سلام مولاےمن💚
سلام فرمانده
سلامے از ذره بہ خورشید...
سلامے از عطش بہ باران...
سلامے از تاریڪے بہ نور...
سلامے از انتهاے بے ڪسے بہ
فرمانرواے عالم...
سلامے از نهایت دلواپسے بہ
بیڪران آرامش...
سلامے بہ حجت خدا،
بہ غریب ترین یاور،
بہ تنهاترین پدر...
✋سلام یگانہ منجے عالم☀️
سلام صبح بخیر ، روزتان مهدوی
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خلاصه سریالهای ترکیهای در شبکههای ماهوارهای...
🔺برای دیدن تحلیلهای حمید رسایی عضو کانال شوید🔻
eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
بسیجیان جهاد تبیین
قالیباف: به چه حقی میگوییم وقتی خانمی بدحجاب است اجازه ندهیم به مترو سوار شود؟ 🔹 رییس مجلس در بر
🔻خیالبافیِ جناب قالیباف:
حاجقاسمِ لیبرال
🖊 مهدی جمشیدی
۱. واقعیّت این است پارهای از نخبگان انقلابی به جانب «اسلام رحمانی» شتافتهاند؛ همان اسلامی که به تعبیر آیتالله خامنهای، نشأتگرفتۀ از «معارف لیبرالیستی» است. اسلام رحمانی، تعبیر برآمده از خطّ فکریِ روشنفکریِ سکولار است که در جریان اصلاحات، صورت عینی یافت. چندی پس از اینان، جریان اعتدالگرا نیز چون احساس کرد که این رویکرد، «رأیساز» و «مقبولیّتآفرین» است، همین منطق را در پیش گرفت. دراینمیان، برخی گروهها و نیروهای فکری و سیاسی در جریان انقلاب نیز که با وجود ظواهرِ موجّه، سودای قدرت داشتند و میخواستند خویش را برآیندِ آرمانیِ ذائقۀ عمومی نشان دهند، به همین ورطه فروافتادند و به «سایهنشینانِ انگارۀ اسلامِ رحمانی» تبدیل شدند. بیش از همه، قالیباف و یاران و مشاورانش این جهتگیری را برگزیدند.
۲. اینک بهروشنی میدانیم که قالیباف، یک نیروی سیاسیِ «موقعیّتزده» و «اقتضامدار» است و وفاداری ایدئولوژیکش در لحظههای حسّاس، شکننده است. کافیست احساس کند که افکار عمومی یا بخشی از آن، متمایل به سویی است؛ دراینحال، او سر از پا نخواهد شناخت و بیمحاسبه و شتابزده، خواهد کوشید که خود را همداستان با آن «تمایل اجتماعی» نشان بدهد. این تمایل، ممکن است «برجام» باشد، یا «کنار نهادنِ طرح تنظیمگری فضای مجازی» یا «بیعملی نسبت به حجاب». بیجهت نبود که آیتالله خامنهای در آخرین دیدار خویش با مجلس، تعبیر «تعارض منافع» را بهکار برد.
۳. اینبار، او و دیگران از «حاجقاسم» برای روایت «اسلامِ رحمانی» بهره گرفتهاند و در جهت «چهرهپردازیِ لیبرال» از حاجقاسم کوشیدهاند. امّا واقعیّت تفکّر حاجقاسم، آن چند جملۀ بریدهشده از صدر و ذیلش نیست. اجازه دهید فارغ از این مطامع سیاسی و غرضورزانه، تأمّل کنیم که حاجقاسم چه گفته است. یک ضلع از منطق او این است که جریان انقلابی و حزباللهی، هرگز نباید دچار «بریدگی از تودهها» و «گسستگی از خُردهفرهنگهای متفاوت» شود، بلکه باید بکوشد با آنها «ارتباط» برقرار کند تا در اثر این ارتباط، سخن انقلاب را به آنها منتقل کند:
«باید با مردم گفتگو کنیم... نباید فقط به قشر مذهبیِ نزدیکِ خودمان بسنده کنیم... باید مردم را حفظ کنیم... اینان مردم ما هستند... همه مثل هم نیستند... نباید مردم را از دین برانیم... اگر بگوییم فلانی باحجاب و فلانی بیحجاب است دیگر چه کسی را میخواهیم حفظ کنیم... آن دختر بدحجاب هم دختر ما و جزو جامعۀ ماست... باید به آنها توجّه کنیم و با آنها رابطۀ صمیمی برقرار کنیم... رابطۀ حزباللهی با کسیکه دینش ضعیفتر است موضوعیّت دارد... اینکه فقط رابطۀ حزباللهی با حزباللهی را در پیش بگیریم خطاست... باید برای جذبکردن به میان مردم برویم.»
این گفتههای او به معنی آن است که نیروهای فکری و فرهنگیِ جبهۀ انقلاب نباید «خویشبسنده» و «حصارنشین» باشند، بلکه به قصد «هدایت» و «روشنگری» و «جذب»، از جماعتهای خویش بیرون بیایند و به سراغ «دیگریهای فرهنگی» بروند. این دیگریها، دچار «ضعف در دینداری» هستند، امّا باید به آنها نزدیک شد و منطق انقلاب را به آنها عرضه کرد. روشن است که در این بیان، هیچ اثری از اسلام رحمانی نیست؛ چراکه حاجقاسم، «نسبیاندیشانه» قضاوت نمیکنند و نمیگوید باید این بخش از جامعه را به حال خویش «رها» کرد، بلکه برعکس، دعوت به «امربهمعروف و نهیازمنکر» میکند.
۴. حاجقاسم در جای دیگری میگوید:
«نباید بهعنوان مسئول و به بهانۀ رقابتهای انتخاباتی، بر محفوظماندن دختر خودمان حریص باشیم، امّا بر ولنگاریِ جامعه، بیتوجّه؛ چنانکه کسی جرأت نکند در جامعه، امربهمعروف و نهیازمنکر کند، بلکه مسئول باید همانند کشاورز، علفهای هرز را هرس کند تا مزرعه از بین نرود.»
حاجقاسم در اینجا نیز برخلاف منطقِ اسلامِ رحمانی:
اوّلا، با تعبیر ولنگاریِ اجتماعی نشان میدهد که دچار «نسبیگرایی ارزشی» و فروکاهیدنِ ارزشهای شرعی به سلایق فرهنگی نیست؛
ثانیاً، ارزشها - و از جمله حجاب - را جزو «مسألههای اصلی» میشمارد که آشکارا به وضع دختران اشاره میکند و آن را مبنای قضاوت صریح خویش قرار میدهد؛
ثالثاً، به «مداخلۀ مستقیمِ حاکمیّتی» در زمینۀ ارزشها باور دارد، چون میگوید کارگزاران نباید مجال بدهند که آسیبهای اجتماعی – یا همان «علفهای هرز» – جامعه را آلوده کنند.
رابعاً، معتقد به مشروعیّت استفاده از «سازوکارهای سلبی» است؛ هرچند آن را مقدّم نمیشمارد.
خامساً، بر این باور است که باید امکان «امربهمعروف و نهیازمنکر» فراهم باشد و جامعه دچار «فردگرایی» و «خصوصیانگاریِ کنشهای عمومی» نشود.
بنابراین، روایت قالیباف از منطق حاجقاسم، آغشته به تحریف است.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
همانطور که ۱۳ دی روز شهادت سردار دلهاست ، فراموش نکنیم ۱۲ دی هم سالروز فوت علامه مصباح عزیز است.
👌 شهید سلیمانی سردار جهاد و جنگ سخت بود، علامه مصباح مرد غیور جبهه جنگ نرم
💠 همانطور که هیچ گاه فراموش نمی کنیم وقتی کشور عزیز و اسلام والای ما از سوی #داعش خبیث و ارباب نحس آمریکایی اش مورد تهدید قرار گرفت ، این سردار دلها بود که در مقابل آنان ایستاد ، همان گونه هم فراموش نخواهیم کرد و نمی گذاریم نسل جوان و نوجوان امروز نداند که در اوایل دهه هشتاد که شبانه روز از سوی نشریات زنجیره ای دوران اصلاحات ، اسلام عزیز و جمهوری و حکومت اسلامی و ولایت فقیه مورد هجمه و شبهه قرار گرفت و حتی احکام دین را هم زیر سوال بردند ،این عمار انقلاب علامه مصباح بود که یک تنه بدون ترس از تهمتها و تمسخرها ، وارد میدان شد و آن سخنرانی های طوفانی و آتشین را در سخنرانی قبل خطبه های نماز جمعه انجام دادند و آن چنان استدلالی و منطقی و قوی از اسلام و نظام اسلامی دفاع کردند که امثال دکتر سروش و شاگردانش از جمله تاجزاده و عباس عبدی و... جرأت سربلند کردن نداشتند.
👌ما نمی گذاریم یاد و نام مصباح انقلاب فراموش شود .
✅ یادمان نرود در جنگ صفین تا #عمار زنده بود ، تمام حیله های عمروعاص و معاویه با #جهاد_تبیین جناب عمار نقش بر آب میشد.
🔰قرآنهای جهل بنی امیه آن زمانی بالای نیزه ها رفت و در دلها تردید ایجاد کرد که #عمار شهید شده بود.....
💠 همان طور که برای مالک اشتر انقلاب سالگرد مجازی و حضوری می گیریم ، برای #عمار انقلاب هم بگیریم...
عبادی
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
📗 این صحبتهای مهم آیت الله علامه مصباح در آن دوران به صورت دو کتاب " نظریه سیاسی اسلام " و " نظریه حقوقی اسلام " که هر دو کتاب دو جلدی هستند تهیه و آماده شد که بسیار خواندنی و عالی می باشد.
👈 این دو کتاب را می توانید با جستجوی اینترنتی به صورت آنلاین بخوانید یا به صورت خرید اینترنتی تهیه کنید.
🌀 کتاب " نظریه سیاسی اسلام " که در حقیقت پاسخ به شبهات سیاسی جریان اصلاح طلب به حکومت اسلامی بوده را ما قبلا درس دادیم که می توانید از آدرس http://mahdaviat313.ir/?p=1302 دانلود بفرمائید. واقعا گوش دهید چون آن شبهات ، امروزه هم در کف جامعه هست.
👌 بیخود نیست که رهبری عزیز این همه تاکید دارند بر خواندن کتب شهید مطهری و آیت الله مصباح، چون واقعا انسان را قوی می کند و قدرت پاسخ به شبهات می دهد و سطح تحلیل و استدلال انسان را بالا می برد ، حیف که فضای مجازی و کلیپ ها و مطالب هیجانی به ما اجازه استفاده از این کتب را نمی دهد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این ۲ دقیقه را هر ایرانی باید ببیند!
تجزیهطلبی؛ توهم یا واقعیت؟
@Afsaran_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قرائت قرآن توسط علامه دهر جناب مولوی عبدالحمید؛ هر چی کلمه عربی بلد بود گفت!!..
هدایت شده از کرار
15.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خرید ۷ هزار خودرو با حسابهای دیگران توسط یک دلال خودرو!
🔹سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: کمتر از ۱ درصد جامعه برای بقیه ۹۹ درصد تصمیم میگیرند.!!!
هدایت شده از کرار
11.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آهنگران اونا و آهنگران ما کنار هم
آهنگران خودمون هنگ کرده😂
🔴 #بیداری_ملت
12.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تکراری ولی بسیار شیرین
اعترافات عجیب نشریه ی تایمز درباره رهبر معظم انقلاب اسلامی!
توصیه می شود حتما ببینید و منتشر کنید. تا ابلهانی که شعار مرگ بر دیکتاتور می دهند بفهمند چقدر نادان و نمک نشناسند. و چگونه آلت دست دشمن شده اند.
هدایت شده از کرار
🔴 تلخ ترین مثالی که رهبرانقلاب دیروز بیان کردند!
🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما
🌐 دیـــــــده بــــــان