#سخنانتون
- خیلی دم گرفته. میدونی تاحالا هزاران بار به هزار روش خودکشی فکر کردم هربارش که خواستم انجام بدم گفتم عَ حاجی! مامانت بغیر از تو دیگه کسیو نداره تو بمیری مامانتم نیست. بعد گفتم خوب اگر مامانم دوسم داشت خودش مراقبم بود. بچه های مردمو تو سرم نمیزد. جلو بقیه خوردم نمیکرد. انقد طرفداری داداشمو نمیکرد. ولش...... من که دیگه اون ادم سابق نمیشم خودکشی ام که کنم یهو میبینی نمیمیرم بدتر یه مریض افسرده تر میشم
- شآیَد!..
#سخنانتون - خیلی دم گرفته. میدونی تاحالا هزاران بار به هزار روش خودکشی فکر کردم هربارش که خواستم ا
+ ببین کاملا درکت میکنم و میدونم احساست چیه
درسته از زیر و بم زندگیت خبر ندارم ولی این احساساتتو درک میکنم منم بعضی وقتا دوست داشتم چنین کاری بکم چون بنظرم بعضی وقتا واقعا دنیا خیلی کثیف و بی رحم میشه
ولی میدونی چیه؟
ما اومدیم توی این دنیا بخاطر ایتکه مقاومت کنیم
اگه مقاومت کنیم اخرتمون هم ساختیم
زندگی فقط این دنیا نیست
اگه خود کشی کنی اخرتتو خراب کردی
و این کاری نیست که درست باشه
خود کشی یعنی هر چی که تا الان تحمل کردی رو به باد بدی
خدا هر کیو که بیشتر دوست داشته باشه بهش سختی بیشتری میده چون میخواد که اون رشد کنه و مقاوم بشه
خدا حواسش بهت هست و پاداش صبوری هاتو میده
خدا خودش میگه لاتخف ولا تخزن
نترس و غمگین نباش من کنارتم
خب؟
کنارته و تنهات نمیذاره
- آدم ها همه می پندارند که زنده اند؛برای آنها تنها نشانه ى حیات؛
بخار گرم نفس هایشان است! . .
کسی از کسی نمی پرسد:آ
های فلانی!
از خانه دلت چه خبر؟
گرم است؟
چراغش نوری دارد هنوز؟
-شاملو؛