📗🇮🇷یازهراس♡شهیدتورجی زاده🇵🇸📗
3.1هزار دنبال‌کننده
18.6هزار عکس
8.4هزار ویدیو
#یازهــرا «س»💚 شهـــــ⚘ــــــیدزهرایی محمدرضا تورجی زاده🌷 📖ولادت:۱۳۴۳/۴/۲۳ 📕شهادت:۱۳۶۶/۲/۵ 🕯مزار:گلستان شهدای اصفهان 🆔️خادم شهید⚘ @s_hadi40 ♻️خادم تبادل🗨 ↙ @AA_FB_1357 #ثواب_کانال_تقدیم_حضرت_زهرا_س♡✅
مشاهده در پیام رسان ایتا
•🍃💚• چقدرحالِ‌قشنگےست‌میانِ‌من‌وتو حرَمَت‌لیلےومن‌درپےآن‌مجنونم ...✨💔   🍃|↫ 🚩 ╭━━⊰❀🇮🇷❀⊱━━╮ @shahidtoraji213 ╰━━⊰❀♥️❀⊱━━
•🍇🎞• °‹بابی‌اَنتَ‌وَامۍیـٰااباصالح‌المَھدی›°🤍° --رؤز؎آیَدصِدا📯 کہ‌روزِ‌هَم‌عَہدی‌رِسیده‌اَست✨ •قَدقآمَتِ‌الصَّلات‌…📿 کہ‌مَہدی‌رِسیده‌اَست …إِن‌شاءاللَّه °✨° 🚩 ╭━━⊰❀🇮🇷❀⊱━━╮ @shahidtoraji213 ╰━━⊰❀♥️❀⊱━━
✍بنده ی خدا بودن همیشه‌‌برای‌خدا‌بنده‌باشید! ڪه‌اگر‌این‌چنین‌شد بدانیدعاقبت‌همه‌ےِ‌شمابه‌خیر‌ختم‌مےشود... 🌷شهید مدافع حرم 🥀🥀🥀🥀 ╭━━⊰❀🇮🇷❀⊱━━╮ @shahidtoraji213 ╰━━⊰❀❤️❀⊱━━╯
حجم رسانه بالاست
مرا عهدیست با جانان..🌹🌹🌹🌹 🤝 هـر صبـــح 🥀 امـام زمانـــت یه قـرار عـاشقانه بذار 🥀 ... 🥀🎙با صدای آقای قرار عاشقی مهدوی 🥀🥀🥀
📣 سردار تنگسیری: رونمایی از ناو هواپیمابر در آینده فرمانده نیروی دریایی سپاه: 🔺️در آینده نزدیک شاهد رونمایی از ناو هواپیمابری خواهید بود که در دنیا مدل مشابهی برای آن وجود ندارد. 🔺️این ناو هم قابلیت حمل هواپیما و هم قابلیت حمل تعدادی شناور موشک‌انداز را در درون خود را دارد. 🔺️شناورهای راکت‌انداز نیروی دریایی سپاه اکنون مجهز به موشک‌های نقطه زن شده‌اند.  @shahidtoraji213
توییت یک آمریکایی درباره حاج قاسم سردار سلیمانی از طبقه کارگر ایران بیرون آمد. او درجات را طی کرد و به یکی از بهترین ژنرال های قرن بیستم تبدیل شد. چون از ایران محافظت می‌کرد، سردار سلیمانی توسط دولت من ترور شد. در روزی که این کار انجام شد، بسیاری از آمریکایی‌ها خشمگین شدند. در شهرهای آمریکا تظاهراتی رخ داد اما این گزارش نشد ما می‌دانیم که سردار سلیمانی کیست و عمیق ترین احترام را برای دفاع او از ایران قائل هستیم. متاسفم. 🇮🇷 (عج)  @shahidtoraji213
مشاهده در پیام رسان ایتا
ندای ایران ایران بازیکنان تیم ملی در رقابت‌های هاکی روی یخ قهرمانی آسیا در تایلند که با ۴ بازی سنگین و بدون شکست به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند. به امید قهرمانی تیم ملی و البته ترکیدن حسودایی که چشم دیدن این صحنه هارو ندارند.. 🗣محمد شیروانی  @shahidtoraji213
نمایش در ایتا
💔 امروز شهادت هست ... 🌹 شادی روحشون فاتحه و صلوات ✨ ╭━━⊰❀🇮🇷❀⊱━━╮ @shahidtoraji213 ╰━━⊰❀❤️❀⊱━━╯
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
🔊 | ▪️ویژه شهادت حضرت @shahidtoraji213
🔊 | 📝 امشب میون سینه‌زنی 👤 حاج ▪️ویژه وفات حضرت @shahidtoraji213
⬛️ شهادت حضرت حمزه و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهماالسلام، محضر مبارک امام زمان علیه‌السلام و محبین ایشان تسلیت باد. ‌
مشاهده در پیام رسان ایتا
__چه آرایه ی زیبایی ست... از نسل حسن باشی و... زیارت روی ماهت ، ثواب زیارت حسین در کربلا را داشته باشد... پانزدهم شوال ؛ ▪️سالروز شهادت حضرت حمزه و وفات حضرت عبدالعظیم تسلیت باد▪️ ╭─*═ঈ🇮🇷ঈ═*─╮  @shahidtoraji213 ╰─*═ঈ❤️ঈ═*─╯
همیشه به ما سفارش میکرد؛ می‌گفت: اگه میخواید قیامت، جلوی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها روسفید باشین، نبـــاید گوش به حرف دیگران بدید و روی مُـــد رفتار کنین، نباید بگید عُرف جامعه فلان‌ حرف رو میگه یا فلان چیز رو میخواد، باید نگاه کنین به آیات قرآن و زندگی حضرت زهرا سلام‌الله‌عليها، ببینین اونها چی میگن، همون کار رو بکنین.🌱 ✍🏻به روایت مادر 🕊 ═✧❁🌷یازهرا🌷❁✧┄ ╭━━⊰❀🇮🇷❀⊱━━╮ @shahidtoraji213 ╰━━⊰❀❤️❀⊱━━╯
نمایش در ایتا
🌷🇮🇷 🇮🇷🌷 بسم ربِّ زهـــرا سلام الله قسمت هجدهم ...🌷 کردستان راوی:نوار مصاحبه شهید تورجی و خاطرات دوستان   بعد از مرخصی به دارخوئین برگشتیم. جای شهدا خیلی خالی بود. برادر عباس قربانی فرمانده گردان ما یعنی حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم بود. تعدادی دیگر از بچه ها از مرخصی برگشتند. اما نیروی گردان ما کمتر از تعداد لازم بود. اوایل تابستان 62 به سنندج اعزام شدیم.پادگان حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم محل استقرار بچه های لشگر بود. در مدت ماه رمضان آنجا بودیم. حاج آقا ترکان یکی از روحانیان فعال و انقلابی بود. ایشان تأثیر خیلی خوبی روی بچه ها داشت. هیچگاه ماه رمضان آن سال را فراموش نمی کنم. حال عجیبی بین بچه ها بود. خیلی از بچه ها برات شهادتشان را در آن شبها گرفتند! وقتی نیمه های شب از خواب بلند می شدیم هیچکس در محل استراحت نبود! اکثر بچه ها در محوطه پراکنده بودند. همه مشغول راز و نیاز و نماز شب بودند. معنویت بچه ها فوق العاده بود. صبح عید فطر اعلام شد که بچه ها به مرخصی می روند. قبل از ظهر مشغول بستن وسایل بودیم. دو دستگاه اتوبوس آمد. منتظر بقیه اتوبوسها بودیم. یکی از فرماندهان گفت: جاده های کردستان امنیت ندارد. قرار شده چند خودرو نظامی مسلح حفاظت اتوبوسها را برقرار کنند. بقیه اتوبوسها رسیدند.آماده حرکت بودیم. همان موقع یکی از فرماندهان لشگر وارد شد. بعد از نماز در جمع بچه های گردان شروع به صحبت نمود: برادرها توجه کنید! عملیات مهمی در منطقه کردستان آغاز شده است. دست ضد انقلاب باید از این منطقه کوتاه شود. ارتباط آنها با عراقی ها باید قطع شود. لذا زودتر حاضر شوید. با همین اتوبوسها به منطقه عملیاتی اعزام می شوید. ساکها را برگرداندیم. یک ساعت بعد تجهیزات را تحویل گرفتیم. همه سوار اتوبوسها شدیم. شور و حال عجیبی در بین بچه ها بود. همه اتوبوسها پشت سر هم به سمت سقز حرکت کردیم. هنوز زیاد از شهر دور نشده بودیم. یک هلی کوپتر جلوی اتوبوسها روی جاده نشست! یکی از افسران ارتش از آن پیاده شد. جلو آمد و گفت:برگردید! این جاده امنیت ندارد. ما هم به پادگان سنندج برگشتیم. فراموش نمی کنم. غروب پنج شنبه به پادگان رسیدیم. شب جمعه را در آنجا ماندیم. اولین روزهای مرداد 62 بود. بچه ها حال معنوی خوبی داشتند. دعای کمیل و نماز شب و ... صبح فردا به فرودگاه سنندج رفتیم. از آنجا با سه فروند هواپیمای سی-130 راهی ارومیه شدیم. ظهر جمعه رسیدیم به فرودگاه ارومیه. ناهار را در همانجا خوردیم. غذا خیلی کم بود. اما برای بچه ها مهم نبود. برادر برهانی معاون گردان شروع به صحبت کرد. ایشان گفت: طرح عملیات حرکت به سوی پیرانشهر و پادگان حاج عمران است. باید ارتباط ضد انقلاب باعراقی ها قطع شود. منطقه عملیاتی کوهستانی بود. باید با هلی کوپتر به منطقه عملیاتی می رفتیم. اما خلبانها نمی رفتند. برادر صیاد شیرازی آمد و با آنها صحبت کرد. مشکل حل شد. بعد از ما چندین گردان دیگر به فرودگاه رسیدند. قرار شد آنها بعد از ما حرکت کنند. عصر جمعه به سوی منطقه عملیاتی پرواز کردیم. موقع غروب در جایی پیاده شدیم. با تاریکی هوا به سوی خط حرکت کردیم. از روی همه ارتفاعات تیراندازی می شد. معلوم نبود کدام آنها خودی و کدام آنها دشمن است. در لا به لای تپه ها و کوهها به مقر سپاه رسیدیم. شام هم نبود. با گرسنگی خوابیدیم! ...... 📚 کتاب یازهرا ╭─*═ঈ🇮🇷ঈ═*─╮  @shahidtoraji213 ╰─*═ঈ❤️ঈ═*─╯
🌹اینا رفتند برای نجات ناموس... 💢
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌🕗 قرار شبانه (هرشب ساعت ۸ ) زمزمه عاشقی ❤️ 🌸صلوات خاصه امام رضا(ع) 💚اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ عَلِیِّ بْنِ مُوسَی الرِّضَا الْمُرتَضَی ، اَلْاِمامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ ، وَ حُجَّتِکَ عَلیٰ مَنْ فَوْقَ الْاَرضِ وَ مَنْ تَحتَ الثَّریٰ ، اَلصِّدّیٖق الشَّهیدِ ، صَلوٰةً کَثیٖرَةً تٰآمَّةً ، زٰاکِیَةً مُتَوٰاصِلَةً ، مُتَوٰاتِرَةً مُتَرٰادِفَةً ، کَأَفْضَلِ مٰا صَلَّیْتَ عَلیٰ اَحَدٍ مِنْ اَوْلِیٰائِکَ. 🌸ان شاء الله سلامت و حاجت روا بشوید.. 🚩 ╭━━⊰❀🇮🇷❀⊱━━╮ @shahidtoraji213 ╰━━⊰❀♥️❀⊱━━
نمایش در ایتا
📚زیارتنامه📜♥️ به نیابت از 🌹برای امر فرج و حاجت روایی همه بزرگواران✅... 🌻======✨=======🌻 🍃🌼🌸🌸🌼🌸🌸🌼🍃 بسم الله الرحمن الرحیم 🌸يَا مُمْتَحَنَةُ امْتَحَنَكِ اللّٰهُ الَّذِي خَلَقَكِ قَبْلَ أَنْ يَخْلُقَكِ فَوَجَدَكِ لِمَا امْتَحَنَكِ صابِرَةً، وَزَعَمْنا أَنَّا لَكِ أَوْلِياءٌ وَ مُصَدِّقُونَ وَصابِرُونَ لِكُلِّ مَا أَتَانَا بِهِ أَبُوكِ صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ، وَأَتىٰ بِهِ وَصِيُّهُ، فَإِنّا نَسْأَلُكِ إِنْ كُنَّا صَدَّقْناكِ إِلّا أَلْحَقْتِنَا بِتَصْدِيقِنَا لَهُما لِنُبَشِّرَ أَنْفُسَنا بِأَنَّا قَدْ طَهُرْنا بِوِلايَتِك🌸....🤲 🍃🌼🌸🌸🌼🌸🌸🌼🍃 🌻======✨=======🌻 🌼التماس دعای فرج🌼 زاده🚩 ╭─*═ঈ🇮🇷ঈ═*─╮  @shahidtoraji213 ╰─*═ঈ❤️ঈ═*─╯
•🌼🌾• مرانبودبه‌جزدیدنِ‌توراهِ‌نجات به‌من‌بدونِ‌توالفاتحه‌مع‌الصلوات..! 💛 🚩 ╭━━⊰❀🇮🇷❀⊱━━╮ @shahidtoraji213 ╰━━⊰❀♥️❀⊱━━
هر جا که باشی آن جا بهشت روی زمین است! هرجا که نفس بکشی آن جا معطر است به عطر تو! هر جا که نماز بخوانی آن جا محل طواف ملائکه است! و هر جا که آرام بگیری آن جا محل آرام و قرار ستاره هایی است که دور سرت می گردند! دلم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم... ▪️ ▫️بحق سيدتنا الزينب علیها السلام 🚩 ╭━━⊰❀🇮🇷❀⊱━━╮ @shahidtoraji213 ╰━━⊰❀♥️❀⊱━━
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🌼🍃🖊📜🍃🌼🍃 از بچگی توی خون بچه‌های ایرانه🇮🇷 می‌خواد‌ بره به جنگ دشمن چون باباش رو...💔😢 🍃🌼🍃🖊📜🍃🌼🍃  @shahidtoraji213