8.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف: به چه حقی میگوییم وقتی خانمی بدحجاب است اجازه ندهیم به مترو سوار شود؟
🔹 رییس مجلس در برنامه «ملک سلیمان»:
مهمترین هدف دشمن در سال ۱۴۰۱ ایجاد دوقطبی است. هر دوقطبی ای که در کشور ایجاد کنیم به نفع دشمن است.
🔹 باید حکمرانی را به سمت حکمرانی حاج قاسم برگردانیم. ما مسئولان اگر میخواهیم جامعه را منسجم کنیم و بسازیم، نباید مردم را بسازیم، باید خودمان را بسازیم.
🔊تشکیلات #بصیرت_رسانهای
بسیجیان جهاد تبیین
قالیباف: به چه حقی میگوییم وقتی خانمی بدحجاب است اجازه ندهیم به مترو سوار شود؟ 🔹 رییس مجلس در بر
✍پ.ن:
🔰مخاطب این صحبت ها کیست جناب قالیباف؟
چه کسی این باید ها را باید انجام دهد جناب دکتر قالیباف عزیز؟
خود جنابعالی در صحبتهایتان عنوان میکنید مسئولین و متولیان!!!!
مثل حاج قاسم حکمرانی کنیم!
حاج قاسم مرزهای جغرافیایی و امنیت مرزهای جغرافیایی را تا محورمقاومت و کیلومترها دورتر از کشور کشاند....
❗️شما چه کردید؟
در محافظت از مرزهای اعتقادی و امنیت و آرامش اذهانِ مردم چه کردید؟ وقتی که دشمن تا دندان مسلح تا اتاق خوابِ مردم ما هم نفوذ کرده و فرزندان ومردان آینده و زنان باعفت آینده کشور را درتیررس خود دارد، شما برای حفظ این ملت چه کردید⁉️
🔘حکمرانی سردار سلیمانی نه فقط در حرف بلکه درعمل هم باید باشد.
◀️میگویید دفاع از ارزشها...
ارزشها در انقلاب اسلامی در نظام جمهوری اسلامی و از نظر حاج قاسم سلیمانی که به قول شما تربیت شدۀ مکتب امام خمینی(ره) چه بوده و چیست❓
⚠️برای رساندن حکمرانی فضایمجازی به حکمرانی مطابق ارزشهای اسلامی و مکتب امامینِ انقلاب وحاج قاسم چه کردید❓
❗️راستی آقای قالیباف!
بفرمایید چه کسی در تصویب قانون حمایت از خدمات و کاربران در فضایمجازی (#صیانت) در مجلس سنگاندازی کرد و در آخر آن را به محاق برد❓
کاش همانقدر که خوب حرف میزدیم خوب هم عمل میکردیم!
✍مقداد
🔊تشکیلات #بصیرت_رسانهای 👇
https://eitaa.com/joinchat/240058421Cb84049d5f7
🔴تلخترین مثالی که میتوانست در سخنان رهبری بیان شود، همین مثال سکوت و تعلل توابین نسبت به حادثه کربلا بود!
🔹امروز اگر نفر به نفر من و شما حرف نزنیم و نفهمیم تبیین حقایق و شرح تاریخ انقلاب به چه اندازه اهمیت دارد، مصداق همان توابین خواهیم بود!
خواب نمونیم!
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
هدایت شده از تمدناسلامی|محمدرضاباقرزاده
هم اکنون؛ مدرسه زمستانی شبهه پژوهی؛ زن و زندگی فاطمی
با حضور اساتید گرامی ؛ حجج الاسلام آقایان احمد رهنمایی، محمد رضا باقرزاده و سرکار خانم ناهید طیبی
پخش رایگان از طریق لینک: pasokh.tv
مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزه های علمیه)
تلویزیون اینترنتی پاسخ
برای لغو پیامک های هیئت آنلاین عدد 1 یا کلمه off را به شماره ۳۰۰۰۵۶۶ ارسال نمائید.
heyatonline.ir/pasokh.tv
هدایت شده از دوتا کافی نیست
🚨پخش سریال آقای گرفتار را متوقف کنید.
📌صدا و سیمایی که در طول ١٠ سال گذشته تولیدات شایسته و اثرگذاری برای ترویج و تشویق به فرزندآوری نداشته است، در بزنگاه آخرین فرصت رهایی از بحران جمعیتی که همه ی امکانات کشور باید برای رفع آن، بسیج شوند، تصمیم به پخش سریالی گرفته که در اوایل دهه ٧٠ برای ترویج سیاست های کنترلی جمعیت تولید شده است.
❌ سریالی که فرزندآوری و داشتن چند بچه را وحشتناک، بسیار سخت و دردسر ساز به تصویر میکشد و شعار کذایی "فرزند کمتر، زندگی بهتر" را ترویج می کند.
⚠️از مسئولین صداوسیما تقاضا می کنیم که پخش این سریال را از شبکه آی فیلم که خلاف سیاست های فعلی جمعیتی است، در اسرع وقت متوقف کنند.
👈 از عموم مردم فهیم و آگاه در سراسر کشور نیز خواهش می کنیم با روابط عمومی سازمان صدا و سیما با شماره ١۶٢ تماس گرفته و خواستار توقف فوری پخش این سریال شوید.
#بحران_جمعیت
#سالخوردگی_جمعیت
#فرزندآوری
#جمعیت_مولفه_قدرت
#جامعه_دوستدار_کودک
💥نشر حداکثری💥
کانال«دوتا کافی نیست»
http://eitaa.com/joinchat/1096876035Ccaac6a6075
8.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ بدون شرح ولی عاااااااااااااالیه😍
✅نشر این پست قشنگ امر به معروف و نهی از منکر و صدقه جاریه ... است👌
#حجاب
#بی_تفاوت_نباشیم
#واجب_فراموش_شده
اسرائیل و عربستان
دو کشور بسیار بدنام
از نظر سیاسی و اجتماعی
در دنیا هستند تا جایی که
سران کشورها
تلاش میکنند حتی الامکان
با رووسای این کشورها
عکس یادگاری هم نگیرند!!
با این حال اما
آن قدر شعور و تجربه سیاسی داشته و دارند
و منافع ملی،برایشان مهم است که
در هنگامه جنگ در برابر دشمن واحد،
همه بدیها و جنایتهای آنها را
فراموش کرده و با آنها،
ید واحده شده و جبهه متحد
تشکیل دهند!!!!
همگان حتی آدمهای نابینا
در حوادث اخیر ایران
مشاهده کردند چگونه کشورهای اروپایی
پشت سر تحرکات و فتنه انگیزی عربستان و اسراییل در آمدند و
آتش بیار معرکه شدند و
با صدای بلند و یکصدا
اولاً از متعرضان به جان و ناموس و
امنیت کشور حمایت کردند
ثانیا نه تنها به جنایات فجیع و غیرقابل دفاع
مثل حادثه شاه چراغ یا
شهادت مظلومانه عجمیان و علی وردی اعتراض نکرده بلکه آنها را
بیشرمانه نادیده گرفته و
از دستگیری و مجازات و اعدام جانیان
برآشفتند و غوغا به پا کردند.
این جا اما
در جبهه انقلاب اسلامی
«بعضی»ها
در هنگامه زبانههای آتش جنگ
تازه یادشان آمد
نظام،
فساد و ناکارآمدی و مشکلاتی دارد،
یادشان آمد
با رهبری و بچه حزب اللهی ها
َخُرده حسابهایی دارند
کینه های بدری و خیبری سر باز کرد
یکی نقد کرد
یکی زخم زبان و طعنه زد
یکی سرود ملی نخواند
یکی به همه چیز پشت کرد و
به دشمن پناهنده شد
یکی دیگر
مقهور غوغا و جنگ روانی دشمن شد
پای ارادتش لرزید،شک کرد،متوقف شد،
تماشاگر شد و سکوت پیشه کرد
یکی دیگر مثل دشمنان
بر تیر و سنگ و نیزه و دشنه حرامیان
و غربت علی وردی و عجمیان
چشم فرو بست،
مادران و کودکان بیگناه و شهید شاهچراغ را هم ندید،
ناسزاها و فحشهای رکیک
به رهبر و مرجع دینی میلیونها مقلد داخل و خارج کشور را هم نشنید اما
بر کتک خوردن و زخم و جراحت معترضان
اشک ریخت،با صدای بلند محکوم کرد، کلیپ ساخت و با افتخار منتشر کرد!!!
فأین تذهبون!!
از صف و جبهه این رهبر فرزانه
که بگذری، آنسوتر
بن سلمان و نتانیاهو
انتظار تو را میکشند و
برای تو آغوش باز کردهاند!!
جان برادر!
دقت کن خط را گم نکنی!
نگاه کن در کدام جبههای!؟
همرزم و هم سنگر کدام جنگجویی!!؟
جبهه مقابل تو کیست!؟
با چه کسی
به کجا تیر میاندازی؟
همرزم و همدرس و هم میهنم!!
مگر صف متحد دشمنان قسم خوردهی ایران و اسلام و اخلاق و انسانیت را
نمیبینید!؟
اگر سلیمانی عزیز
که در فراق او، با هم
به سوگ نشسته و اشکها ریختیم
امروز بود،
کجا و در کدام جبهه بود!؟
این صحنه های رویارویی
شوخی و سرگرمی نیست،
بازیها و دعواهای کودکانه نیست،
رقابت های گذرا و مرسوم جناحی و انتخاباتی نیست!
جنگ«حق و باطل»و کارزار «سرنوشت» است
مراقبت نکنی همه پیشینه و افتخارات و دنیا و آخرتت را بر باد میدهد !
مراقب باش!
غوغا و پایکوبی دشمن و
تشویق و هورای دیگران،
آن قدر گیج و مبهوتت نکند تا
مثل اهل کوفه
یک مرتبه چشم باز کنی و ببینی
از جبهه حق و قافله حسین،جا ماندهای!!
حالا،
در این روزهای سرد و سنگی،
بهتر میفهمم و درک میکنم
چرا «علی»
در دل شب،در نخلستان های کوفه
سر در چاه میکرد و
«غریبانه» میگریست!!
چه کردند با او
لشکریان مردد،
یاران بی وفا و
رفیقان نیمه راه!
ای کاش
همچنان که «علی» آرزو کرد
این«بعضی»ها
در شناخت و دفاع از جبهه حق،
ذرهای از
غیرت و جسارت و زرنگی دشمن را
در دفاع از باطل داشتند!!!
همین
✋
✅ محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: آمریکا با موشکها، سلاحها و هواپیماهایی که در اختیار داشت میتوانست موشکباران پایگاه عینالاسد توسط ایران را پاسخ دهد.
وی افزود: پیش از اقدام ایران، حتی ترامپ تهدید کرده بود در صورت حمله ایران به آمریکا ۵۲ نقطه ایران را مورد هدف قرار میدهد.
قدیری ابیانه تصریح کرد: آنچه مانع پاسخ آمریکا به موشکباران پایگاه عینالاسد شد این بود که ایران اعلام کرد اگر آمریکا غلطی بکند ۴۰۰ نقطه از جمله پایگاههای آمریکا در همه منطقه را نابود خواهد کرد و ارزیابی آمریکا نیز بر برخورداری ایران از چنین قدرت، امکان و ارادهای استوار بود.
کارشناس مسائل بینالملل خاطرنشان کرد: حمله ایران به همه پایگاههای آمریکا میتوانست ضربه سختی به آن وارد و آمریکا را مجبور به ترک منطقه خاورمیانه کند.
بهگفته قدیری ابیانه ایران از امکانات پدافندی بسیار محکمی برخوردار است و میتوانست موشکها و هواپیماهای آمریکایی را ساقط کند، برهمین مبنا آمریکا با انجام یک ارزیابی دقیق از توان نظامی ایران و امکان وارد کردن ضربهای اساسی به اقتدار جهانی آن از عکسالعمل در مقابل موشک باران عینالاسد خودداری کرد.
وی افزود: البته موشکباران پایگاه عینالاسد، عکسالعمل ایران در مقابل اقدام جنایتکارانه آمریکا مبنی بر ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بود.
قدیری ابیانه تصریح کرد: اکنون نیز مشخص شده الکاظمی، نخست وزیر وقت عراق که مطیع و عامل آمریکا بوده هم در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نقش داشتهاست.
وی عنوان کرد: اگر موضوع نقش داشتن نخست وزیر عراقی در اقدام تروریستی مذکور صحت داشتهباشد و ثابت شود، هیچ جای جهان برای وی امن نخواهد بود و مبارزین عراقی منتقم اول وی هستند که البته تنها به عراق هم محدود نمیشوند.
http://www.mersadnews.ir/news/430297
هدایت شده از بصیرت رسانهای
🔴 مثال توابین و موضوع فضای مجازی
🔰روز گذشته، مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم فرمودند:
«... بهلحظه باید انجام داد. توّابین برای انتقام خون مطهّر امام حسین آمدند جنگیدند، کشته شدند، همهی آنها کشته شدند امّا در تاریخ اینها را مدح نمیکنند؛ چرا؟ چون دیر جنبیدند. شما که میخواستید خون خود را در راه امام حسین بدهید، چرا در اوّل محرّم، دوّم محرّم نیامدید که اقلّاً یک کاری صورت بدهید؟ آنجا میایستید تماشا میکنید، امام حسین به شهادت میرسد، بعد دلتان میسوزد، آن وقت میآیید در میدان! [نتیجهی] کار را بهنگام انجام ندادن این است» https://khl.ink/f/51707
🔻یکی از مصادیق بارز این سخن (دیر جنبیدن) در سال های گذشته، موضوع فضای مجازی است. مقام معظم رهبری از سال ها پیش بارها و به بهانه های مختلف در مورد نحوه مدیریت فضای مجازی کشور اظهار نگرانی کردند و هشدار دادند.
🔻عده ای از دلسوزان نیز از همان ابتدا هشدار دادند که اگر این روند ادامه پیدا کند، شاهد فاجعه خواهیم بود. متأسفانه عده ای دیگر، بی تفاوت از کنار این موضوع گذشتند.
👈حالا که به دلیل سهل اندیشی های صورت گرفته ،با مشکل امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی، اقتصادی و ... روبرو شده ایم، به خود آمده ایم. اما امروز دیر شده است و برخی از آسیب ها ممکن است دیگر هیچ گاه قابل جبران نباشد❗️
🔊تشکیلات #بصیرت_رسانهای 👇
https://eitaa.com/joinchat/240058421Cb84049d5f7
سلام مولاےمن💚
سلام فرمانده
سلامے از ذره بہ خورشید...
سلامے از عطش بہ باران...
سلامے از تاریڪے بہ نور...
سلامے از انتهاے بے ڪسے بہ
فرمانرواے عالم...
سلامے از نهایت دلواپسے بہ
بیڪران آرامش...
سلامے بہ حجت خدا،
بہ غریب ترین یاور،
بہ تنهاترین پدر...
✋سلام یگانہ منجے عالم☀️
سلام صبح بخیر ، روزتان مهدوی
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خلاصه سریالهای ترکیهای در شبکههای ماهوارهای...
🔺برای دیدن تحلیلهای حمید رسایی عضو کانال شوید🔻
eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
بسیجیان جهاد تبیین
قالیباف: به چه حقی میگوییم وقتی خانمی بدحجاب است اجازه ندهیم به مترو سوار شود؟ 🔹 رییس مجلس در بر
🔻خیالبافیِ جناب قالیباف:
حاجقاسمِ لیبرال
🖊 مهدی جمشیدی
۱. واقعیّت این است پارهای از نخبگان انقلابی به جانب «اسلام رحمانی» شتافتهاند؛ همان اسلامی که به تعبیر آیتالله خامنهای، نشأتگرفتۀ از «معارف لیبرالیستی» است. اسلام رحمانی، تعبیر برآمده از خطّ فکریِ روشنفکریِ سکولار است که در جریان اصلاحات، صورت عینی یافت. چندی پس از اینان، جریان اعتدالگرا نیز چون احساس کرد که این رویکرد، «رأیساز» و «مقبولیّتآفرین» است، همین منطق را در پیش گرفت. دراینمیان، برخی گروهها و نیروهای فکری و سیاسی در جریان انقلاب نیز که با وجود ظواهرِ موجّه، سودای قدرت داشتند و میخواستند خویش را برآیندِ آرمانیِ ذائقۀ عمومی نشان دهند، به همین ورطه فروافتادند و به «سایهنشینانِ انگارۀ اسلامِ رحمانی» تبدیل شدند. بیش از همه، قالیباف و یاران و مشاورانش این جهتگیری را برگزیدند.
۲. اینک بهروشنی میدانیم که قالیباف، یک نیروی سیاسیِ «موقعیّتزده» و «اقتضامدار» است و وفاداری ایدئولوژیکش در لحظههای حسّاس، شکننده است. کافیست احساس کند که افکار عمومی یا بخشی از آن، متمایل به سویی است؛ دراینحال، او سر از پا نخواهد شناخت و بیمحاسبه و شتابزده، خواهد کوشید که خود را همداستان با آن «تمایل اجتماعی» نشان بدهد. این تمایل، ممکن است «برجام» باشد، یا «کنار نهادنِ طرح تنظیمگری فضای مجازی» یا «بیعملی نسبت به حجاب». بیجهت نبود که آیتالله خامنهای در آخرین دیدار خویش با مجلس، تعبیر «تعارض منافع» را بهکار برد.
۳. اینبار، او و دیگران از «حاجقاسم» برای روایت «اسلامِ رحمانی» بهره گرفتهاند و در جهت «چهرهپردازیِ لیبرال» از حاجقاسم کوشیدهاند. امّا واقعیّت تفکّر حاجقاسم، آن چند جملۀ بریدهشده از صدر و ذیلش نیست. اجازه دهید فارغ از این مطامع سیاسی و غرضورزانه، تأمّل کنیم که حاجقاسم چه گفته است. یک ضلع از منطق او این است که جریان انقلابی و حزباللهی، هرگز نباید دچار «بریدگی از تودهها» و «گسستگی از خُردهفرهنگهای متفاوت» شود، بلکه باید بکوشد با آنها «ارتباط» برقرار کند تا در اثر این ارتباط، سخن انقلاب را به آنها منتقل کند:
«باید با مردم گفتگو کنیم... نباید فقط به قشر مذهبیِ نزدیکِ خودمان بسنده کنیم... باید مردم را حفظ کنیم... اینان مردم ما هستند... همه مثل هم نیستند... نباید مردم را از دین برانیم... اگر بگوییم فلانی باحجاب و فلانی بیحجاب است دیگر چه کسی را میخواهیم حفظ کنیم... آن دختر بدحجاب هم دختر ما و جزو جامعۀ ماست... باید به آنها توجّه کنیم و با آنها رابطۀ صمیمی برقرار کنیم... رابطۀ حزباللهی با کسیکه دینش ضعیفتر است موضوعیّت دارد... اینکه فقط رابطۀ حزباللهی با حزباللهی را در پیش بگیریم خطاست... باید برای جذبکردن به میان مردم برویم.»
این گفتههای او به معنی آن است که نیروهای فکری و فرهنگیِ جبهۀ انقلاب نباید «خویشبسنده» و «حصارنشین» باشند، بلکه به قصد «هدایت» و «روشنگری» و «جذب»، از جماعتهای خویش بیرون بیایند و به سراغ «دیگریهای فرهنگی» بروند. این دیگریها، دچار «ضعف در دینداری» هستند، امّا باید به آنها نزدیک شد و منطق انقلاب را به آنها عرضه کرد. روشن است که در این بیان، هیچ اثری از اسلام رحمانی نیست؛ چراکه حاجقاسم، «نسبیاندیشانه» قضاوت نمیکنند و نمیگوید باید این بخش از جامعه را به حال خویش «رها» کرد، بلکه برعکس، دعوت به «امربهمعروف و نهیازمنکر» میکند.
۴. حاجقاسم در جای دیگری میگوید:
«نباید بهعنوان مسئول و به بهانۀ رقابتهای انتخاباتی، بر محفوظماندن دختر خودمان حریص باشیم، امّا بر ولنگاریِ جامعه، بیتوجّه؛ چنانکه کسی جرأت نکند در جامعه، امربهمعروف و نهیازمنکر کند، بلکه مسئول باید همانند کشاورز، علفهای هرز را هرس کند تا مزرعه از بین نرود.»
حاجقاسم در اینجا نیز برخلاف منطقِ اسلامِ رحمانی:
اوّلا، با تعبیر ولنگاریِ اجتماعی نشان میدهد که دچار «نسبیگرایی ارزشی» و فروکاهیدنِ ارزشهای شرعی به سلایق فرهنگی نیست؛
ثانیاً، ارزشها - و از جمله حجاب - را جزو «مسألههای اصلی» میشمارد که آشکارا به وضع دختران اشاره میکند و آن را مبنای قضاوت صریح خویش قرار میدهد؛
ثالثاً، به «مداخلۀ مستقیمِ حاکمیّتی» در زمینۀ ارزشها باور دارد، چون میگوید کارگزاران نباید مجال بدهند که آسیبهای اجتماعی – یا همان «علفهای هرز» – جامعه را آلوده کنند.
رابعاً، معتقد به مشروعیّت استفاده از «سازوکارهای سلبی» است؛ هرچند آن را مقدّم نمیشمارد.
خامساً، بر این باور است که باید امکان «امربهمعروف و نهیازمنکر» فراهم باشد و جامعه دچار «فردگرایی» و «خصوصیانگاریِ کنشهای عمومی» نشود.
بنابراین، روایت قالیباف از منطق حاجقاسم، آغشته به تحریف است.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi