eitaa logo
کانال جوانترین شهید مدافع حرم سید مصطفی موسوی
335 دنبال‌کننده
19.7هزار عکس
13.6هزار ویدیو
193 فایل
کانالهای @shahidmostafamousavi کانال استیگر.عکس.شهدا @shahidaghseyedmostafamousavi گروه https://eitaa.com/joinchat/2436431883C549b63c545 شهدا را باید خیلی جدّی گرفت. ما برای شهدا همان ارزشهایی را باید قائل باشیم که خدای متعال برای اینها قائل است.
مشاهده در ایتا
دانلود
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سرود اشک - حاج مهدی رسولی تهیه شده در مرکز رسانه‌ای نهضت با همکاری قرارگاه رسانه‌ای شهید آوینی هیئت ثارالله زنجان ✔️ جامعه نیازمند تبیین و آگاهیست
┄═﷽═┄ 💠بعد از امیرالمؤمنین (ع) در ردیف چهارده معصوم، حضرت زهرای مرضیه (س) قرار دارند. «أمُّ الأئمةِ النُّجَباء»؛ مادر امامانِ برگزیده هستند. در دعای توسل و خیلی از موارد دیگر بعد از پیغمبر (ص) و حضرت علی (ع) و جلوتر از یازده امامِ معصوم، اسم حضرت زهرا (س) می‌آید. ایشان صدیقه است، صِدّیق با صادق فرق می‌کند. صِدّیق یعنی بسیار اهل صدق و راستی بوده‌‌اند. صفت «الطّاهِره» هم پاکی و طهارت جِبِلّی آن حضرت را بیان می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ زیبا از نهی از منکر بی حجابان در متروی تهران امر به معروف همراه با قاطعیت و مهربانی وقتی مسئولین با نیروهای مردمی همگام و همراه می شوند، نتیجه اصلاح جامعه است. منتظر اجرای این طرح در مشهد، اصفهان، و شیراز خودمون هستیم
🔴آقای ظریف! فرزندان یمن هیمنه آمریکا و اسرائیل را به سخره گرفته اند؛ آن دکمه کذایی که آمریکا با فشار دادنش تمام سیستم دفاعی یک کشور را نابود میکرد کجاست؟!😏 ✍عبدالرحیم انصاری 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 ورود ایرانی و سگ ممنوع ♻️ حقارت ایرانیان در دوره پهلوی را از زبان هویدا بشنوید هویدا بیش از 13 سال نخست وزیر محمد رضا پهلوی بود
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ابراز پشیمانی محمد منظرپور سردبیر سابق بی‌بی‌سی و اینترنشنال 🔺مهاجرت یعنی یک قدم با مرگ فاصله داشتن 🔺مطلقا از این تصمیم راضی نبوده‌ام، 🔺اگر تجربه حالا را داشتم مهاجرت نمی‌کردم! 🔺بسیاری از ایرانیانی که در خارج زندگی می‌کنند در شرایط بسیار سختی هستند.
💠 آیت الله بهجت ره: امروز هرکس نماز بخواند و برای رفع ابتلائات مسلمان‌ ها بعد از نماز دعا نکند، معلوم می‌شود برای رفاه حال دنیای خود هم قاصر بلکه مقصِّر است، در امر آخرت که هیچ! مَن أصبَحَ وَ لا یَهتَمُّ بِأُمُورِ المُسلِمِینَ، فَلَیسَ بِمُسلمٍ هرکس صبح کند و به امور مسلمانان اهتمام نورزد مسلمان نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا بیشترین جوایز کشورهای غربی به ایرانی‌ ها داده می‌شود این جور جوایز معمولا در دنیا به افرادی تعلق می‌گیرد که به انجام کار مهمی شناخته شده هستند اما در مورد ایران و چند کشور خاص ماجرا فرق دارند، معمولاً جایزه علمی نوبل از ایران و این کشورها افرادی را انتخاب می‌کند که شناخته شوند و بتوانند پروژه‌های بعدی را اجرا کنند..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴در غرب، هشتاد نود سال پیش، فقط زنان فاحشه بی حجاب بودند..... 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 و بالاخره حلول شب شهادت حضرت زهرا (س) و روایت صحبت‌های فرزند حضرت زهرا (س)، شهید سید مرتضی آوینی در ثانیه های آخر عمر خود و متوسل شدن به بانوی دو عالم برای شهادت در سرزمین فکه ♦️این لحظات آخر زندگی یک انسان خدایی است! لحظات آخر عمر ما چگونه و با چه جملات و التماس هایی سپری می شود؟ فکرش هم خجالت آور است! 🔸خوشا به حال سید که حضرت زهرا (س) اینگونه با صلابت او را خرید. این روایت چیزی نیست جز تجلی آیه ۶۲ سوره مبارکه یونس که خداوند کریم در آن فرمود: «أَلَا إِنَّ أَوْلِيَاءَ اللَّهِ لَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ. آگاه باشيد كه بر دوستان خدا نه بيمى است و نه آنان اندوهگين مى ‏شوند.»