- شآیَد!..
تلاش کن.....
تلاش همیشه خوبه درست ،
ولی بعضی وقتا هم باید بیخیال مشکلات شد نه؟
فقط باید بشینی نگاه کنی اونوقته که متوجه همه چیز میشی و میبینی خدا چجوری قشنگ داره داستان زندگیتو مینویسه!(: