- شآیَد!..
تلاش کن.....
تلاش همیشه خوبه درست ،
ولی بعضی وقتا هم باید بیخیال مشکلات شد نه؟
فقط باید بشینی نگاه کنی اونوقته که متوجه همه چیز میشی و میبینی خدا چجوری قشنگ داره داستان زندگیتو مینویسه!(:
- شآیَد!..
-
- تو را از یاد خواهم برد کم کم . . .
بارها گفتم به خود ،
کی میرسم اما به کم کم های بعد از تو!؟(:
-آدمهمینه . . .
عاشق کهبشهکورمیشه؛
چشماشورویتمومِزشتیایطرفمیبنده
وازاونتویذهنشخدامیسازه .