- عارفی گفت:
آنچهازسر گذشت؛شدسرگذشت! . .
حیف بی دقتگذشت؛ اما گذشت؛
تا که خواستیم یک دوروزی فکرکنیم...
بر در خانه نوشتند:
درگذشت...
- شآیَد!..
-
- دلم بدون تو غمگین و با تو افسرده است؛
چه کرده ای که ز بود و نبودت آزرده است!؟((: