارمحال و بختیاری با 360 نفر است.خردسال‌ترین و مسن‌ترین زائر ثبت‌نامی حج تمتع امسال نیز یک نوزاد 9 ماهه از کرمان به نام فریما شاهی و یک مرد 111 ساله از کردستان است. 54 درصد زائران را بانوان تشکیل داده‌اند و 12 درصد حجاج اعزامی در سال جاری نیز اهل سنت هستند. 
💢 غم و غصه و پیری 💠 امام علی علیه السلام فرمودند: 🍃 الْهَمُّ نِصْفُ الْهَرَمِ 🔹 اندوه خوردن، نيمى از پيرى است. 📚 نهج البلاغه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بسیاردیدنی...👆 🔵 از خدا ،اقاامام زمان «صلوات الله وسلامه علیه به عدد علمه» را بخواهیم... 💚ثواب نشرباهزارااان صلوات هدیه به شهداومومنین به نیت ظهورحضرت سلام الله علیه
. 🌹دعا با ثواب بسیار زیاد بعد از وضو 👈پیامبر اکرم صل الله علیه و آله فرمودند ✨سُبْحَانَكَ‏ اللَّهُمَ‏ وَ بِحَمْدِكَ‏ أَشْهَدُ أَنْ‏ لَا إِلَهَ‏ إِلَّا أَنْتَ‏ أَسْتَغْفِرُكَ‏ وَ أَتُوبُ إِلَيْكَ وَ أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُكَ وَ رَسُولُكَ وَ أَشْهَدُ أَنَّ عَلِيّاً وَلِيُّكَ وَ خَلِيفَتُكَ بَعْدَ نَبِيِّكَ عَلَى خَلْقِكَ وَ أَنَّ أَوْلِيَاءَهُ خُلَفَاؤُكَ وَ أَوْصِيَاءَهُ أَوْصِيَاؤُكَ✨ 💜👈تمامی گناهانش می ریزد همانطور که برگ از درخت می ریزد و خدا به هر قطره ی آب وضو یا غلسش فرشته ای می آفریند که پیوسته صلوات بر محمد و آل محمد می فرستد و ثواب همه ی ذکرها را برای پرونده ی او می نویسند تا اینکه وقتی او را در قبر بگذارند یا قیامت شود این وضو یا غسل جنابت به شکل فرد خوش سیمایی می آید و سلام می کند 👈آنقدر در بهشت به او نعمت می دهند که کسی نمی تواند بشمارد و 👈خدا تمام گناهانش را می آمرزد و وقتی به مکان نمازش می رود خداوند به ملائکه اش وحی می کند به این بنده ام نگاه کنید از خلایق امیدش را بریده و وضو گرفته و امیدش دم خانه ماست شما را شاهد می گیرم که او را داخل رحمت و کرامت خاص خودم می کنم 📚منبع : بحارالانوار ج 77 ص 316 💚 ثواب نشرباهزااااران هزارسلام وصلوات تقدیم به حضرت ومادربزرگوارشان به نیت ظهوراعلیحضرت «سلام الله وصلواته علیهم به عدد علمه » .
❣🕊«»فرمانده ای که صدام شخصا برای سرش جایزه تعیین کرد! 🔹وی با کمک هشت کلاه سبز ایرانی در منطقه دشت عباس چنان بلایی بر سر نیروهای عراقی آورد که رادیو عراق اعلام کرد؛ یک لشکر از نیروهای ایرانی در دشت عباس مستقر شده است! 🔸 وی اولین کسی بود که توانست نیروهای عراقی را به اسارت بگیرد ، او طی نامه ای به صدام حسین وی را به نبرد در دشت عباس فرا خواند ، صدام یک لشکر به فرماندهی ژنرال "عبدالحمید" به منطقه دشت عباس فرستاد ، "عبدالحمید" کسی بود که در اسکاتلند از این ایرانی شکست خورده بود و هفتم شده بود. پس از نبردی نابرابر و طولانی عراقیها شکست خوردند و او شخصا ژنرال عبدالحمید را به اسارت گرفت. . بخاطر رشادتش در جنگ به او لقب "شیرصحرا" دادند 🔸 دهان فرماندهان از تعجب باز مانده بود. کارهای او با هیچ قاعده ای جور در نمی آمد و سرهنگ با طرح و فکر خودش آن را به انجام می رساند؛ بدون دادن حتی یک نفر تلفات. یکی از افسران جلو آمد و با حالتی ناباورانه که عمق حیرت و بهت او را آشکار می کرد، پرسید: «جناب سرهنگ، من اصلا متوجه نمی شوم. آخر چطور می شود که شما چهل کیلومتر وارد خاک دشمن بشوید، بکشید و بگیرید، بدون حتی یک کشته؟» بعداز شهادت او رادیو عراق با شادی مارش پیروزی پخش کرد. او سرلشکر 🕊 فرمانده شجاع نیروهای ویژه ارتش سرافراز ایران بود. 💚تعالی درجات شهدا و عزیزان شهداو این شهیدنازنین و به نیت ظهوراعلیحضرت؛ هزارااااان هزارسلام ودرودو . ‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا