eitaa logo
شراب و ابریشم...
7.7هزار دنبال‌کننده
4.5هزار عکس
1.1هزار ویدیو
70 فایل
تنفس در هوای واژه‌ها اینجا هر چه که هست دستنوشته‌های شخصی من است، لطفا فقط با نام خودم و لینک کانالم نشر بدهید. ملیحه سادات مهدوی| @mehmane_quran مدیر و بنیانگذار مؤسسه شراب و ابریشم شاگردقرآن ایده‌پرداز نویسنده سخنران مدرس دانشگاه مربی نوجوان مجری
مشاهده در ایتا
دانلود
. میله پرچم شکسته بود، رفتم یه دونه گرفتم. میله پرچم خالی تو دستم. میله رو مثل عصا دست گرفتم و دارم راه می‌رم. احساس می‌کنم به نبوت رسیدم.🤣 .
. بیشتر از صد کسب و کار، تبلیغشون رو گذاشتن و خودشون رو معرفی کردن. لطفا وارد قسمت نظرات👈 این متن بشید و تبلیغات کانالها رو ملاحظه کنید و از کسب و کارها حمایت کنید.🙏 توی جهاد اقتصادی باید پشت به پشت همدیگه بدیم و دهن ترامپ‌های داخلی رو دو بانده آسفالت کنیم ان‌شاالله‌. .
‌. اسم رمز حمله به ایران چیه؟ "در مذاکرات روند رو به جلویی داشتیم." این جمله‌ی عباس آقا، حکم آژیر خطر رو داره. ایشون این جمله رو بعنوان اسم رمز گذاشته برای هشدار حمله‌ی امریکا .
امسال برای تولدم دو تا ایران هدیه گرفتم یکی از انیس هدیه گرفتم یکی هم از حاج فاطمه انیس گفت خودش فروشنده‌ی این کاره😍 می‌تونید بهش پیام بدید: @Anis_Bahmai_81 .
این کیسه‌ی پارچه‌ای رو خریدم مخصوص خرید! برای اینکه دیگه از مغازه‌دار پلاستیک نگیرم و اینجوری در چرخه‌ی معیوب مصرف پلاستیک سهیم نباشم! بخشی از بیماریِ اقتصاد کشور با همین صرفه‌جویی‌های به ظاهر کوچیک ما، شفا می‌گیره و بهبود پیدا می‌کنه. همه‌ی ما اثرگذاریم. هر کس باید اثر خودش رو جدی بگیره و به کمکِ کشورِ امام زمان بیاد. .
شراب و ابریشم...
این کیسه‌ی پارچه‌ای رو خریدم مخصوص خرید! برای اینکه دیگه از مغازه‌دار پلاستیک نگیرم و اینجوری در چرخ
البته از قبل این کیسه‌ی پارچه‌ای رو داشتم. اون یکی رو هم بخاطر نوشته‌ی روش خریدم: قلب من این وطن است 💚
شراب و ابریشم...
البته از قبل این کیسه‌ی پارچه‌ای رو داشتم. اون یکی رو هم بخاطر نوشته‌ی روش خریدم: قلب من این وطن است
این کیسه این شکلیه😂 جمع میشه می‌ره توی اون توت فرنگی. کلا هر چی چیز میز جینگول پینگول تو بازار هست من می‌خرم. انقدر پول که به خنزل پنزل می‌دم اگه به طلا داده بودم الان خودم خزانه‌ی بانک ملی رو خریده بودم و همه‌تونو از چنگال همتی نجات داده بودم.🤕
شراب و ابریشم...
این کیسه این شکلیه😂 جمع میشه می‌ره توی اون توت فرنگی. کلا هر چی چیز میز جینگول پینگول تو بازار هست م
115.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه پولامو به طلا داده بودم، خزانه رو از همتی می‌خریدم... همتی هم بعد از معامله و انگشتی که پای سند زده، یه جوری جوهرو از روی انگشتش پاک می‌کرد که اثری ازش نَمونه و معلوم نکنه خزانه رو فروخته، تا بتونه کلاه خریدارای بعدی رو هم برداره 🤡
. حتما می‌دونید که یکی از بزرگترین کمک‌هایی که می‌تونیم به اقتصاد کشور کنیم اینه که اسراف نکنیم! حالا بیاین ببینیم چجوری می‌تونیم با برخی کارهای ساده جلوی اسراف رو بگیریم. پیشنهادهاتون برای جلوگیری از اسراف رو زیر این مطلب در قسمت نظرات بنویسید.🙏 صرفه‌جویی‌دونی
شراب و ابریشم...
. صدام گفته بود سه روزه تهران را فتح می‌کند، امریکا برایش کف زده بود و کرور کرور ادوات و نفر به مدد
. داشتم دنبال یکی از نوشته‌هام می‌گشتم، رسیدم به 👈این نوشته و چقدر مناسب و به جا بود. مناسبِ الان. دقیقا الانی که داریم امارات رو می‌زنیم! .