eitaa logo
شهید شو 🌷
4.2هزار دنبال‌کننده
18.3هزار عکس
3.5هزار ویدیو
69 فایل
مطالبی کمتر روایت شده از شهدا🌷 #به‌قلم‌ادمین✎ وقت شما بااهمیته👌 فلذا👈پست محدود👉 اونقدراینجاازشهدامیگیم تابه‌چشمشون‌بیاییم خریدنےبشیم اصل مطالب، سنجاق شدھ😉 کپی بلامانعه!فقط بدون تغییر در عکسها☝ 📱 @Shahiidsho_pv زیلینک https://zil.ink/Shahiidsho
مشاهده در ایتا
دانلود
💔 روز و زیارت مجازی ام البنین کرمان بی بی جلیله قومی راد 💞 @shahiidsho💞 با نشر مطالب، شوید😇 که "زنده نگه داشتن ، کمتر از نیست"
💔 بعد از شهادت تکفیری ها روی بدن و سینه شهید نفت ریختند و آتش زدند، اما فقط لباس های شهید سوخت و بدن سالم ماند. مادر شهید می گفت: قبلا هم به خاطر تصادف دچار سوختگی شده بود اما به خاطر عزاداری و سینه زنی برای امام حسین علیه السلام هیچ آسیبی به بدنش نرسیده بود. اولین شهید مدافع حرم کرمان 💞 @shahiidsho💞 با نشر مطالب، شوید😇 که "زنده نگه داشتن ، کمتر از نیست"
42.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💔 📸کلیپ ❤️ امضای میثاق با ولایت به یاد سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در سومین سالگرد فرمانده دلها 💔 توسط بسیجیان پایگاه و نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل علیه‌السلام 🌹 💚 دی ماه ۱۴۰۱ ارسالی 💞 @shahiidsho💞 با نشر مطالب، شوید😇 که "زنده نگه داشتن ، کمتر از نیست"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم 🔸🔸تقسیم🔸🔸 ✍️ محمد رضا حدادپور جهرمی 🔹🔹فصل دوم🔹🔹 قسمت هشتاد و سه مجید گفت: دلیلی داره که همیشه با سگش هست؟ چون با این عکس ها که دارین نشون میدین، حتی تو کلاس درس و جلوی شاگرداش هم حضور داره! 500 گفت: اطلاع ندارم. فرصت نشد درباره علت وابستگی بیش از حدش به سگش تحقیق کنم. مجید پرسید: مجرده؟ 500 گفت: علی الظاهر بله. طلاق گرفته. یک پسر داره که در آمریکا موسیقی میخونه. ویلای مهشید دو تا کوچه بالاتره. از پریشب تا الان بیش از هشتاد و پنج نفر به این ویلا اومدند و مستقر شدند. مجید پرسید: تصویر ویلا را دارید؟ 500 جواب داد: بله. میتونید از مانیتور دوم، تصویری که به صورت زنده و تمام وقت با کوادکوپتر از ویلا میگیریم مشاهده کنید. مجید سراغ مانیتور دوم رفت. با کنترلی که از کوادکوپتر با بُرد بلند و تصویر فول اچ دی داشتند اطراف ویلای مهشید به خوبی میچرخید و تصاویر را با کیفیت بالا میفرستاد. مجید دید که در حیاط جلوییِ ویلای مهشید، سه چهار نفر مرد چارشانه و محافظ مراقب اوضاع هستند. از 500 پرسید: این سر و صدای زیادی که میاد چیه؟ مربوط به حیاط پشتیِ ویلا هست؟ تصور را اون طرف نبرید. فقط لطفا توضیح بدید چیه ماجرا؟ 500 گفت: بله متاسفانه. یک استخر بزرگ در حیاط دوم وجود داره که هفتاد هشتاد تا زن و دختری که در ویلا هستند، با وضعیت نامناسب در حال شنا و سِرو مشروب در اطراف استخر هستند. مجید گفت: لطفا خودتون حواستون به تصاویر و تحرکات در اون حیاط پشتی باشه. دیگه مطلبی هست که بدونم بهتر باشه؟ 500 جواب داد: مطلب خاصی نه. فقط یادتون باشه که مهشید خودش تا الان نیومده ویلا و این خانما هم از اقصی نقاط ایران جمع شدند. پیش بینی ما اینه که ممکنه بالغ بر دویست نفر بشن. مجید گفت: آمار مهشید را دارم. رفته هتل پیشِ مهمونش. شبنم طالعی. احتمالا با هم میان ویلا. لطفا مراقب اوضاع باشید و هر گونه تحرکاتی که داشتند خبرم کنید. مجید بلند شد و در حال رفتن به اتاق خودش بود که به گوشی همراه خانمی که در حال تعقیب و مراقبت از مهشید بود تماس گرفت. مجید: سلام. خسته نباشید. 400 : سلام. تشکر. مجید: حرکت کردند؟ 400 : بله. دو ساعته که دارن الکی تو شهر میچرخن. مجید: شما کجایین؟ 400 : من تو ماشین آمبولانسی هستم که دو تا خیابون با اونا فاصله دارم. مجید: بنظرتون هوشیار هستن و دارن مثلا اقدامات احتیاطی میکنند و میخوان بدونن کسی تعقیبشون میکنه یا نه؟ 400 : بعید میدونم. بیشتر مثل اینه که مهشید داره تهرون رو به شبنم نشون میده. مجید: شبنم کار خاصی هم میکنه؟ 400 : فقط عکس میگیره. مجید: خانم میشه بگید دقیقا اونا کجا هستند؟ دختره داره از چی عکس میگیره؟ 400 جواب داد: از بلوار کشاورز دارن میان بالا. دقیق مشخص نیست شبنم از چی عکس میگیره! مجید: بسیار خوب. مراقب باشید. اینو گفت و قطع کرد. 500 به مجید اطلاع داد که دو تا ماشین بزرگ توزیع غذا در حال وارد شدن به ویلا هستند. مجید از روی مانیتور خودش در حال رصد ماشین و آدماش و پلاکش و ... بود. فورا پلاک ماشین ها را داد برای استعلام. سعید پیام فرستاد و نوشت: ماشین ها متعلق به رستوران بزرگ هلدینگشون هست. دو ساعت گذشت. مجید رفت رو خط محمد و گفت: سلام قربان. وقتتون بخیر. محمد: تشکر. چه خبرا آقا مجید؟ مجید گفت: آقا شما مطمئنید که امروز عصر خبرایی هست؟ محمد جواب داد: شک ندارم. چطور؟ ادامه دارد... به قلم محمدرضا حدادپورجهرمی @mohamadrezahadadpour 💕 @shahiidsho💕
💔 ‏منتظر واقعی او بود ... که ایستاد و تلاش کرد تا منطقه و دنیا را از لوث پلیدی ها نجات دهد ... تا زشتی ها ناکام شوند ... 💞 @shahiidsho💞 با نشر مطالب، شوید😇 که "زنده نگه داشتن ، کمتر از نیست"
1_1977775479.mp3
7.64M
💔 ۳۱ ✔️سؤالات قبر رو نمیشه حفظ کرد! باید روی قلبت، ثبت شون کرده باشی! یعنی؛ باهاشون زندگی کرده باشی... 💢چیزی که در جانت نفوذ کرد؛ تا ابد با تو همراه خواهد بود 💞 @shahiidsho💞
💔 یکی از هزاران معجزه و برکات وجود مقدس و مطهر و عرشی سید روح الله خمینی، تربیت و پرورش سیصد، چهارصد هزار شهید والامقام بود، که یکی از آنان شهید بود 👌 همین یک معجزه و برکت کافی نیست برای ایمان آوردن به صراط مستقیم این مرد الهی؟ 👈 چندتا کتاب برای شناختن این مرد عرشی و ملکوتی مطالعه کردیم؟ 👈 چقدر با نماز و ذکر و چله نشینی تونستیم با این احیاء کننده دین در دوران ظلمات مدرنیته رابطه برقرار کنیم؟ 💞 @shahiidsho💞 با نشر مطالب، شوید😇 که "زنده نگه داشتن ، کمتر از نیست"
4_5925028747722885844.mp3
13.18M
💔 با هندزفری گوش بدید! وای بر کسانی که مدعی قرب به خدا هستند، اما ولی او را نمی شناسند.. 💞 @shahiidsho💞
💔 ما لحظه‌ای از عشق عقب ننشستیم از جوشش خون پاک تو سر مستیم ای" مالک" عاشق شده بر" خامنه ای" مـا تشنـه‌ی انـتـقــام خـونـت هستیم 💞 @shahiidsho💞 با نشر مطالب، شوید😇 که "زنده نگه داشتن ، کمتر از نیست"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💔 با خنده پرسیدی که از جانم چه می‌خواهی؟ آن خنده‌ها، آن خنده‌ها، آن خنده‌هایت را... 💔 💞 @shahiidsho💞 با نشر مطالب، شوید😇 که "زنده نگه داشتن ، کمتر از نیست"
💔 مرا دوباره به آیینِ خویش دعوت کن بگیر دستِ ضعیفان و ناتوان‌ها را نفس بزن، که مُسلمان شَویم بارِ دگر نگاه کن، که بهاران کنی خَزانها را صلّوا على رسولِ الله و آله ﷺ✨ 💞 @shahiidsho💞
💔 یه روزی توی یه کشور با ۸۰ ـ ۹۰ میلیون جمعیت یه عده‌ی کم پیدا شدن و خواستن ساز مخالف بزنن میگفتن باید عوض بشه‼️ میگفتن نداریم‼️ .... برای رسیدن به هدفشونم از هیچ کاری کوتاهی نکردند از خراب کردن اموال عمومی تاااا زدن و کشتن مردمی که همراهیشون نکرده بودن تو این اوضاع و احوال جوونهایی پیدا شدند و گفتند "ما برای آرامش و امنیت این کشور، خون دل خورده‌ایم" و رفتند تا نذارند دشمن داخلی پاش رو از گلیمش درازتر کنه یکی از اون جوون ها روح الله بود جوون ورزشکار و امید دل مادر و پدر... اغتشاشگرها اینقدر زدنش تا شهید شد باورتون میشه؟ مدعیان آزادی، حق زندگی کردن رو از یک جوون ۲۰ ساله گرفتند ثواب اعمال امروز تقدیم به روح ملکوتی 🥀 دسته گلی از صلوات به نیابت از او هدیه می دهیم به مادرمان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها 💞 @shahiidsho💞 با نشر مطالب، شوید😇 که "زنده نگه داشتن ، کمتر از نیست"
💔 💓 سلسله رفتارهای خداپسندانه، برگرفته از سیره معصومین علیهم السلام با گفتاری روان سلام✋ امیدوارم تمریناتونو هر روز دوره کنین و به انجام دادنش فقط در یک روز، قانع نباشین امروز یک تمرین سخت دارم البته بیشتر برای خودم🙁 چون مدام باید تو مجازی باشم 🙄 👈به حداقل رسوندنِ زمان آنلاین بودن در فضای مجازی👉😵 پیامبر عزیزمون صلی‌الله علیه و آله و سلم هم راجع به تلف نکردن وقت فرمودند: كُن عَلی عُمرِكَ أَشحَّ مِنكَ عَلی دِرهَمِكَ وَ دینارِك. بر عُمر خودت بیش از پولت و باش. (آن را بیهوده از دست مده). (سفینه، ج ٢، ص ٢٥٨) خب ... گوشیا رو غلاف کنین و فقط وقتایی که کار ضروری دارین یا زمان استراحت، ازش استفاده کنین تامام🚶‍♂🚶🏻‍♀ و من الله التوفیق😇 💞 @shahiidsho💞
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💔 🎥 اجرای حکم اعدام ۲ تن از عوامل شهادت شهید عجمیان 🔹محمدمهدی کرمی و محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه سیدروح‌الله عجمیان شد، صبح امروز ۱۷ دی ۱۴۰۱ به دار مجازات آویخته شدند. 💞 @shahiidsho💞 با نشر مطالب، شوید😇 که "زنده نگه داشتن ، کمتر از نیست"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💔 🎥 قاتلان شهید عجمیان چگونه او را به شهادت رساندند؟ برشی از اعترافات قاتلین ... 💞 @shahiidsho💞 با نشر مطالب، شوید😇 که "زنده نگه داشتن ، کمتر از نیست"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی مسئول دولت معنای عدالت را جوری غیر از معنای واقعیش به مردم تفهیم می کند و هنجارها و قوانین جامعه را به گونه ای مطرح می کند که هر قشری بنابر دلخواه خودش از آن تعبیری کند که هر دو طرف را برای روز مبادا برای خودش حفظ کند. ضمن توهینی که به فهم و شعور مردم کردند که اول خودت را درست کن و بعد ... وبا این عنوان کل بحث امربه معروف و نهی از منکر را زیر سوال بردند. به گونه ای که در یک مصاحبه چند دقیقه ای جای تمام ارزش و ضد ارزشها را بطور کامل جابجا نمودند. ❌دوستان لطفا به شماره موبایل این جناب پیام بدهید واز این مصاحبه شان انتقاد کنید و اصلاح امور وضعیت فضای مجازی و رسیدگی به این بی حجابیها را طلب کنید. آقای قالیباف👇 09121591090 ❌تماس بگیرید با تک تک شماره های زیر و بگویید قطعا تمام مشکلات ناشی از مماشات راجع به بی حجابی و فضای مجازی ولنگار ریشه اش به بی تفاوتی و ساده انگاری ایشان بر می گردد و ایشان اگر چنانچه وضعیت موجود را کنترل ننمودند ما ملت از سرش نخواهیم گذشت . نهاد ریاست جمهوری👇 111 021 6133 021 64453173 021 64454426 سامانه پیامکی وزارت کشور‏👇👇👇 ‪30007788 ادرس اینترنتی دفتر ریاست جمهوری👇 https://111.ir/ دفتر اقای قالیباف 02139932558 02139932003 ☎️دفتر ارتباط مردمی ریاست مجلس 02139932240 حجه الاسلام اژه ای رئیس قوه قضائیه 09122263000 شماره فکس معاون قوه قضاییه👇 02166407313 ستاد خبری قوه مقننه 132 شماره موبایل دکتر رفاهی معاون قوه قضاییه👇 09134505969 سید محمود نبویان دبیر دوم کمیسیون اصل نود ۰۹۱۹۰۶۳۴۴۶۷ روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد 02133966051
شماره فکس معاون قوه قضائیه خیلی مهمه حتما بهش فکس کنید کافی نت انجام می ده. دوستان تا می تونید تماس بگیرید و منتشر هم بکنید. ۳۹۹۳۱ اینم شماره دفتر مردمی مجلس که شهرستانیها باید کد 021 را بگیرند. ‼️ 💪🏻 💞 @shahiidsho💞
💔 دعایی که از جیب ‎ابومهدی_المهندس بیرون آورده شد: یا مَن یَقبَلُ الیَسیرَ وَیَعفُو عَن الكَثیر، اِقبَل مِنّى الیَسیرَ وَ اعفُوعَنى الكَثیر، اِنّكَ اَنتَ الغَفورُ الرّحیم اى خداوندى كه عمل اندک را مى‌پذیرى و از گناه بسیار مى‌گذرى، عمل نیکِ اندكم را بپذیر و گناه بسیارم را ببخش، همانا كه تو آمرزنده مهربان هستى 💞 @shahiidsho💞 با نشر مطالب، شوید😇 که "زنده نگه داشتن ، کمتر از نیست"