eitaa logo
استاد علی شریفی
2.3هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
472 ویدیو
4 فایل
📺 کارشناس شبکه جهانی حضرت ولیعصر(عج) 📺 🖋#نقداهلسنت_وهابیت_جریان افراطی در وحدت،منیه
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخی به جریان منُیه آیا توحید بدون امامت توهم است؟ بعد از سخنان استاد کاشانی در شبکه سه سیما که بیان داشتند توحید بدون امامت توهم است، برادران منُی ما که به اسم امامت و ولایت حساس هستند و تا کسی بگوید امامت، فریاد وا وحدتا، وا تقریب های آنان بلند می شود به ایشان هجمه وارد کرده و مدعی شدند که توحید زیر سوال رفته است. این کلیپ پاسخی است به این افراد و امیدوارم بعد از دیدن این کلیپ دقائقی وجدان خودشان را قاضی قرار دهند #منیه #توحید_بدون_امامت_توهم #استاد_کاشانی_متشکریم 🆔️ @sharifi_110
◾لینک آپارات ویژه برنامه خوارج ثانی 🔹️لایو اینستاگرام استاد شریفی با موضوع بیان کفریات احمد بصری و توهین های وی به ساحت مقدس امیرالمومنین ع 🗓 ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ 1️⃣ بخش نخست ➕ گفتگو با مخاطبین 🆔️ @sharifi_110 https://www.aparat.com/v/UWLo2
◾لینک آپارات ویژه برنامه خوارج ثانی 🔹️لایو اینستاگرام استاد شریفی با موضوع بیان کفریات احمد بصری و توهین های وی به ساحت مقدس امیرالمومنین ع 🗓 ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ 2️⃣ بخش دوم ⬅️ گفتگوی استاد شریفی با مخاطبین 🆔️ @sharifi_110 https://www.aparat.com/v/lsGCr
◾️لینک آپارات ویژه برنامه خوارج ثانی 📱لایو مشترک استاد شریفی و استاد هوشیار 🔹بیان کفریات احمد بصری و توهین های وی به ساحت مقدس امیرالمومنین ع 🗓 ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ 1️⃣ بخش نخست 🆔 @sharifi_110 https://www.aparat.com/v/35K4Y
◾️لینک آپارات ویژه برنامه خوارج ثانی 📱لایو مشترک استاد شریفی و استاد هوشیار 🔹بیان کفریات احمد بصری و توهین های وی به ساحت مقدس امیرالمومنین ع 🗓 ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ 2️⃣ بخش دوم ⬅️ پاسخ به سوالات مخاطبین 🆔 @sharifi_110 https://www.aparat.com/v/NuSGq
◾️لینک آپارات ویژه برنامه خوارج ثانی 📱لایو مشترک استاد شریفی و استاد موسوی 🔹بیان کفریات احمد بصری و توهین های وی به ساحت مقدس امیرالمومنین ع 🗓 ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ 1️⃣ بخش نخست : https://www.aparat.com/v/nCGQp ____________ 🆔 @sharifi_110
◾️لینک آپارات ویژه برنامه خوارج ثانی 📱لایو مشترک استاد شریفی و استاد موسوی 🔹بیان کفریات احمد بصری و توهین های وی به ساحت مقدس امیرالمومنین ع 🗓 ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ 2️⃣ بخش دوم( پاسخ به سوالات مخاطبین) : https://www.aparat.com/v/ceYD3 _____ 🆔 @sharifi_110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹️داستانی شنیدی از جریان غدیر 🔹️حکایتی از غدیر که تاکنون به گوش شما نخورده است ❗ 🔹️مطمئن هستم این حکایت را نشنیده اید، پس چند دقیقه ای وقت بگذارید و این حکایت شنیدی و دردناک و عبرت آمیز را گوش کنید ... 🆔 @sharifi_110
👈وحدت با اهلسنت از نظر بزرگان آنان یعنی چی؟ ❌ محمد عمر سربازي: اگر وحدت واقعي مي‌خواهيد دست از بداء، تقيه و تبرا برداريد، مشروعيت خلافت خلفا را هم بپذيريد، قائل به عدالت صحابه شده و نظر نیکو در مورد همه آنان داشته باشد،شیعه کتب خودش را آتش بزند ... تا ما از شما راضي شويم و وحدت كنيم و... کلا از نظر این افراد وحدت هنگامی تحقق پیدا میکند که شیعه سنی شود ✅من علمای اهلسنت را زیاده خواه و مقصر نمی دانم بلکه مقصر اصلی آقایان شیعه ای هستند که در مسئله وحدت به قدری زیاد روی و عقب نشینی کردند که علمای اهلسنت در تعریف وحدت به چنین توهمی رسیده اند. 🆔 @sharifi_110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅کوتاه ترین مناظره با اتباع احمد بصری 👈چند شب پیش در برنامه لایو اینستاگرام سوالی مطرح کردیم احمد بصری معتقد به تناسخ است و ادعا کرده وی شتر حضرت صالح بوده، طبق قرآن و روایات شتر ماده و آبستن بوده است،سوال این است چه کسی احمد بصری را حامله کرده؟ ❤️یکی از شیعیان در همین رابطه در گروه این جریان مناظره و مجادله نموده که برای اطلاع از ادامه بحث و آشنایی با پاسخ علمی و دقیق اتباع احمد شما را دعوت میکنیم این کلیپ را ببینید 🆔 @sharifi_110
🔗 لینک لایو اینستاگرامی استاد شریفی با موضوع : چرا سنی نیستم ؟! 1️⃣ بخش نخست : 🔹ادله ی خلافت امیرالمومنین ع و مخالفت صحابه با حضرت ➕ گفتگو و پاسخ به سوالات مخاطبین 🗓 ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ 🔗 https://www.aparat.com/v/eZ8p6 🆔 @sharifi_110
🔗 لینک لایو اینستاگرامی استاد شریفی با موضوع : چرا سنی نیستم ؟! 2️⃣بخش دوم 💯 مناظره استاد شریفی با دو نفر از علمای اهل سنت : ➕ جناب و ➕ جناب 🗓 ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ 🔗 https://www.aparat.com/v/lnTId 🆔 @sharifi_110
🔗لینک لایو اینستاگرامی استاد شریفی با موضوع : چرا سنی نیستم ؟! 3️⃣ بخش سوم 🔹️گفتگوی استاد شریفی با مخاطبین 🗓 ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ 🔗 https://www.aparat.com/v/TuS0O 🆔 @sharifi_110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💯 گفتگوی جالب و دیدنی استاد شریفی با جناب محقق از محققین اهل سنت سیستان و بلوچستان در موضوع اثبات افضلیت امیرالمومنین ع نسبت به خلفاء که در پایان با پذیرش این واقعیت توسط عالم سنی مذهب به پایان رسید . 🗓 ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ #مناظره #اهل_سنت 🆔 @sharifi_110
32.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💯 گفتگوی علمی و دوستانه ی استاد شریفی با جناب ماموستا ترابی از علمای اهل سنت آذربایجان غربی در موضوع اثبات افضلیت امیرالمومنین ع نسبت به خلفاء که پیشنهاد میکنیم دیدن اون رو از دست ندهید . 🗓 ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ #مناظره #اهل_سنت 🆔 @sharifi_110
🔗 لینک ویژه برنامه ی اینستاگرامی استاد شریفی جهت گفتگو با محققین اهل سنت در موضوع "اثبات حقانیت و افضلیت امیرالمومنین ع برای خلافت از منابع اهل سنت" . 1️⃣ بخش نخست : 🔹گفتگو با دو نفر از محققین اهل سنت : 🔗 https://www.aparat.com/v/SzHTr 🗓 1399/03/03 ع 🆔 @sharifi_110
🔗 لینک ویژه برنامه ی اینستاگرامی استاد شریفی جهت گفتگو با محققین اهل سنت در موضوع "اثبات حقانیت و افضلیت امیرالمومنین ع برای خلافت از منابع اهل سنت" . 2️⃣ بخش دوم : 🔹گفتگو با جناب از محققین اهل سنت شهرستان خاش ➕ گفتگو و پاسخ به سوالات مخاطبین 🔗 https://www.aparat.com/v/ClpvK 🗓 1399/03/03 ع 🆔 @sharifi_110
♦️مناظره کارشناس مجموعه ندای شیعه با اتباع احمد بن اسماعیل 🔸موضوع مناظره اول: جایگاه مهدیین به عنوان حجت های الهی بعد از امام زمان. 🔸موضوع مناظره دوم: ختم نبوت و جایگاه مدعی نبوت بعد از پیامبر-ص-در کلام اهل البیت-ع- 🎙 کارشناس مجموعه ندای شیعه: استاد شریفی 🎙 اتباع احمد بن اسماعیل:جناب کهندل 🕚 زمان مناظره اول:سه شنبه ۶ خرداد ماه، ساعت ۲۱ 🕚زمان مناظره دوم :متعاقباً اعلام میشود. 🔻پخش از گروه ندای شیعه در تلگرام @nedayeshiaofficial بعد از پایان مناظره در اسرع وقت فایل کامل مناظره در کانال قرار خواهد گرفت
📣اطلاعیه مهم ✅بعد از نشر بنر مناظره با یکی از اتباع احمد بصری به نام آقای کهندل مطلع شدیم که در بین اتباع این جریان اختلافات شدیدی ایجاد شده است و بسیاری از اتباع و لیدرهای این فرقه با حمله به جناب کهندل تصریح کرده اند که ایشان و هیچ کس دیگری حق مناظره با شریفی را ندارد. 😡یکی دیگر از مواردی که عصبانیت جریان احمد بصری را افزایش داده است موضوع دوم مناظره می باشد که در بحث ادعای احمد در مسئله نبوت است. طبق اخبار رسیده لیدرهای جریان جناب کهندل را موظف کرده اند که به بهانه ای از مناظره انصراف بدهند، به خصوص اینکه ایشان حق شرکت در مناظره دوم در این موضوع را به هیچ عنوان ندارند. با توجه به این مسائل جناب کهندل بعد از گذشت سه شب از هماهنگی های مناظره و اعلام موضوع بنده از سحرگاه دیشب بهانه های بنی اسرائیلی را شروع کرده و مدعی شده اند که حاضر نیستند در جلسه دوم مناظره شرکت کنند و در یک سخن بسیار مضحک ادعا کرده اند که آقای شریفی حق انتخاب این موضوع را ندارد. 👈در پاسخ به این سخن مضحک به جناب کهندل اعلام می داریم که جناب کهندل: هر کسی می تواند موضوع مناظره خودش را انتخاب کند، همانگونه که شما انتخاب کردید بنده هم موضوع خودم را انتخاب کردم و قرار نیست شما برای بنده موضوع انتخاب کنید. به خاطر شهامت شما و اعلام مناظره و به این دلیل که بیش از این مورد هجمه و توبیخ دوستان خود قرار نگیرید و به مانند گذشته دوستان حضرتعالی شما را بیسواد و جاهل معرفی نکنند و از مناظره شما اعلام برائت نکنند بر شما سهل گرفته و به این شرط از موضوع خودم عدول کرده و موضوع مناظره را عوض میکنم و اما شرط بنده این است که حضرتعالی در یک پیام کوتاه بفرماید: 🗣اینجانب آقای کهندل در موضوع ختم نبوت در کلام اهلبیت و ادعای نبوت احمد توانایی پاسخگویی و مناظره ندارم ان شاء الله بعد از بیان این جمله توسط حضرت عالی من از این موضوع گذشته و همان موضوعی که شما دوست دارید را اعلام میکنم
گزارش مناظره با اتباع احمد بصری در موضوع مهدیین در روایات، بخش اول: اولین بحثی که ما به آن وارد شدیم بحث دسته بندی روایات مهدیین می باشد مهدیین در روایات به سه دسته تقسیم می شوند که هر کدام از این دسته بندی یک مقوله جدا از دسته دیگر می باشد که احمد بصری و اتباعش در این مورد خیانت کرده و همه این روایات را در یک قاعده معرفی میکنند. ما در بخش اول دو دسته بندی از این سه را ذکر نمودیم. دسته اول: مهدیین خود ائمه اثنی عشر هستند که حصر شده اند از امیرالمومنین(ع) تا خود امام زمان(عج) دسته دوم: عده ای از شیعیان هستند که مردم را به سمت ائمه هدایت می کنند و در عصر هر امامی وجود دارند که در روایات به محمدحنفیه به عنوان مهدی اشاره شده است، در روایت تصریح شده است که هیچ مقام خاصی به مانند امامت و غیره هم ندارند. چنانچه امام باقر^ فرمودند: أَحْمَدُ بْنُ إِدْرِيسَ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ أَحْمَدَ، عَنِ الْعَبَّاسِ بْنِ مَعْرُوفٍ، عَنِ الْحَسَنِ بْنِ مَحْبُوبٍ، عَنْ حَنَانِ بْنِ سَدِيرٍ، قَالَ: سَأَلْتُ أَبَا جَعْفَرٍ عَلَيهِ السَّلَامُ عَنِ ابْنِ الْحَنَفِيةِ: هَلْ کَانَ إِمَاماً؟ قَالَ: لَا، وَ لَکِنَّهُ کَانَ‏ مَهْدِيا . حنان بن سدير مي گويد: از امام باقر عليه السلام پرسيدم: آيا محمد بن حنفيه امام بود؟ امام باقر در جواب فرمودند: خير او «امام» نبود، ولي او «مهدي» بود، قَالَ: لَا، وَ لَکِنَّهُ کَانَ مَهْدِيا. الإمامة والتبصرة - علي ابن بابويه القمي - ص 60 تحدی بی پاسخ اول: ما ازجناب کهندل سوال کردیم که احمد بصری مصداق کدام دسته از این مهدیین می باشد و تحدی نمودیم طبق این دو دسته بندی ادعای های احمد به مانند امامتش را ثابت کند. تحدی بی پاسخ دوم: در ادامه همین بحث تحدی دوم را مطرح کردیم و تحدی این بود: از آنجای که احمد بصری مدعی شده است وی دارای مقام امامت الهی می باشد و ائمه بعد از پیامبر(ص) 24 نفر هستند نه 12 نفر لذا تحدی می نمایم که جناب کهندل یک روایت و فقط یک روایت صحیح بر مبانی خود احمد بصری، یعنی روایتی که همه راویان آن شیعه اثنی عشری و ثقه باشند از معصومین ارائه کنند که فرموده باشند ائمه بعد از رسول الله صلی الله علیه و سلم 24 نفر هستند نه 12 نفر و حصر امامت بر 12 نفر صحیح نیست. نکته قابل توجه در این است که جناب کهندل نتوانستند هیچ کدام از این دو تحدی را پاسخ دهند. ادامه دارد.
دسته بندی مهدیین در روایات 1-مهدیین خود ائمه اثنی عشر 2- مهدیین، عده ای از شیعیان که هیچ مقام خاصی ندارند آیا احمد بصری که ادعای امامت و نبوت و اولوهیت و... دارد مصداق این روایات می باشد؟ تحدی بی پاسخ اول: ما ازجناب کهندل سوال کردیم که احمد بصری مصداق کدام دسته از این مهدیین می باشد و تحدی نمودیم طبق این دو دسته بندی ادعای های احمد به مانند امامتش را ثابت کند. تحدی بی پاسخ دوم: در ادامه همین بحث تحدی دوم را مطرح کردیم و تحدی این بود: از آنجای که احمد بصری مدعی شده است وی دارای مقام امامت الهی می باشد و ائمه بعد از پیامبر(ص) 24 نفر هستند نه 12 نفر لذا تحدی می نمایم که جناب کهندل یک روایت و فقط یک روایت صحیح بر مبانی خود احمد بصری، یعنی روایتی که همه راویان آن شیعه اثنی عشری و ثقه باشند از معصومین ارائه کنند که فرموده باشند ائمه بعد از رسول الله صلی الله علیه و سلم 24 نفر هستند نه 12 نفر و حصر امامت بر 12 نفر صحیح نیست.